Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
25-07-2013, 07:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-07-2013, 10:04 PM ja muutjaks oli Treiku.)
Sai auto remonti viidud kuna taga oli vaja üks puks ära vahetada ja parempöörde ajal oli vahetavahel õrnal mingit vastu käimise sahinat kuulda. Lasin vaadata ka terve veermiku üle ja vahetada kõik mis vaja.
Leiti mõningad vead ja parandati ära. Vahetati taga vasakult puks + kont ja ees parem esimene laager + kont. Öeldi veel, et kui tahta perfektseks asi saada, siis peaks õõtsapuksid ka ära vahetama, aga seda ei tea kaua nendega aega võib minna, sest suure tõenäosusega tuleb välja puurida. Lõppkokkuvõttes jäin tööga rahul ja sõitsin minema.
Peale 200km sõitu hakkas paremalt eest kuulma 50-60 ga sõites kriuksumist (meenutab natuke geneka rihma libisemise häält, aga kõrgem ja metalsem) ja parempöörde ajal varem olnud õrn sahin on läinud pigem hirmuäratavaks "sahinaks". Kõige tipuks näitavad rattad ka eest üks kiriku torni, teine lihakarni (homme läheb sillaregulli).
Sai probleemist räägitud, lubati asi korda teha ja viisin masina siis tagasi remonti. Sahin pidavat tulema kivikaitseplekist, mis suure tõenäosusega kuskilt vastu käib ja laulmine eest paremalt pidi tulema sellest, et laager käib kogu täiega ringi... Plekk väänati ära ja laagri pesale(?) löödi sooned/täkked sisse, et enam ringi ei käiks.
Sain auto kätte, aga mitte midagi paremaks ei muutunud. Nüüd siis küsimus, mis võib olla haiguseks selliste sümptomite juures, kui arvestada, et laager on värskelt vahetatud (parem esimene laager vahetati ka 2011, samas vahepeal on teised laagrid ilusti vastu pidanud) ja parempöörde ajal on kuulda kuskilt kahtlast hõõrumise sahinat. Laager võis haiget saada paigalduse käigus?
Lisamärkusena: ulgumine/kriuksumine kaob ära kui kasvõi üliõrnalt puudutada piduripedaali nii, et ise ei tunnegi auto pidurdamist.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 393
Teemad: 42
Liitus: Dec 2005
Maine:
3
25-07-2013, 08:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-07-2013, 08:54 PM ja muutjaks oli Ermo.)
(25-07-2013, 07:17 PM)Treiku Kirjutas: Sai auto remonti viidud kuna taga oli vaja üks puks ära vahetada ja parempöörde ajal oli vahetavahel õrnal mingit vastu käimise sahinat kuulda. Lasin vaadata ka terve veermiku üle ja vahetada kõik mis vaja.
Leiti mõningad vead ja parandati ära. Vahetati taga vasakult puks + kont ja ees parem esimene laager + kont. Öeldi veel, et kui tahta perfektseks asi saada, siis peaks õõtsapuksid ka ära vahetama, aga seda ei tea kaua nendega aega võib minna, sest suure tõenäosusega tuleb välja puurida. Lõppkokkuvõttes jäin tööga rahul ja sõitsin minema.
Peale 200km sõitu hakkas paremalt eest kuulma 50-60 ga sõites kriuksumist (meenutab natuke geneka rihma libisemise häält, aga kõrgem ja metalsem) ja parempöörde ajal varem olnud õrn sahin on läinud pigem hirmuäratavaks "sahinaks". Kõige tipuks näitavad rattad ka eest üks kiriku torni, teine lihakarni (homme läheb sillaregulli).
Sai probleemist räägitud, lubati asi korda teha ja viisin masina siis tagasi remonti. Sahin pidavat tulema kivikaitseplekist, mis suure tõenäosusega kuskilt vastu käib ja laulmine eest paremalt pidi tulema sellest, et laager käib kogu täiega ringi... Plekk väänati ära ja laagri pesale(?) löödi sooned/täkked sisse, et enam ringi ei käiks.
Sain auto kätte, aga mitte midagi paremaks ei muutunud. Nüüd siis küsimus, mis võib olla haiguseks selliste sümptomite juures, kui arvestada, et laager on värskelt vahetatud (parem esimene laager vahetati ka 2011, samas vahepeal on teised laagrid ilusti vastu pidanud) ja parempöörde ajal on kuulda kuskilt kahtlast hõõrumise sahinat. Laager võis haiget saada paigalduse käigus?
