Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 3.0 162kw automaat manuaaliks
#21
Ilmselt toimib nii, nagu tehases oleks manuaal alla pandud. Ise olen ka selle tee läbinud ja ei hakanud ei ajud lolli mängima, ega muud asjad. Mul oli enda autol peal veel ASR ja see jäi ka tööle, seega edu!
CE420 v8
Vasta
#22
Mis ülekandega differ on 162kw atm-l ja 142kw 2.8 manuaali,kuskil Mercedes-Benz diffrite tabelit ei ole?
Vasta
#23
Coup?s of the series 124
Mercedes-Benz type 300 CE-24
Gearbox 5-speed gear shift
Availability Series
Shifting Feed control
Clutch Single-plate dry clutch
Type of gearbox Pinion change gear
Synchromesh gears I - V
Gear transmission I. 4,15; II. 2,52; III. 1,69; IV. 1,24; V. 1,0; R. 4,15
Differential ratio 3,27
Maximum speed 237 km/h
Accelerations 8,0 s
Comments Acceleration with shifting through from 0 - 100 km/h; loaded with 2 persons
Fuel consumption 8,1/10,0/14,8 l
acc. to guideline 80/1268/EWG; values for 90 km/h / 120 km/h / city cycle
Coup?s of the series 124

Mercedes-Benz type 300 CE-24
Gearbox 4-speed autom. gear shift
Availability by request
Shifting Switch lever in car center
Clutch hydr. torque converter in autom. gear
Type of gearbox Planet gear
Synchromesh gears
Gear transmission I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; R. 5,59
Differential ratio 3,27
Maximum speed 232 km/h
Accelerations 7,8 s
Comments Acceleration with shifting through from 0 - 100 km/h; loaded with 2 persons
Fuel consumption 8,9/10,8/14,0 l
acc. to guideline 80/1268/EWG; values for 90 km/h / 120 km/h / city cycle
Coup?s of the series 124

Mercedes-Benz type 300 CE-24
Gearbox 5-speed autom. gear shift
Availability by request (from 01.90)
Shifting Switch lever in car center
Clutch hydr. torque converter in autom. gear
Type of gearbox Planet gear
Synchromesh gears
Gear transmission I. 3,87; II. 2,25; III. 1,44; IV. 1,0; V. 0,75; R. 5,59
Differential ratio 3,69
Maximum speed 232 km/h
Accelerations 7,8 s
Comments Acceleration with shifting through from 0 - 100 km/h; loaded with 2 persons
Fuel consumption 8,3/9,9/14,6 l
acc. to guideline 80/1268/EWG; values for 90 km/h / 120 km/h / city cycle


Limousines of the series 124
Mercedes-Benz type 280 E
Gearbox 5-speed gear shift
Availability Series
Shifting Feed control
Clutch Single-plate dry clutch
Type of gearbox Pinion change gear
Synchromesh gears I - V
Gear transmission I. 3,86; II. 2,18; III. 1,38; IV. 1,0; V. 0,80; R. 4,22
Differential ratio 3,69
Maximum speed 230 km/h
Accelerations 9,1 s
Comments Acceleration with shifting through from 0 - 100 km/h; loaded with 2 persons
Fuel consumption 7,9/9,6/14,6 l
acc. to guideline 80/1268/EWG; values for 90 km/h / 120 km/h / city cycle
setud sõitsid seciga
Vasta
#24
(Y)
Aga kas ce300 5atmil 3.06/07 ülekandega differ pole.
Mõlemad typ 210!?
Kuskilt sobiva 3.7 ülekandega typ210 LSD-d võimalik leida?
Edit:3.69 on juba all.
Vasta
#25
Vahepeal sai mässatud anomaaliaga, mis kohe peale swapi autot vaevas-vahepeal poos kiirendades hinge kinni,mõned korrad suri sõidupealt välja,gaasid 10x üle normi ja kütusekulu meeletu.Sai käidud Speedsteris,viga oli 2 tunniga teada.Vanahea lambda pani näkku.Töötas-ei töödanud.
Nüüd liigub normaalselt,tahho käib sujuvalt põhja.
Tänud Hannesele,kiire töö ja abivalmiduse eest.
Aga-kasti anomaalia jäänud veel lahendada-kast koliseb julmalt.Sai siit foorumist kast ostetud aga tundub et see täielik prügi.
Mercedes-Benz kastid kõik nii vedelad?Doglegi panema ei hakka,neid vist väga saada pole mõistliku raha eest?
Tava kastid kõik ühetugeva sisuga või mõni parem?
Praegu 2.8 145kw kast,selle käigud parajad
Vasta
#26
Misasi koliseb? Käigukast? siis peaks juba laiali olema.

