Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Ei usu, et tagasivoolus asi on - kui see umbes oleks, siis mootor ka ei töötaks korralikult, või üldse ei töötaks.
Aga kisu mõlemad voolikud lahti ja pane süüde sisse, siis näed, kumast bensiini tuleb, see siis kütusetoru. Sellel paks mingi sõel ka sees olema, puhasta see ära.
Aga enne vaata igasugused lekked kütusepumba ja bensiinipaagi juurest üle.
Üldjuhul see suure küttekulu teema on nii jube keeruline, et otsi end emaseks.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
tagasivool on ikka see, mis ei tule läbi surveregulaatori.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 197
Teemad: 34
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Vot aga sinna voolikusse ma panin ca 6-7 bar-i takka ja ega ta hea meelega sinna ei läinud. ning kuskilt põhja alt nagu pressis välja. kuulmise järgi.
Ideeliselt peaks aga vaba tagasivool olema?
Muidugi ma ei võtnud Bensupaagil korki maha. äkki jäi surve paaki.
Või on sel tagasivoolul mingi elektroonile klapp? et kuii mootor ei tööta siis tagasivool kinni?
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ma ei tea, mis aasta mudel sul ja kuidas 4 puhul see muudeti mis aastal aga mingst aastast(ilmselt KATi ja KE-jetroniku puhul) on tagasivoolul söefilter vahel, ilge kobakas ja kui see ära ummistub on ka parajalt jama...ma ei tea kus see nelajl on, kuid kuuel on juhipoolse tiiva all see...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 197
Teemad: 34
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
27-12-2006, 12:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2006, 12:51 AM ja muutjaks oli MarekV.)
Enda omal pole vaadanud aga sõbra 230 E on see söefilter katki roostetanud ja tyhjaks jooksnud. Ning tagasivooluga pold sel küll mingit pistmist.
Niisiis praktika näitas et äravool jookseb hoopis läbi surveregulaatori.
Ja tagasivoolu toru oli täiesti läbi puhutav paagi poole. ehk siis seal ei saa probleem olla.
Kindel ei ole, et viga selles aga see surveregulaator töötab vaakumiga. ja Selgus et regulaatori otsa minev voolik tõmbab õhku vahele. Ehk siis ei pruugi see regulaator õieti töödata. Ja võimalik et ta lihtsalt ei lase kütusel tagasi voolata.
Üritasin käepäraste vahenditega selle asja ära tihendada.
Eks kilomeetrid näitavad kas oli abi sellest.
Postitused: 375
Teemad: 25
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
mul ka kütusekulu järsku 20 linnas, muidu oli ikka 15 kandis. muidu töötab kõik väga hästi, muidugi CO testi pole veel teinud. auto w210 320 r6 95a
Postitused: 197
Teemad: 34
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Noh soovitus oleks et käi diagnostikas ära. Saad vähemalt teada kas kõik elektrooniline/elektriline osa on korras. Ja kui sealt abi ei leia siis vaadata vaakumit, kütusefiltrit, lekkeid jne..