09-12-2013, 11:41 AM
Kas on sellist aasta ja mootoriga masinat mõttet soetada? mis on selle vead ja hea?
Tänud ette
E-mail: kalmaar7@mail.ee
Tänud ette
E-mail: kalmaar7@mail.ee
mercedes benz 85a 300d
|
09-12-2013, 11:41 AM
Kas on sellist aasta ja mootoriga masinat mõttet soetada? mis on selle vead ja hea?
Tänud ette E-mail: kalmaar7@mail.ee
09-12-2013, 11:49 AM
(09-12-2013, 11:41 AM)kalmaar7 Kirjutas: Kas on sellist aasta ja mootoriga masinat mõttet soetada? mis on selle vead ja hea? Võta aga foorum ette ja loe: 124 kohta on teksti piisavalt. Kui vanarauapisik on nakatanud, siis tasub. Muretut ja odavat autot otsijal ei tasu.
09-12-2013, 12:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2013, 12:18 PM ja muutjaks oli kalmaar7.)
Võta aga foorum ette ja loe: 124 kohta on teksti piisavalt.
Kui vanarauapisik on nakatanud, siis tasub. Muretut ja odavat autot otsijal ei tasu. [/quote] Päris vanarauapisik ei ole aga rahakott ei luba . Mis oleks siisodav auto Iga autoga mure nagu ma tean, ei soovi mingit Bmw, tahaks ikka Mercedes. Oleks vaja millel oleks normaal hinnaga jupid ja mootor ei laguneks uuema aastaga on parem? Kumb oleks parem siis 2.5 või 3.0?
09-12-2013, 12:40 PM
Kui rahakott pitsitab, tee endale teene ja võta klonksvaagen. Või Corolla. Või Vectra.
Odav Mercedes-Benz ei ole odav pidada. 2,5 ei ole ei liha ega kala. Aga edasi saab. Loe või minu säästuka teemat. Uuem võiks olla vähem trööbatud. Aga ära unusta, et ka uusim 124 on täna juba veerandsada aastat vana ja seega loeb vaid konkreetse isendi seisund.
09-12-2013, 02:20 PM
ei ole lugu nii hirmus midagi,
124 ei lagune väga palju, kui endal võimalus ja oskus remontida, see teeb lihtsamaks. sellises vanuses vectrat ei julgeks ammugi võtta ja volksgi parem pole. samad sõnad, ainult konkreetse isendi seisund loeb, kui ise ei jaga küsi siit omale mõni abiks, sinu asukohas kedagi ikka on, sellisel juhul asukoha punktiga märkimine just mõistlik ei ole.
09-12-2013, 02:33 PM
Kuna olen kuulnud et 300d normaalsed siis mõtlesin soetada aga ei pea just see aasta olema, suht vähe neid müügis eelarve ei ole ka eriti suur. Autol peaks veokonks ka olema kuna maja ehitus poolik siis vaja käru vedada. Suht vähe neid ka müügis
09-12-2013, 02:59 PM
(09-12-2013, 02:20 PM)umbellatus Kirjutas: ... Egas ostja vanust vaata - tema vaatab hinda. Enam-vähem sõidukõlbliku ja korras paberitega 124 eest peab maksma 1200.-. Sama raha eest saab viisteist aastat uuema Passati... Mis pole ka paha auto. Kolmesajane on hea, kui pole läbi mädanenud ja vananenud sõidutunnetus ei häiri. Ülejäänud tehnika vajab küll hooldust, kuid tasub selle eest oskajale heldelt. Kui seda hoolt aga raha eest sisse osta, siis kaob asjal rahaline mõte. Käruveduriks on 124 hea, kuid veidi laisk. Muide, piduriteta on lubatud täied 750 kg
09-12-2013, 03:02 PM
(09-12-2013, 02:33 PM)kalmaar7 Kirjutas: Kuna olen kuulnud et 300d normaalsed siis mõtlesin soetada aga ei pea just see aasta olema, suht vähe neid müügis eelarve ei ole ka eriti suur. Autol peaks veokonks ka olema kuna maja ehitus poolik siis vaja käru vedada. Suht vähe neid ka müügis Tänaseks päevaks taandub kõik juba konkreetse isendi seisukorrale, ei ole võimalik enam üldistada kas 2,5 või 3,0 on parem jne. Miljon +/- mõnisada tuhat km on kindlasti reaalset veeremist seljatatud. Mõni 300 võib juba olla kurnatum kui teine 200-ne.
setud sõitsid seciga
09-12-2013, 05:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2013, 05:26 PM ja muutjaks oli ralak.)
