Postitused: 7
Teemad: 4
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Mingil põhjusel tuleb salongi põlenud õli laadne ving. Esineb seda siis kui tulla näiteks maanteesõidult ja foori taga seisma jääda. Kui uuesti sõitma hakata siis kaob ära. Niisama linnas sõites üldjuhul ei teki. Samuti paneb seda rohkem tähele soojema ilmaga. Õli auto ei võta. Milles võib probleem olla?
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
(03-06-2014, 10:49 AM)Reims Kirjutas: Mingil põhjusel tuleb salongi põlenud õli laadne ving. Esineb seda siis kui tulla näiteks maanteesõidult ja foori taga seisma jääda. Kui uuesti sõitma hakata siis kaob ära. Niisama linnas sõites üldjuhul ei teki. Samuti paneb seda rohkem tähele soojema ilmaga. Õli auto ei võta. Milles võib probleem olla?
pihustid ei leki?
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 159
Teemad: 5
Liitus: Dec 2012
Maine:
0
Minu c200 kompressoril oli sama probleelm et õli ving autos, siis oli viga karteri tuulutuses. Üks tolbajoobist mehaanik lõhkus karteri tuulutus lõdviku ja teipis siis selle liialt kinni, tekkis ummistus ja oli hiljem jama kui paju selle tühised 7 euri maksva kummi toru pärast. Vaata ega se karteri tuulutus torud või lõdvikud seest umbes pole.