Lisamärkusena: ulgumine/kriuksumine kaob ära kui kasvõi üliõrnalt puudutada piduripedaali nii, et ise ei tunnegi auto pidurdamist. sooned/täkked laagrile sisse, see pole remont (nii tehti ajal kui midagi saada polnud, ok mõni teeb raha puudusel seda siiani) nii,et alusta sellest. Ning laager vahetati 2011 meil juba ju 2013, "säästulaager" meie tingimustes kauem ei kestagi (isegi kaua said hakkama selle laagriga muidugi kui lasid panna selle kõige odavama ning laagri liiga tugev "kinnikeeramine" vähendab tema eluiga)
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
25-07-2013, 11:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-07-2013, 11:26 PM ja muutjaks oli Treiku.)
Ei usu, et päris säästulaagri vastu vahetatud. Laagri maksumuseks on 20€ (sama ka 2011) ja kobakäpast töömehesse ei tahaks ka väga uskuda, sest töö tehti siin foorumis väga kõrgelt hinnatud töökojas.
Edit: Võib-olla said valesti aru, laager siiski vahetati ära mitte ei löödud vanale laagrile täkkeid sisse. Sooned vms tulid mängu alles siis kui probleemidega masina tagasi viisin.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(25-07-2013, 07:17 PM)Treiku Kirjutas: ....
Lisamärkusena: ulgumine/kriuksumine kaob ära kui kasvõi üliõrnalt puudutada piduripedaali nii, et ise ei tunnegi auto pidurdamist.
Siis otsigi põhjust piduritest. Piisab juba kulunud klotside ringipööramisest, kui võib kino hakata (läbielatud teema Fordi ajastust).
124 esirummu laagripesa kärnimisega tegelemine on küll huvitav võte aastal 2013... Selle töökoja nime tahaks täitsa teada, kes ringikäiva laagri kärnimisega pessa kinnitada loodab.
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
26-07-2013, 02:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-07-2013, 02:49 PM ja muutjaks oli Treiku.)
Kltoside kogu ring sai vahetatud 2011 keskel ja see auto on vahepeal läbi sõitnud ca 25-30k km, ei ole just eriline ralliäss sõidustiili poolest kah, et klotsid nii ruttu läbi võiks olla. Kui suur on võimalus, et mingi kivi sinna vahele satub?
Vastukäimise sahina tuvastasin lõpuks tulevat vasakult tagant.
Mis puutub töökotta mis sellist tööd veel teeb........... Ei hakka nime välja tooma kuna varemalt tehtud töödega (see auto on koguaeg ainult seal käinud) ei ole mingeid probleeme olnud, aga eelnevas postituses tehtud vihje on arvatavasti piisav
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Meil on sarnane jama uute autodega, peale esimest teenindust. Tagant kostub kahin ja pidurdamisel kaob. Kas trumli sees käsipiduri trossiots või vedru ei või vastu käia? Eriti annab kuulda kui vaikselt sõita ja pöörata.
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
Kas 124-l on esimene sild nõrk koht? Vaatan vanu remonditšekke ja iga kord kui auto on remondis käinud on vahetatud ka esisillas detaile (alates 2009). 2009 on pandud praktiliselt kogu esisild uus (kondid, laagrid, zarniirid puksid jne), sellest peale on masin läbi sõitnud ~ 60 000 ja 2 korda on juba paremat esimest laagrit vahetatud. Autot ei ole hooratud ka, et esisild peaks nii palju vatti saama. sellest 60 000st on 80% Soome siledal asfaltil kulgetud.
Masin praegu uuesti töökojas, eks näis mis saab.
Reedel sai üles tõstetud ja ei usu, et asi on pidurites, peab ikka laagris olema, sest kui ratast sisse välja loksutada, siis tuli sealt nii koledat kriginat, et ei tahtnud mingi hinna eest asja ise lahkama hakata. Las parem olla seal kust lombakana ta välja tuli.
Aga vasakult tagant kostuva vastukäimise sahina kohta mõtteid?
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Esisild kestab 124 väga hästi kui kasutada kvaliteetseid osasi. Luksep peab ka teadma mida ta teeb.
Olen oma 5-6 w124 esiratta laagrit vahetanud ühel ainsal. Ostes oli 500000 ja kui seisma jäi oli läbisõiduks üle 800000 Kusagil seal vahel vahetasin laagrit.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
Kastanid toodi tulest välja. Laager istus jamasti pesas ja sahin oli tingitud kivikaitseplekist, mis oli haiget saanud ja käis vastu.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
|