Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
Mõningad, mis meelde tulevad:
Meie 2005. aasta ML-l hakkasid ukselukud järjest minema (ei lukusta ühte ust), samuti pakiruumi luuk. Pakiruumi luugi lingi (servolukk) juures võis kohata ka roostet. See viga võib olla hilisematel mudelitel kõrvaldatud, pead anda ei julge. Iga lukk oli soodusega vist paarsada eurot pluss töö. Tean, et ka tuttava W164-l oli sama probleem ukselinkidega.
Samuti oli iga-aastane probleem mingisuguste ABS-andurite juhtmetega (kuskil ratta piirkonnas), mis kahjustada said talvel näiteks mõne lumekamakaga. Selle tagajärjel viskas jõulupuu armatuuris põlema, ükski elektrooniline teelhoidev vahend enam ei toiminud. Probleem oli selles, et need juhtmed lihtsalt olid liiga peenikesed ja vähe kaitstud. Samuti ei tea, kas hilisematel on see mure lahendatud. Parandamine ei olnud kallis, aga lihtsalt tüütu.
Muidu kasutajamugavuse suhtes minu hinnangul väga hea auto. Pehme, vaikne, ei õõtsu nagu W163 küljelt-küljele kohutavalt. Hea manööverdamisvõimega. Meil endal 320CDI mootoriga, tõmmet piisavalt, samas üsna ökonoomne maasturi kohta (keskmine kütusekulu rahuliku sõidu puhul ca 9-10). Istumisasend on hea, ruumi on palju, tagumised istmed saab alla klappida nii et taha tekib suur lame pind. Maastikuläbivus on "linnamaasturi" kohta samuti üllatavalt hea, olen igasugu huvitavates olukordades selle autoga ikka olnud. Talvel läheb kiiresti soojaks, aknaid kraapima ei pea, suudab kiiresti ka paksu jää akendelt sulatada. Ma ise ausalt öeldes ei oskaks tahta isegi mõnda lisa. Elame nö üsna kõrvalises kohas, kus sahk talvel käis harva. Paar korda sai seal põhja peale kinni jäädud, siis oleks ära kulunud see funktsioon, et saad auto vedrustust üles-alla liigutada, enamasti läks aga ilusti läbi.
Vedrustus mugavuse koha pealt on minu hinnangul piisavalt hea, et Airmatic pole üldse vajalik lisa. Soovitan proovida ka ilma Airmaticuta varianti, saad ise aru, kas on ikka vaja seda lisa.
Rohkem hetkel midagi meelde ei tule konkreetset sellist tüüpviga. Võid küsida spetsiifiliselt mingi osa kohta, siis äkki meenub midagi.
Postitused: 436
Teemad: 97
Liitus: Dec 2006
Maine:
4
Tänud asjaliku ülevaate eest Iphica!
Mis läbisõitude juures/millised suuremad hooldustööd ette nähtud on? Kuna paljud masinad kahjuks on AirMaticuga, siis mis läbisõidu juures seal suuremaid kulutusid tegema tuleb hakata?
Kellele veel midagi omalt poolt lisada siis julgelt kirja.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Mina eelistan sõidukaid ja minujaoks kõigub ML vastikult. Muidugi LC120/150 ei saa üldse võrrelda kuna nendega jääd kohe esimeste kilomeetritega merehaigeks. Eks seda kõikumist saab kandilise madala rehviga ka natuke vähemaks.
Maasturitel esineb 320CDI mootoritel seda soojusvaheti probleemi kus tihendid hakkavad lekkima, millest võsa on palju kirjutanud. Ja ka see sisselaske klappide probleem millest ka palju juttu on olnud. Läbisõitu konkreetsete probleemidega ei oska seostada, aga eks ikka nii 250 000 - 300 000km võiks suht murevaba olla. Oleneb kuidas sõidetud ja hooldatud on, nagu ikka.
Üldiselt veermik kestab hästi, airmatic-ut tasub vältida. (Eestis müüdud autodel on kõikidel Airmatic) Tagaluugi lukk ja rooste on levinud probleem. Hea auto on, tasub pidada. Mina jätsin ostmata just selle "kõikumise" ja "veoautolisuse" pärast.
Postitused: 76
Teemad: 11
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
Sõidan ise 2007 ML 320CDI-ga, julgen soovitada.
Mina vastupidi ei kardaks AirMatic vedrustust, see muudab sõidu ikka väga mugavaks kulgemiseks. Mul on olnud õnne ka esimese õhkvedru suure pauguga purunemine läbi teha. Saksa eBay vahendusel on korralik Saksas toodetud esimene padi 189 EUR, tagumine 128 EUR tükk. Mina vahetasin igaks juhuks korraga mõlemad esimesed padjad. Amordid on tagumised 300, esimesed 500 EUR kanti, kui need peaks vahetust vajama. Võrreldes originaaliga on need hinnad väga mõistlikud.
Postitused: 159
Teemad: 5
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Tean kah kedagi kes omas sellist autot, ostis uuena eestist ja se airmatic jamas tal pidevalt philiselt muidugi talvel sai patju vahetatud külmaga autot tõsta ei tohtinud lõppes selline asi padja vahetusega. Lõpuks otsustas müüki panna ja ostja tõstis autot ja üks padi läks pauguga lõhki.