(09-12-2013, 02:59 PM)v6sa Kirjutas:(09-12-2013, 02:20 PM)umbellatus Kirjutas: ... Ära Sa ka üldista , sul on minu teada vedamiseks kohvim R5 ja R4 bensiinipõleti olnud. Säilinud ressursiga R6-ga ei saa arugi et midagi lisaks küljes oleks. Alles möödunud nädalal kulgesin tõrvapapirullidest pungil bagasnikuga ning sabas veeremas ca.1,5m3 suuruse lauakoormaga haagis, mööda Otepää mägiseid kurvteid. Olin pigem üllatunud kui stabiilselt ja muretult see vedu mööda sai.
setud sõitsid seciga
09-12-2013, 05:34 PM
(09-12-2013, 05:05 PM)ralak Kirjutas: Ära Sa ka üldista , sul on minu teada vedamiseks kohvim R5 ja R4 bensiinipõleti olnud. Säilinud ressursiga R6-ga ei saa arugi et midagi lisaks küljes oleks. Alles möödunud nädalal kulgesin tõrvapapirullidest pungil bagasnikuga ning sabas veeremas ca.1,5m3 suuruse lauakoormaga haagis, mööda Otepää mägiseid kurvteid. Olin pigem üllatunud kui stabiilselt ja muretult see vedu mööda sai. Stabiilne - jah. Muretu - sõltub koorma paigustusest. Aga laisk on ikka - kui konksu otsas on need lubatud 750 kg, siis kiirendust ei ole. 8x kW on ikka vähe... Samas - saab muretult hakkama, kui asja võttagi rahulikult. 100+ kW pole enam vahet - lubatud käru tuleb üsna muretult järgi
09-12-2013, 05:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-12-2013, 11:20 PM ja muutjaks oli ralak.)
(09-12-2013, 05:34 PM)v6sa Kirjutas:(09-12-2013, 05:05 PM)ralak Kirjutas: Ära Sa ka üldista , sul on minu teada vedamiseks kohvim R5 ja R4 bensiinipõleti olnud. Säilinud ressursiga R6-ga ei saa arugi et midagi lisaks küljes oleks. Alles möödunud nädalal kulgesin tõrvapapirullidest pungil bagasnikuga ning sabas veeremas ca.1,5m3 suuruse lauakoormaga haagis, mööda Otepää mägiseid kurvteid. Olin pigem üllatunud kui stabiilselt ja muretult see vedu mööda sai. No ma räägingi ära üldista, et 124 on laisk, laisad on nõrga mootoriga kasutatavad isendid koormuste tirimiseks.
setud sõitsid seciga
10-12-2013, 09:46 AM
(09-12-2013, 05:37 PM)ralak Kirjutas: No ma räägingi ära üldista, et 124 on laisk, laisad on nõrga mootoriga kasutatavad isendid koormuste tirimiseks. Ja palju on 100+ kW mootoritega neljasid müügis? Ning 118 kW kakskomakaheksa ei kõlba käruveoks kohe mitte, sest tanklas käies tuleb pisar silma. Üldlevinud on 81/83 kW R6, mis saab hakkama, kuid päris muretuks ei saa nimetada. Mõlemad väiksemad diislid jäävad käru ees jänni. Ei, mitte liigutamisega, vaid liikluse rütmis kulgemisega. Tasub ju arvestada, et paraku pole neid x miljonit sõitnud autodes enam lubatud kilovatte alles, vaid julgelt veerand vähem. Benumootoriga käruvedu on võimalik, kuid kütusekulu kipub kordistuma.
10-12-2013, 10:45 AM
Ma vean aegajalt oma 3.2 kaubaliftiga haagist autoga, gaasiseadmega.....jõuab minna ja öko on ka. Vb 2.0 dislaga on ökom sõita või pigem öelda kulgeda
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
10-12-2013, 11:51 AM
Mul veel kunagi turbota 3,0D 124 manuaaliga oli siis 90 pealt 3 sisse, läks nagu noodakelk kui käru järel oli sai möödasõitegi edukalt tehtud. Siis oli muidugi teine jutt kui korralik 2 teljega treiler järel oli plus teine auto peal.
Naftapress.
10-12-2013, 02:06 PM
Vot vot, need 3 viimast postitajat mõistavad mida ma mõtlesin, ei tea mis see v6sa nii skeptliline on. Ütle siis mõni teine sõiduauto mis väga lihtsalt ja ökonoomselt raske haagise vedamisega hakkama saab? Maasturitest me ei räägi ju hetkel.
setud sõitsid seciga
10-12-2013, 02:32 PM
Hakkamasaamine on see, et auto suudab minna mäest üles. Iga auto suudab, lihtsalt mõni väga aeglaselt.
Aga liikluse rütmis püsimine on midagi muud. Iseasi, kuivõrd mõistlik see soov Tõsise Käruga liikudes ongi... Eks vanemad olijad juba teavad, et ma ikka oma rida ajan |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|