28-11-2006, 01:02 PM
st: lugu järgmine : :thumbdown::confusedangry:ad:mersul mootor kottis
ei tea miles asi hoolitsesin ta eest vaat et paremini kui mõni naist hoiab aga siga r.. ,ikka suri raibe.
juhtus nii et õnneks olin jõudmas hoovi ja gaasi ma enam ei vajutanud liikusin vaba jooksuga siis :peenike kilin ja gaasipedaal lõi vastu jalatalda paar korda ja kutu ta oligi.enam starter teda ringi ei vedanud.
võtsin siis klapikambri kaane lahti ja pool sisselaske nukvõllist oli kuiv "?" st:tagumune pool siis õlid mootoris normis mingeid muid märke ta ka eelnevalt ei nõidanud et midagi säärast võib juhtuda peale selle te hüdrotõukurid kõlisesid polnud mootril häda midagi.
ja ei ülevalt ega alt vaadates näha kaa pole, mis otsad andis.
NBiit küsimus ehk osgate midagi pakkuda mis viga ; mis detailid seal nõrgad võisid olla ja miks nukkvõll poolkuiv oli?
ja kas tasub remontida mootorit või on sootsam uus osta
ja kust saab uut
tegu siis: w126 280 se :läbisõit üle 300 tuh.
tänan tähelepanu eest ja loodan et siit leian lihtsama lahenduse mile:
ei tea miles asi hoolitsesin ta eest vaat et paremini kui mõni naist hoiab aga siga r.. ,ikka suri raibe.
juhtus nii et õnneks olin jõudmas hoovi ja gaasi ma enam ei vajutanud liikusin vaba jooksuga siis :peenike kilin ja gaasipedaal lõi vastu jalatalda paar korda ja kutu ta oligi.enam starter teda ringi ei vedanud.
võtsin siis klapikambri kaane lahti ja pool sisselaske nukvõllist oli kuiv "?" st:tagumune pool siis õlid mootoris normis mingeid muid märke ta ka eelnevalt ei nõidanud et midagi säärast võib juhtuda peale selle te hüdrotõukurid kõlisesid polnud mootril häda midagi.
ja ei ülevalt ega alt vaadates näha kaa pole, mis otsad andis.
NBiit küsimus ehk osgate midagi pakkuda mis viga ; mis detailid seal nõrgad võisid olla ja miks nukkvõll poolkuiv oli?
ja kas tasub remontida mootorit või on sootsam uus osta
ja kust saab uut
tegu siis: w126 280 se :läbisõit üle 300 tuh.
tänan tähelepanu eest ja loodan et siit leian lihtsama lahenduse mile:
280 SE w126 136 kw 81.a