Postitused: 100
Teemad: 29
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
Tere.
Küsimus järgmine: milline oleks hea sidur r6 mootori otsa. Ühemassiline hooratas kasutusel. Siduriketastel on netikaupluste andmetel erinev läbimõõt. Sidur peaks olema võimalikult suurem. Kas nn bussi sidurikomplekt istub 3l disla hooratta külge? On kellelgi sidurikomplekti tootekoodi?
Tänan.
Postitused: 730
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
27-01-2015, 09:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2015, 09:12 PM ja muutjaks oli kaupo51.)
Sa jaan võiksid läbi lugeda reeglid teema algatamise kohta.
Sama hästi oleks võinud küsida, milline sidur sobib minu punasele autole, millel on katuseluuk.
Kopeerin siia:
Pealkiri peab sisaldama väga täpselt ja lühidalt infot postituse sisu kohta, et oleks selge mida postitus sisaldab ilma seda avamata!
* Pealkirjas märgi ära kindlasti auto generatsioonitähis, mootor (mootoritähis), aasta ja lühidalt probleemist.
* Näide: w210 220CDI 2000a probleem kesklukuga
* Pealkirjad: "Mure", "Probleem", "Apppiiiii" -stiilis kustutatakse!
Postitused: 100
Teemad: 29
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
Minu viga kaupo. Mootor aastast 98 kuskil om 606 swensonite pumbaga , suur föön. Kasutasin om 603 hooratast, mis aastast ei tea kuid uhemassiline. Mootor asub volvo 303 79 aasta kabiini all mis on vahetükiga kokku arstitud volvo enda vahekastiga. Oleksin võinud g vahekasti ka kasutada aga g-l käib esikardaan tagurpidi ringi. Volvo on roheline ja katuseluuk on ka.
Kuna mersul sidurikettad alvadi järgi kõik r4-r6 omavahel vahetatavad siis minu küsimus jääb ikkagi samaks. Kas keegi on kasutanud bussi sidurit mille kk kood algab vist 717...., millel esimene käik üliaeglane, tavalisel kkastil? Või suurimat- tugevamat sidurit sõidukale mida keegi on kasutanud?
Tänan.
Postitused: 683
Teemad: 64
Liitus: Nov 2009
Maine:
8
Superturbodiesel foorumis räägitakse sprinteri siduri kasutamisest.