Postitused: 31
Teemad: 15
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
87a 2.5d. Probleem selles et eriti just kolmanda ja ka teise käiguga kuni 1500rpm jube vibratsioon. Tuleb just tagasillajuurest. Kui üle 1500rpm kiirendada kaob ja väga sujuv ja vaikne. Sai vahetatud kardaani ja difri vaheline kummipuks mis oli läbi, aga seis sama. Veovõllides lokse pole. Mida edasi vaadata võiks?
Postitused: 302
Teemad: 64
Liitus: Nov 2014
Maine:
0
spekuleerin natuke kuigi see võib olla täiesti vale selle masina juures.
Samad sümtomid(vibra kindlate pöörete vahemikus) oli Datsia dusteril,samuti sai koik võimalikke asju ära proovitud .kombates kõikvõimalike juhtmeid ja yhendusi kadus vibra ära ärs js siis jälle tagasi.ja milles asi oli?-1 pihusti pistik jukerdas(jah ma tean et toite süsteemid on neil kahel masinal absoluutselt erinevad).samas masin käivitus väga korralikult sõltumata eelnenud seisu ajast...
Lihtsalt selline anomaalia mis ilmnedes viitab koigele muule kui veoülekandele...
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i. 12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Postitused: 302
Teemad: 64
Liitus: Nov 2014
Maine:
0
(04-11-2015, 10:21 AM)v6sa Kirjutas: (02-11-2015, 10:30 PM)sõiduk Kirjutas: ...
Mida edasi vaadata võiks?
Mootori ja käigukasti patju. Ära unusta, et sel on hüdraulilised padjad...
võiks kas või välistada et ratas tasakaalust väljas.....jah niimoodi siin ennustada halb...vi on kardaan obaduse saanud....
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i. 12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Postitused: 31
Teemad: 15
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
04-11-2015, 10:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-11-2015, 10:42 PM ja muutjaks oli sõiduk.)
Samas kui kardaan tasakaalust väljas, siis oleks vibra vist pidevalt. Kolmanda käiguga 1000-1500rpm sõita on jube, viienda käiguga kordades leebem. Mootoripadjad peaks ok olema. Tühikäigul mootor ilusti paigal, ei värise ega rapu. Vibra on ka just tagasillajuures. Nt tagaistmel sõites on kõvasti rohkem tunda kui ees.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
05-11-2015, 01:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2015, 01:28 AM ja muutjaks oli erx000.)
Vaata uuesti mootori ja kastipadjad üle, kui padi on läbi siis kohapeal mootor väriseb pigem vähem sest padi vajub kokku ja muutub jäigaks, siis on kohapeal keres vibra sees. Kui padjad korras siis jõuga mootorit külgedele loksutades mootor lausa ujub, üsna sült on. See et vibra tagant tuleb võib lihtsalt võimenduda läbi kardaani, tüüpiline et neil on taga ka sillaraami esimesed väiksemad puksid läbi.
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Viga võib olla ka rehvides.
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Postitused: 31
Teemad: 15
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Kas rehvides ei avalduks vibra just suurtel kiirustel? Kas kastil on ainult,üks padi, see mis kardaani ühenduskohapeal? Kas tugilaager võib ka nii teha kuigi vaatlusel paistab korras?
Postitused: 31
Teemad: 15
Liitus: Jan 2015
Maine:
0
Vibra oli ostes juba, müüja väitis, et kardaani tagumise leevendi viga, mis oli ka silmnähtavalt läbi. Selle vahetusega kadus jõnksutamime ära, aga vibra alles. Minul pole kardaan pooleks käind, aga oleks võimalus proovida teise auto alt kardaani.
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
05-11-2015, 11:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2015, 11:12 PM ja muutjaks oli kaupo51.)
Mul oli suvel W123-ga maanteel sõites 90-100-ga äkki kerge vibra sees. Jõudsin linna ja kui hoog väiksem oli (20-30), siis tuli tahaotsa päris korralik jõnk-jõnks sisse. Ajasin auto tõstukile järgmine päev ja oligi see, mida ma kartsin. Üks tagarehv oli muhu üles löönud ja riie väljas. Sai uued neli rehvi alla ja auto muutus hoopis teiseks. Eelmine rehv oli juba vana ka (miski 10 aastat).
Seega vaata ikka rehvid kriitilise pilguga üle.