Kindel, et kardaani tugilaager ikka olemas on enam?

Manuaalkastid surevad räpaka käiguvahetuse ja hooldamatuse tõttu lihtsalt ära.
Vasta
#27
Ma prooviks õnne korra veel tavalise viiesega kuigi siduripauke vist ükski ei kannata. Uuri sprinteri kaste, dislamehed on neid kasutanud aga nii puusalt pakkudes kui isegi ploki külge läheb võib hooratta, kasti kinnitustega ja kardaaniga ehitamist tulla. Mul vana viiene peaks kuskil alles olema, kui endaoma laiali lased võin õllede vastu vahetada. See ka elu näind aga jäi veel ühte tükki.
Kui lõhkuda tahad oleks mõistlik ikkagi ühe teise tootja kast võtta.

Edit: mis hooratas ja kast lõpuks said. Mb'l oli ka vist neid kahe massilisi. Kui hooratas 1 massiline aga kast 2 massilise küljest siis kast võibki hakkata kolisema. Selle pärast ma väga ei muretseks siis.
Turbo
Vasta
#28
Pööra tähelepanu 126 koodiga algavatele kastidele rohkem. Mul pidas viimane eksemplaar imeläbi 3,2 turbo otsas terve suve vastu. Ilmselt kestab originaal mootori otsas kõige harilikum viiene ka, peasi et korralik oleks.
Naftapress.
Vasta
#29
126 koodialgusega siis w126 oma?
Kasti hammakad teevad häält kastis.Hooratas 2 massiline,lühikese võlliga kast- kõik 2.8 küljest.Muu kõik põhjalt ok.
Vasta
#30
Ei ole, neid kasutati vist suurema mootoriga bensukatel võibolla mõnedel disladel ka. Aga need on pika võlliga.
Naftapress.
Vasta
#31
Kas ASR i mootori lämmatamisest libedaga oleks võimalus vabaneda.Ühesõnaga libedaga mootori piiramise delete?
Vasta
#32
Kunagi eemaldasin, ASRi hoovastiku gaasi ahelast siis toimis. Juhtus aga see, et gaasipedaal oli jäik
CE420 v8
Vasta
#33
kas teema autost tuleb ?
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
#34
Vist mitte,pean lähiajal kahjuks vist müüki panema.
Vasta
#35
Kastivahetus jälle käsil,Praegu kahemassiline aga nüüd panen ühemassilise hooratta ja kasti,kas Ühemassilise kastil kahvel erinev v ainult survelaager?äkki kellegil on korralikku survelaagrit pakkuda harjumaal kiiresti,auto vedeleb tõstukil ja homme poed ka kinni.
Vasta
#36
Kahvli serv käib korvi,tundub lühike olevat käik,homme tellin ühemassilise kasti survelaagri.
Kellegil on nt r126 algusega v suvalist pikavõlliga kasti,kust mõõta kahvli,kahvlitiku pikkust?
Vasta
#37
Sai ajutist lahendust proovitud ja kahvli tikku korvipoole cm viidud ja silindri varrast samapalju pikemaks tehtud.Töötab,käigud ka kõik ok(Y)
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w208 manuaaliks dannuuu 3 2,298 25-08-2020, 11:02 AM
Viimane postitus: Lembit
  W124 kupee nahkistme taastamine Pealik 6 5,239 19-09-2019, 08:30 PM
Viimane postitus: Pealik
  CE 230 W124 pagasiluuk kinni raunop 2 3,859 07-01-2018, 12:55 AM
Viimane postitus: v6sa
  valuveljed mercedes benz w124 cupee merss CE 0 2,928 08-06-2017, 11:10 AM
Viimane postitus: merss CE
  W124 pagasniku luugi sobivus Mercy 11 9,937 29-12-2016, 02:15 AM
Viimane postitus: TõnisL
  Miks püsikiirusehoidja ja automaatkliima vanematel autodel (W124)tavaliselt ei tööta? nostromo 14 15,530 05-11-2016, 02:34 PM
Viimane postitus: 124STD
  W124 puit-nahkrooli uuesti nahatamine? nostromo 10 8,272 24-08-2016, 07:16 AM
Viimane postitus: arcar
  W124 CE300 92' Egoolen 2 3,000 11-04-2016, 04:21 PM
Viimane postitus: Kalev124
  230 W124 88 ltrubetsky2 4 3,642 07-04-2016, 06:10 PM
Viimane postitus: Treiku
  W124 320 Coupe spidomeetri tross ETT89 3 3,732 24-03-2016, 05:38 PM
Viimane postitus: ETT89



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne