Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
210 VS124 pole juhitavuse ja muu mugavuse pealt eriti midagi võrrelda, kõik on parem. Kuid vaid siis kui leiad korraliku 210.
Ok. ma siis ki võrdlen ainult neid autosi mis mul omal olnud S124 300DT (touring) ja S210 320CDI
124 jällegi siuke hea vankooli asja fiiling, pole nagu kuhugi kiiret, lükkad soni kuklasse ja sõidad. Teepeale jääd haruharva, 210 on tõenäosus suurem.
pagassi suurust liitrites ei tea, kuid silmajärgi on suurem.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
210 pagass on sutsu suurem igas suunas, luugi avamise link on mugavam (124 nupp on talvel PITA ja alailma jääs), auto ise vaiksem ja mugavam kulgeda. Avatgardena ka teravam ja täpsem.
124 on vahetum ja annab rohkem tagasisidet. Tagaistmel on oluliselt kitsam. Kojamehel puudub üksikkäik.
Sama raha eest võta 124 - saad oluliselt parema auto. Odavad punnid on odavad vaid ühel põhjusel - need on surnud.
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Võrrelda võrreldamatut! Klassivahe on siiski väga w210 kasuks (arvestades kõiki muutusi mida uue keremudeli väljatöötamisel tehti). Neid mugavusi, mida tagumikuga tunnetad uuemas mudelis, ei ole võimalik leida 124-s.
Kindlasti soovitan punnsilma võrdsete väljanägemisvalikute juures. Määravaks peaks auto ostul jääma just ostetava masina hetkeolukord, senised kasutajad ja nende kasutushooldus. Jah, on tõsi et mida vanem mudel, seda vähem vajas ta kõikvõimalikku hoolitsust ning säilitas olemasoleva. Ma pole aga kohanud kedagi, kes väidaks et uus W210 jääks alla uuele 124-le, selleks on ta lihtsalt palju mugavam, avaram, enim lisasid, arenenumad mootorid jne.
Enamasti kiputakse võrdlema käestlastud W210 ja keskpärast 124 - võrreldavate hiinasuuruste juures. Küttekulus ja liikumisdünaamikas ei saa 124 diislid samuti CDI mootoritele vastu. Kui lepid keskpärasusega ja hindad pigem stabiilselt sama - siis vali 124. Oled siiski valmis veidi omalt poolt kaasa aitama auto kestvusele aga tahad nautida iga sõidukilomeetrit - vali W210.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Korralikku punni on tänasel päeval alla 3500€ raske leida. Rooste, rooste ja veelkord rooste. Ehk et kere seisukord on kõige tähtsam
Kui leiad korraliku, siis jätkub aastateks, kuid kere eest tuleb hoolt kanda, kõikvõimalikud roostetõrjed ja tihe pesemine, vahatamised, see kõik tuleb ainult kasuks. Kuluosad on minuarust juba nii odavad, et saab kilohinnaga.
Mina valiks igatahes W210, on turvalisem, mugavam, suurem, ökonoomsem. Universaali pagasiruum oli igatahes kindlasti suurem kui W124. Tagaistmetel kah kindlasti rohkem ruumi.
Postitused: 566
Teemad: 102
Liitus: Jul 2012
Maine:
4
Ega 1000€-ga sa korralikku w124 ka ei saa, läbi kogetud värk kõik juba - neil samuti enamustel kere läbi, mootorid otsakorral, endised taksod ja igasuguseid üllatusi täis.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
14-08-2014, 03:20 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-08-2014, 03:23 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Korralikku 124 on kindlasti kergem leida kui korralikku 210 aga 1000.- eest ei saa kahjuks korralikku ega isegi mitte keskpärast 124, pannid maksavad ca 500-1500, keskmised ca 1500-3000 ja korralikud ca 3000-5000 kuid alati leidub erandeid.