Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Niih, olen kõvasti google-fu'd teinud selle kasti kohta, aga paar asja jäid õhku rippuma.
1. Kui klapp Y3/2 saab voolu, siis on neljas käik, kui voolu pole, siis on viies.
2. Kui mingil põhjusel klapp ei saa voolu (mingi jama elektroonikaga), siis on overdrive koguaeg sees ja kõikidele käikudele kehtib 0,75 kiirendus, kaasa arvatud tagurpidikäik.
Olen ma õigesti aru asjadest saanud või mitte?
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Eks ikka vooluga tekitatakse käik, mitte vooluta. Kui mu mälu nüüd ei peta, siis seal taga osakonda juhib kaks solenoidi. Üks juhib pidurit ja teine KS sidurit. Pidurit juhitakse selleks, et kast saaks ültse liikuda. Sidurit selleks, et kastist välja tulevat neljandat käiku veel omakorda kiirendada viiendaks. Väga tähtsat rolli mängib veel vabajooksu sidur, kes peab toetama pidurit pidurdamisel. Tegemist on ju 722.3 baseeruva hübriidiga.
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
13-04-2013, 10:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2013, 01:18 AM ja muutjaks oli wdb240.)
Mäletasin valesti jah. 772.5 omab hüdraulika plokil 2 solenoidi, millest üks on viienda käigu loomiseks ja teine kick down solenoid. See viimane kolis 722,3 kasti välise solenoidi asukohast 722.5 hüdraulika ploki külge põhja kaane alla. See mind eksiteele viiski.
Arvan, et saad oma O/D lülitit rakendada küll, sest 5 käik tekitatakse siis, kui solenoidile Y3/2 voolu pealt ära lased. Iseasi on selle lülituse pehmuses, sest ilmselt juhitakse solenoidi originaalis PWM signaaliga. Kuid mine tea, äkki siiski mitte. Ise seda ma ossiga mõõtnud pole ja 5 käigu ülekanne on juba nii kiire, et see lülitus sumbub vast pehmelt, kui otse vool peale käratada.
Parandan: vabajooksu sidur toetab siiski siduri KS tööd, mitte pidur BS tööd.