Postitused: 45
Teemad: 7
Liitus: Dec 2011
Maine:
0
Tere.
Lugesin neid teemasid ka, aga jäi endiselt arusaamatuks. Ühesõnaga see nupp mis asub tuhatoosi kõrval, kas see rakendub tööle ja välja ise?
Ükspäev vaatasin, et see tuli põleb nupul ja lülitasin selle välja. Kas ma nüüd kui külmemaks läheb talve poole pean seda ise välja lülitama, kui tundub et auto piisavalt soe, või lülitub see ise automaatselt välja kui vaja ? Eeldan ,et tööle lülib ennast see ise. Kapoti all paremal pool see asi tundub töötavat, kuna täna varahommikul see igatahes susises seal kui auto välja suretasin.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Nupust on automaat režiim sees kui tuli ei põle
Ise lülitab sisse välja.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 45
Teemad: 7
Liitus: Dec 2011
Maine:
0
Asi selge ühe konkreetse lausega. Tänud :-)
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Minu värskelt müüdud W210 E220 CDI 99a juhtis see lüliti Webasto tööd. Webasto ehk lisasoojendi on autokütusel töötav põleti, mis oma põlemisgaasidega soojendab jahutusvedelikku. Asub kõrvalistuja pool esitiiva ees.
Olenemata lüliti asendist hakkab ta sisselülitatult tööle siiski vaid siis kui välistemperatuur on alla +7C. Tulukese põledes on lisaküte väljas. Töö ajal on kuulda kerget mühinat, kõrvalistuja ratta ees on ca 2cm läbimõõduga toru, kust väljuvad põlemisgaasid.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Kõigepealt tee kindlaks mis lisasoojendus sul on. Kui on Webasto, töötab see diisli pealt. On olemas ka programmeeritavaid, siis peaks eraldi ekraan kusagil olema. Teine valik on elektriline lisasoojendus.Tuhatoosi kõrval on lisasoojenduse nupp. Kui tuluke ei põle, töötab see elektriline lisasoojendus automaatselt. Lülitub sisse kui välistemperatuur alla 8 kraadi ja lülitub välja kui mootori temp. üle 70 kraadi. Kui tuluke põleb, on välja lülitatud. Termostaadi võid ära vahetada, läheb kiiremini soojaks.
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
(20-10-2015, 11:40 PM)valter2 Kirjutas: Küsin siis juba veel:kui on tegu tõesti autonoomse lisasoojendusega,siis peaks seda ka programmeerida saama.Kui ei saa siis järelikult töötab see sellest nupust sisse ja välja lülitades.Tekib küsimus,kui lõpetad sõidu ja keerad süüte välja ja kas siis lõpetab ka see lisasoojendus oma töö?!Mina tahtsin juba hakata termostaati vahetama, kuna siin 0 kraadiga läks sõites jahutusvedelik kuidagi väga aeglaselt soojaks,80-ni kulus oma 50 km sõitu.Homme proovin sõita koos selle lisasoojendusega,ehk välistemperatuur võimaldab seda/on alla +7/Kuulmiseni, tänan vastamast!
Mina vahetasin termostaati iga kahe aasta järel - tulemus märgatav.
Sõidu lõppedes jah, automaatika lõpetab lisakütteseadme töö aga heitgaasidest puhastamiseks töötab ventilaator mõne aja ka siis kui süüde juba väljas. (samuti algab töötsükkel alati esmalt vaid ventilaatori tööga enne kui katlasse tule teeb)
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Võivad vabalt olla mõlemad, nii diislilt kui ka elektriline. Võib olla programm kell, võib ka mitte. Annab lisada ka programm kell juurde.
Osadel 210 on radika juures suur bi metall lüliti webasto juhtimiseks.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans