Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
22-03-2013, 04:34 PM
Kuskilt lekib voolu, nädalaga tõmbab 100Ah aku tühjaks. Kas neljal on mõni nõrgem koht kust selline leke võib toimuda?
Panin tähele, et kui süüde välja keerata, makk välja lülitada ja kui puhur maha keerata (pliidinupp) siis lööb maki valgustuse korraks põlema. Mõtlesin, et vana makk ja vb lekib läbi maki vool, võtsin nädalaks maki maha ja kui järgmine nv autosse läksin, siis oli aku nii tühi, et ei võtnud mitteüht tuld põlema.
Kõik ideed oodatud
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 265
Teemad: 47
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
pane tester ampreid mõõtma ja tekita vooluring läbi testri: akujuhtmeklemm-testrijuhe-testrijuhe-akuklemm. siis jäta tester nähtavale ja hakka kaitsmeid ükshaaval välja tirima. Normaalne lekkevool võiks jääda suurusjärku 20-40 mA. Sul ilmselt mingi 200-500 seal. Võtab aega ehk umbes 10 min ja saad suuna kätte. Kui lekkevool mingi paari ampri peal siis võta genekasse mineva jämeda juhtme klemm lahti ja vaata kas kaob leke ära.
ootan diskussiooni
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
22-03-2013, 04:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-03-2013, 04:46 PM ja muutjaks oli Treiku.)
Üritasin ampertangidega + klemmilt mõõta, aga kuna tegu oli odavama riistapuuga, siis sai ainult vahelduvvoolu mõõta. Mingi arvutusega sai vahelduvvoolu keskmistatud väärtusega mõõta ka alalisvoolu ligikaudse väärtuse välja, aga mitte ei mäleta enam
E: Kas mitte aku klemmidelt otse mõõtes ei saa aku parameetrite väärtused, mitte voolu liikumise seadmetesse???
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
Isepaigaldustest on peal ainult makk ja Lesvenis peale pandud 220V pealt töötav eelsoojendi.
See viga võib olla pikemat aega juba, sest varem sõitis auto iga päev 50 km ja võimsa aku puhul ei pane tähele väikest voolukadu. Nüüd sõidan temaga nädalavahetuseti ja ülejäänud aja seisab garaažis.
Aga eks ma õhtul proovin seda kaitsmete eraldamise moodust ja annan teada milles probleem oli.
Tänud mõistuse jagamise eest
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
Postitused: 79
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
22-03-2013, 05:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-03-2013, 07:50 AM ja muutjaks oli xman.)
Kui testrit käebärast pole, on lihtne voolu lekke olemasolu kontrollida tavalise 12 v.pirniga. Võtad aku miinusklemmi pealt juhtme maha ja paned pirni juhtme ja kelmmi vahele, kui pirn põleb heledalt on leke, kui hõõgub õrnalt või ei põle üldse on kõik korras. Sobilik võiks olla 1,5 w.pirn.
Postitused: 398
Teemad: 11
Liitus: Dec 2012
Maine:
1
Genekas laeb, kõik voolud väga ilusad.
Sai siis üle vaadatud ja tuli välja, et vool lekib läbi salongipuhuri ahela, kahjuks selleks nädalaks enam aega ei ole ja hakkan järgmine nädal täpsemalt vaatama milles küpsis on.
Vb mingi juhe kuskilt ära mädanenud, sest talvel mingi aeg ta jamas ka mul, ei võtnud puhurit järgi. Peale paari päeva garaažis seismist hakkas kõik jälle imeväel tööle.
Tänud kõigile mõistuse jagajatele
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!