Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w203
#1
Plaanis võibolla soetada üks w203 (mitte omale)

Ma ise vist ei ole ühtegi näpuga ka katsunud. A24 natuke vaadanud, omanikud on vist kokku leppinud, et olenemata aastast, keegi üle 300 000 ei sõida diisliga..ok 3 autot 44´st olid natuke enam ka sõitnud Big Grin see selleks..

Kuidas kered on? Nii hull kui 210 vist pole? Muu tehnika?
Mootorites olend kuulnud kompressoriga variantidel keti jamasi, diislid on nagu diislid ikka.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#2
Tere,

Diisel on hea, nagu CDI ikka. Kere enne facelifti on aga suhteliselt kohutav. Umbes samal tasemel w210-ga. Kõik muu selles mudelis peale roostetavate plekkide on ok ning kestab mõistlikult ja seega tasub leida korralik isend.

Tauno
Vasta
#3
Tere,

Minu kunagine(esimese otsa) 203 roostetas ÜLENI. Õe 2005a. väljas kobe, aga põhjaalt on ka roostega pihta saanud. Nii et selles osas ole väga kriitiline.
Eks Sa tead omast käest, kuivõrd selle roostega võidelda saab(õige vastus, ei saagi)
Suuruse osas ei jää palju alla 211`le(nii müstiline, kui see ka pole) võrreldes näiteks 3 BMW`ga lausa laev. BMW parasiruum paras naiste rediküli vedamiseksWink
Tahad tutvuda, anna märku ja korraldame tutvuse.

Herki
Vasta
#4
Tervitus

Meil siin neid kolm tükki kasutusel. Kõik esimese otsa omad. Roostetavad, aga mitte nüüd ülemõistuse. Üks A4 mida kunagi kasutasin roostetas igal juhul palju hullemini, aga eks seal olid ka omad põhjused! Ise sõidan universaal manuaal 2,0 CDI-ga igapäevasel. Olen väga rahul. Probleeme peale kallamise väga pole olnud. Ühe öötsa olen vahetanud ja nüüd vist vajab ka üks vahetamist. Pihustid lasin ka ära teha.Ühesõnaga tööloom. Teine meil 1,8 bensiin 95kw automaat sedaan. See selline vähe nooblim masin. Naise omaSmile. Sellel roostet minimaalselt. Bensuka kohta linnas üsna terava minekuga. Maantepeal karjaga sõites jääb lahjaks. Kolme aasta jooksul väga vähe probleeme olnud. Oli miskine lambda jama. Aga see vist sellest et sõidab koguaeg lühikesi otsi. Nüüd enam pole sedagi jama olnud. Kolmas on see kupee variant see ka diisel. See ka ikka suurema osa ajast sõidab. See tallinnas mu õe käes. Väga ei tea et kuskil remondiks koguaeg teda. Mina igal juhul soovitan. Kuigi Päris pereautoks on nii sedaan kui ka universaal ikkagi väiksed. Pigem sedasi uksi ja kaksi asjade ajamiseks linnas ja linna ümber. Mingi anomaalia on neil selle suunatule kangiga. Naise omal pole, aga nii minu kui õe omal on see jama et kang ei jää asendisse sisse. Mina olen harjunud juba et peab sõrmega hoidma. Ju seal siis midagi kulub.

Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#5
(01-04-2016, 09:15 PM)Laur Kirjutas: Plaanis võibolla soetada üks w203 (mitte omale)

Ma ise vist ei ole ühtegi näpuga ka katsunud. A24 natuke vaadanud, omanikud on vist kokku leppinud, et olenemata aastast, keegi üle 300 000 ei sõida diisliga..ok 3 autot 44´st olid natuke enam ka sõitnud Big Grin see selleks..

Kuidas kered on? Nii hull kui 210 vist pole? Muu tehnika?
Mootorites olend kuulnud kompressoriga variantidel keti jamasi, diislid on nagu diislid ikka.

2,2 ja 2,7 CDI on head sõita, muidu kõik mured ja rõõmud mis sellises eas diislitega olla saavad ikka on tavaliselt kaasas Big Grin

2,0 kompressor ka omatud, manuaaliga paraku, kannatas liigelda päris ökolt, teinekord maanteel 5,...L 100km kohta piisas, kuid automaatidega päris nii madalaga vist välja ei vea. Mootorikett ja muu seonduv neil hell koht, esineb ka keti purunemisi mõnikord.

Juhitavus päris tasemel, pole kehvem kui E-klassil, väga stabiilne jne ainus mis häiris on kehvem pöörderaadius.

Kere - võlusõnaks Lõuna-Euroopast pärit isendid, ise valisin Itaaliast imporditud eksemplari ja välistatud oli igasugune kerega tegelemina, altpoolt kõik läikis, pealpool ka orig,värviga detailid väga kenad. Kuigi jah, üle kahe aasta ma teda kohalikus kliimas ei pidanud, seega pikemalt kestvuse kohta miskit kosta ei mõista.

Üldiselt soovitan proovida kui seda tehtud pole, kokkuvõtvalt minu meelest tegu hästi õnnestunud mudeliga.


setud sõitsid seciga
Vasta
#6
Ok. Tänan hoiab silma lahti, hinnapiir jääb 4k. ümber
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#7
Endal on 2.0 95kw c180 (2000a). 16a vana auto kohta on roostet suhteliselt vähe(muidugi ise ka värviparandusi teinud). Aasta jooksul pole kordagi teele jätnud, ilusti talvel külmaga soojaks läinud aga kütet võtab siuke 9-12l. Hirmus kitsas ka seest(ise ca 190cm) ega roolis olles keegi taha istuma ei mahu. Remondi kohapealt - aastas ca 600€ alla pannud(lambda, silladetailid).
Vasta
#8
W203 enne facelifti(roostelifti Smile ) oli vägagi suva see roostetamine. Naabrimeestel võib olla samad masinad aga ühel roostetab ja teisel mitte. Ühesõnaga, roostetõrje kvaliteet oli algusaastatel väga kehva/kõikuv. Faceliftiga oli see probleem kõrvaldatud. Tegu siis sakslaste hinnanguga sellele mudelile.
Tutaval 200CDI ja sõidab ning roostetab. Sai selle saksast hea hinnaga kätte, kahe käigu sünkronisaatorid olid tuksis ja peale proovisõitu oli hind ilma kauplemata langenud. Viimati oli starteri tõmberelee lühisesse läinud.
Vasta
#9
Mis aastast näomuutus tuli?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#10
Seal ju peale stange suurt midagi ei muutunud. Voresid ja tulesid saab kergesti vahetada.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#11
(02-04-2016, 08:30 PM)siimruz Kirjutas: Seal ju peale stange suurt midagi ei muutunud. Voresid ja tulesid saab kergesti vahetada.

Kellad teised
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#12
Pidasin näomuutuse all silmas esiosa. Uldises pildis oli kindlasti muutusi veel. Isiklikult mulle need audi kellad ei meeldi.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#13
Oman hetkel 2000. aasta W203 2.0 kompressorit, autom. Eks seda roostet ikka vaikselt on nendel keredel, endal olen suutnud hoida kere puhtana, üksikutest kohtadest kobrutab. Aga kui vahel vaatan auto24s olevaid, siis tekib küsimus, kas eelmine omanik pesi autot mereveega.

Jõudluse koha pealt on täitsa arvestatav. Automaat küll natuke piirab, aga ajab asja ära. Aga 'ökopill' selle kohta öelda ei saa. Linnas jääb ika selline 10+l. Kõik, mis paaki paned, kõik võtab ära.

Kui osta tahad, siis pigem soovitan vaadata 'high end' masinaid. Eelmine aasta oli üks päris kobe must värvkattega w203, millel LM6d all. Eks neid alla 2kiloseid on ka, millel venekeelne järelmaksu info kuulutuse all näha on Big Grin

Minu oma oli ka eelmine suvi müügis, kuna oli vaja riiki teenida natuke. Ja hind jäi sutsu üle 3kilo. Kui korraliku hinnapakkumise teed, võin veel mõelda müügi peale Big Grin
Vasta
#14
Näotõstest alates on kere roostekindlus ikkagi oluliselt parem. Samuti on palju elektrikalasid üle käidud ja facelifti enam sellised totrused ei kimbuta, nagu kaootiliselt vilkuvad või mittepõlevad tuled, probleemid kojameestega jne.
Sellessuhtes on 2004 ja üles kindlasti mõistlikum valik.
Vasta
#15
Jah, eks sellelgi isendil juba Can peal ja peale akuvahetust võivad tagatuled omasoodu elama hakata. Aga arvutiabi aitab Eusa_angel
Vasta
#16
No see on loomulik.
Mul paari pre fl 203'ga kogemused, ühel oli mingi tõsine anomaalia. Pidurit vajutades kustusid lähituled. Mingi juhe oli kuskil ära mädanenud, ei mäletagi millega see lõppes. Eks need muidugi pigem harvad juhud, aga FL isendid tunduvad kuidagi paremad elektrikohapealt.
Vasta
#17
Endal 2005a c220cdi. Ainukesed kulud on olnud filtrid,õlid,klotsid,kettad,sillaosad ja kütus. Sõitnud üle aasta ja ca 50.000 km. Vahetanud olen ka pidurisadulaid, muid asju teinud enda meelerahuks ja ennetavalt. Nagu EGR delete (ise tegin), detailide värvimine. Minu masin muidugi 10a Eestis olnud ning need aastad annavad tunda juba kere poolest.
Olen omanud ka 2002a oma. Facelifti sisu kaasaegsem ning roostekindlus ka parem.Ülalpidamiskulud on okeid, kütusekulu ka mõistlik. Min.mis saanud olen on 4.9l/ 100le ja max. 7,5l/ 100le. Talvel lähevad kaua soojaks. Pöörderaadius on hea,mugavad üksi või kahekesti sõites. ATM ja manuaali vahet ei oska öelda. Kui ATM korras on, sõidab nagu siidi. 220km/h jooksevad välja (testitud).
Võtmesõnaks nende autode puhul on see: hoiad autot korras, hoiab auto sind.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w203 c200cdi 2005a. Võti ei keera, ESL vs EIS? topdust 3 148 05-11-2024, 03:19 PM
Viimane postitus: Mbclk200
  W203 2003a 2.2 cdi 105kw atm kasti probleem -Mattis- 7 1,779 02-11-2024, 03:32 PM
Viimane postitus: topdust
Sad w203 spidomeeter ei tööta villand 6 535 13-07-2024, 07:25 PM
Viimane postitus: villand
  w203 2003a 2.2 cdi 105kw ATM kasti probleem MercedesBenz 2 440 05-02-2024, 08:19 PM
Viimane postitus: MercedesBenz
  W203 paagisise pumba torustik Maxml 1 325 05-12-2023, 03:57 PM
Viimane postitus: Lahekas
  CLC W203 cdi aku laadimispinge liiga kõrge Rainzman 0 356 21-10-2023, 01:56 PM
Viimane postitus: Rainzman
  w203 kontrollid maha merce 3 740 26-02-2023, 11:27 PM
Viimane postitus: ets1
  w203 abs,bas,esp mure myokard 6 912 05-01-2023, 09:52 AM
Viimane postitus: Marksus
  w203 200 CDI 2005a probleem ustega Karupoeg22 2 535 21-12-2022, 01:04 PM
Viimane postitus: Karupoeg22
  w203 2.0 120kw pöörde probleem merce 8 1,470 21-11-2022, 08:13 PM
Viimane postitus: jsv



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne