Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Paned käima,töötab tühikäigul ilusasti,gaasi andes pöörded üle 3900-4000 ei lähe ja aegajalt paugutab sumpas ,arvuti näitas 1-2 pütil säde puudu/ei tööta(misfire),käisin tõin uued küünlad ja sain ka laenuks uued süütepoolid mõlemad.Vahetasin ära aga ei muhvigi,kahjuks selleks ajaks oli arvuti jõudnud juba jooksu pista,et uuesti kontrollida.Äkki on mingeid mõtteid kus koha pealt võiks hommikul uuesti vaatama hakata Ennem kui arvuti kohale jõuab ?
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Sõites sama lugu? Kohapeal on piiraja peal ja pöördeid rohkem ei tule.
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(19-03-2015, 11:02 PM)väikemees Kirjutas: Sõites sama lugu? Kohapeal on piiraja peal ja pöördeid rohkem ei tule. Jep,käitub sõites samamoodi,piiraja peaks jääma kuskile 5-6 vahele minu teada,võimalik,et eksin
mulle tundub endale,et nagu ei tuleks kütet peale aga filter just vahetatud,pump lööb ilusasti ja veel kui järsult vajutad gaasi pedaali siis kohe nagu ei reageedi nagu mingi kerge viibega tuleb mootor järgi.Kuidagi nagu pooks mootorit selline tunne jääb?!
arvutiks mitte star aga autocom-i programm mis muidu näitab kõiksugu lugusi,kasti ligi ainult ei saanud.Võimalik,et peab kuskile stari taha ennast sokutama kui muidu jagu ei saa.Krt samas mingi suht vana 4pütaga mootor,mis krt seal olla siis saab nii väga,et niisama jagu ei saa ?! Eks ma lähen pusin ja vaatan igaks juhuks kõik vaakumid ja juhtmed üle,et kuskil seal kala poleks,nii kaua kui arvuti kohale jõuab.
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(20-03-2015, 09:29 AM)arcar Kirjutas: ...
Krt samas mingi suht vana 4pütaga mootor,mis krt seal olla siis saab nii väga,et niisama jagu ei saa ?!
...
Siis kasutagi vanakooli meetodeid.
Milline on süütepinge silindreis?
Kas kütuserõhk on piisav ja püsib?
Kas pardapinge on piisav ja püsib?
Ning arvutist vaata, kas auto gaasipedaali asendit ikka näeb. Ning kas auto arvates ka on kütuserõhk ja õhukulu ootuspärased?
Juhtmed-pistikud-voolikud saabki sellel ilma mõõteseadmeteta üle vaadata. Nojah, küünalde värv räägib ka midagi, kuid harva vaevub keegi neid vea kõrvaldamiseni silindriti säilitama...
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
vaatasin just küünlad üle,mustad kui kuradid,kütet järelikult saab ja palju oks see oli peale seda kui kohapeal oli tuksunud külmalt aga nii mustad ei tohiks ikkagi olla.
tegin ka väikese tiiru,sõidab kuni ei vajuta kickdowni,siis imeb hinge kinni.
ennem seda potutas kohapeal,tõstsin järjest piibud maha hetkeks ja 1 pütt ei töötanud,vahetasin vana küünla tagasi ja hakkas tööle,siis sõitsin,rahulikult noh normaalselt sõites oli nagu ok ja siis proovisin käiku alla saada,tõmbas hinge kinni
ega ma praegu rohkem midagi vast teha saagi kuni digi maailm kohale jõuab,eks siis kontrollib need parameetrid üle mis sa soovitasid !
(20-03-2015, 10:29 AM)v6sa Kirjutas: (20-03-2015, 09:29 AM)arcar Kirjutas: ...
Krt samas mingi suht vana 4pütaga mootor,mis krt seal olla siis saab nii väga,et niisama jagu ei saa ?!
...
Siis kasutagi vanakooli meetodeid.
Milline on süütepinge silindreis?
Kas kütuserõhk on piisav ja püsib?
Kas pardapinge on piisav ja püsib?
Ning arvutist vaata, kas auto gaasipedaali asendit ikka näeb. Ning kas auto arvates ka on kütuserõhk ja õhukulu ootuspärased?
Juhtmed-pistikud-voolikud saabki sellel ilma mõõteseadmeteta üle vaadata. Nojah, küünalde värv räägib ka midagi, kuid harva vaevub keegi neid vea kõrvaldamiseni silindriti säilitama...
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(20-03-2015, 10:39 AM)arcar Kirjutas: vaatasin just küünlad üle,mustad kui kuradid,kütet järelikult saab ja palju
...
Või ei saa õhku...
Vaata sisselaskeosa üle, et seal mõnda oravat või naabrinaise stringe ees ei oleks.
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
22-03-2015, 09:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-03-2015, 08:27 AM ja muutjaks oli arcar.)
tundub,et mul täpselt samad probleemid,väga hea analüüsi leidsin siit foorumist,loodan,et keegi leiab veel oma vigadele lahenduse selle järgi.Kappan hommikul kohe lugeja järgi !
Tere,
vigane õhulugeja (õhumassi andur, MAF) tekitab üldjuhul palju erinevaid probleeme. Toon siinkohal välja sümptomid mis minu bensiinimootoriga ning automaatkastiga '98 W202 C200'l esinesid ning mis lahenesid.
Kui järgnevad sümptomid teie murega suuresti kattuvad siis soovitan soojalt õhulugeja välja vahetada.
1) Käivitamine.
Enne: Mootor läheb kähku käima, pöörded tõusevad hetkeks üle 1200 ning siis sureb välja või peaaegu sureb välja. Mõnikord on vaja isegi rohkem kui 2 korda süüdet anda.
Pärast: Läheb kohe käima ning jääb stabiilseks.
2) Tühikäik külmalt.
Enne: Väga ebaühtlane, ähvardab välja surra. Tundub nagu 1-2 silindrit ei töötaks. Kui gaasi anda nii, et pöörded > 1500 siis muutub ühtlaseks.
Pärast: Mootor töötab ühtlaselt, tahhokas 1300-1400 peal.
3) Sõit külmalt.
Enne: Mootor jõuetu, kui gaasi palju vajutada siis hakkab pooma. Automaatkastiga kiirust keeruline üles saada (gaasi pedaali pumpamine aitab). Kui kiirendab, siis kõhklemisega.
Pärast: Mootor ei kõhkle, kiirendus hea. Ei poo kui gaas põhja vajutada.
4) Tühikäik soojalt.
Enne: Kohe kui jahutusvedeliku näiduk ülespoole liikuma hakkab muutub mootor ühtlaseks. Pöörded lähevad alla 600-700 peale.
Pärast: Ühtlane.
5) Sõit soojalt (jahutusvedeliku näidik ei ole täiesti all)
Enne: Mootor jõuetu. Liigub hästi ainult kui gaasi palju ei vajuta (ca 2/5 peale). Kui põhja vajutada siis poob.
Püsikiiruse hoida võib lolli mängida - kiirendades võib kiirus kinni jääda (mul alati 80 peal).
Automaatkast käitub imelikult (mida soojem mootor seda hullem) - kiirendades käiku vahetades läheb neutraali peale ning pöörded lööb +2000-3000 enne kui järgmise peale vahetab.
Gaasi täiesti põhja vajutades (kickdown) võib kiirendus isegi halvem olla kui poole peale vajutades.
Pärast: Mootor töötab laitmatult - jõudu on küllaga, gaasi põhja vajutades kiirendab koheselt. Käiguvahetused on kiired ja ühtlased.
Nagu näete põhjustab vigane lugeja palju probleeme mis ajapikku lähevad aina hullemaks. Minu puhul "check engine" tuli põlema ei läinud.
Nimetatud pöörded võivad teiste mootorite puhul kõvasti erineda.
Ehk aitab see viga leida diagnostikasse pöördumata.
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Auto korras ja töötab ilusasti peale õhukulu lugeja vahetust !
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(23-03-2015, 08:23 PM)arcar Kirjutas: Auto korras ja töötab ilusasti peale õhukulu lugeja vahetust !
Hea, et korda said. Millise tootja ÕKM peale sai?
Postitused: 1,083
Teemad: 150
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(24-03-2015, 09:45 AM)v6sa Kirjutas: (23-03-2015, 08:23 PM)arcar Kirjutas: Auto korras ja töötab ilusasti peale õhukulu lugeja vahetust !
Hea, et korda said. Millise tootja ÕKM peale sai? ausalt öeldes,ostsin alvadist ja marki seal peal polnud,vaatab kaua kestab,tegelikult võtsin poest "prooviks kaasa" ja juhul kui poleks aidanud oleks tagasi viinud aga näe imet tööle hakkas juu see mingi suvaline hiina junn on !
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev
56291000 Allar
|