Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
maksimum w124 velje ja rehvi mõõt ?
#1
tere

Mis mõõdud lähevad alla mitte rikkumata originaal plastik kaitset ja et käiks millegi vastu ?
Vasta
#2
Kupeele panin alla 225/45/17 ette ja 245/40/17 taha. Vastu nagu ei käinud
Vasta
#3
Kindlasti palju oleneb vedrude seisukorrast. Ühel tuttaval olid 18 veljed alla pandud, ei mäleta mis rehvidega.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Vasta
#4
Coubil olid all 18 amg monoplokid koos lorinseri madaldusega.
Kõik oleneb velje laiusest,ETst,rehvi/auto kõrgusest.
Talvekad nt 17 amg monoplokid 205/50 rehviga,eest käib keerates kergelt vastu lansekat.
Vasta
#5
Mida tehases alla pandud on:

[Pilt: 124_OE_wheel_chart.jpg]
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Vasta
#6
7.5J x 16 Inch ET51
kas sellised lähevad alla
Vasta
#7
(09-02-2016, 01:39 AM)krot Kirjutas: 7.5J x 16 Inch ET51
kas sellised lähevad alla

Taga tõenäoliselt, ees läheb väga napiks. Pead proovima, kui palju Sinu isendil ruumi amordi ja rehvi vahele jääb.
Vasta
#8
18 x 8 Aukude diam. 5 x 112 Keskaugu diam. 57,1 mm Offset 48
kas sellised lähevad alla või siin juba suur offset ja on vaja flamtse ja koopaid laiendada?
Vasta
#9
Keskauk jääb väikseks, valuka keskauk peab olema 66,6. Ehk siis velg ei istu alla, kui just keskauku suuremaks ei puuri.
Vasta
#10
Lisax, 48 offset 8 tolli laia velje puhul võib tähendada, et ratas hakkab seestpoolt koopasse vastu käima. 8 tolli laiade velgede offset on 124-ja puhul tavaliselt 30 ringis.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#11
Tänud!

Aga kui kasutada flantse siis ikka ei lähe alla? kas kellegil on mingit kogemust sellega? ja kui puurida suuremaks, kes seda saab teha?
Vasta
#12
(27-02-2016, 09:41 PM)swagiebear Kirjutas: Tänud!

Aga kui kasutada flantse siis ikka ei lähe alla? kas kellegil on mingit kogemust sellega? ja kui puurida suuremaks, kes seda saab teha?

Tegelikult on sulle kõik ära öeldud. 8 tolliste velgede ET, siis mõtle ja uuri mida sa peaksid tegema, et muuta ET-d. ET on millimeetrites.
Keskauku suuremaks saab treides, mõtle/uuri edasi kes kus.
Aga ma pakun nii puusalt et ei ole mõtet, suvalist velge alla väänata. Lisaks kui puuduvad ka teadmised, et kuidas seda teha. Vale mõõduga velg koormab ka telgi. Ümber modifitseerides on muidugi kõik võimalik (loe: kallis).

Vasta
#13
Üleval olevast tabelist suuremad AMG veljed tavalistesse koobastesse ära ei mahu.
Vasta
#14
(28-02-2016, 01:16 AM)erx000 Kirjutas: Üleval olevast tabelist suuremad AMG veljed tavalistesse koobastesse ära ei mahu.

Vahemärkusena lihtsalt, et suurus polegi probleem vaid ET.
Neljale maksimaalne mõõt ees oleks 18x8 ja ET35, siis peaks jääma ilusti koopasse. Mõistlik oleks võibolla jääda 17 velje juurde aga noh see juba rohkem selline filosoofiline küsimus.
Mu autol on ees 18x8.5 ja ET35 ning rikkusin koopad ära. Nüüd on koopaservad rullitud ja vastu ei käi. Muidugi ratas väljapööratud asendis ja aukudest läbi tuisates ei pruugi see õnnestuda.

Olen ka vaadanud siin velgi ja kui peaksin uue komplekti hankima siis ette 18x8.5 ja taha 18x9.5 ET40. Mütsi ma ei hakka sööma kui peaks eest vastu amorti minema aga silmaga praeguseid velgi vaadates siis võiks velje 5mm sissepoole panna küll.

Turbo
Vasta
#15
Olen internetis näinud omaaegset AMG juhendit kus tavalise kerega 124-le oli kaasas mingi logari tükkide komplekt ja juhend kuidas koopaservasid painutada vms.
Vasta
#16
Samuti pakkus AMG komplekti plastpuxidest, mis tiivapoltide alla käisid kere ja tiiva vahele ja tiiba väljapoole nihutasid. Seda sai MB esindusest tellida, aga ma ei tea, kas neid komplekte enam alles ja saadaval on. Samas ei tohix taoliste puxide leidmine mõnest poldipoest ka mingi probleem olla.

http://mercedes-190.co.uk/topic/6584972/1/

http://www.benzworld.org/forums/w201-190...pacer.html

Siin on näha erinevad kummipuhvrid amortidele, millega saab vedrustuse käiku muuta/piirata:

http://www.benzworld.org/forums/w201-190...stops.html

Siin teemas on lisax veel spacerid amortidele, vähendamax vedrustuse käiku üles suunas:

http://mbworld.org/forums/e-class-w124/1...pdf-2.html

Siin veel asjasse puutuvaid õpetusi. (wheel install failid)

http://www.w124performance.com/docs/mb/W124/
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#17
Saab kasutada ka lihtsalt pakse seibe.
Testitud Big Grin
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 473 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 312 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 661 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 493 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 568 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,944 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 556 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 907 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 959 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 624 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne