Postitused: 11
Teemad: 5
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
probleem siis sellise masinaga ml270 cdi 2000a W163
mure selline et vahepeal hakkab aku tuli yhtlase sõiduaeg vilkuma aga kui gaasi anda kustub ära. ning eile õhtul hakkas vilkuma siis kui jõulisemalt natukene pidurdada.
probleem algas siis kui sai ykspäev natukene kõvemini muusikat kuulatud kus subwoofer myrtsus korralikumalt.
milles võib viga olla kas näiteks kenekas on läbi või pingeregulaator või mis.
äkki oskab keegi aidata
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
28-01-2013, 02:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2013, 12:19 PM ja muutjaks oli Mike22.)
Genekas võib olla varsti läbi, endal olid samad sümptoomid, aga mul 124-l veel hakkasid põlema kõik tuled ja siis oligi genekas surnud
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(26-01-2013, 08:45 PM)taurts Kirjutas: ...
äkki oskab keegi aidata
Töökoda oskab.
Ää pahanda, kuid kuna Sa ei viitsi/oska/taha kõige esimest liigust tmultimeetriga teha pardapinge teadasaamiseks, siis vaevalt on Sinust vea kõrvaldajat. Raudvaraprobleeme neti kaudu ei paranda.
Postitused: 11
Teemad: 5
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
(28-01-2013, 09:45 AM)v6sa Kirjutas: (26-01-2013, 08:45 PM)taurts Kirjutas: ...
äkki oskab keegi aidata
Töökoda oskab.
Ää pahanda, kuid kuna Sa ei viitsi/oska/taha kõige esimest liigust tmultimeetriga teha pardapinge teadasaamiseks, siis vaevalt on Sinust vea kõrvaldajat. Raudvaraprobleeme neti kaudu ei paranda.
see oli mul esimene asi mis mõõtsin. kuna õpin autotehnikuks TTHK-s.
pardapinge on stabiilne 14,42 sõiduajal pole saanud kontrollida kui tuli vilkuma hakkab kohapeal seistes ta ei vilgu kui siis harva. siis juhtmed on juba yle vaadatud aku on kontrollitud. sai isegi laadimisvoolu mõõdetud otse genekalt. muud ma teha nagu ei mõista diagnostika saan ka täna äkki ära teha aga vaevalt seegi miskit targemat näitab.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(28-01-2013, 10:43 AM)taurts Kirjutas: (28-01-2013, 09:45 AM)v6sa Kirjutas: (26-01-2013, 08:45 PM)taurts Kirjutas: ...
äkki oskab keegi aidata
Töökoda oskab.
Ää pahanda, kuid kuna Sa ei viitsi/oska/taha kõige esimest liigust tmultimeetriga teha pardapinge teadasaamiseks, siis vaevalt on Sinust vea kõrvaldajat. Raudvaraprobleeme neti kaudu ei paranda.
see oli mul esimene asi mis mõõtsin. kuna õpin autotehnikuks TTHK-s.
pardapinge on stabiilne 14,42 sõiduajal pole saanud kontrollida kui tuli vilkuma hakkab kohapeal seistes ta ei vilgu kui siis harva. siis juhtmed on juba yle vaadatud aku on kontrollitud. sai isegi laadimisvoolu mõõdetud otse genekalt. muud ma teha nagu ei mõista diagnostika saan ka täna äkki ära teha aga vaevalt seegi miskit targemat näitab.
Kui õpid autotehnikuks, peaks nagu mingi elementarne teadmine auto toimimisest olemas olema. Siis miks ei lisanud sa kohe mõõtmistulemust oma jutu juurde, kui see olemas oli? Või on tore vaadata, kuidas inimesed huupi pakkuma hakkavad?
Äkki oled pinget seiranud ka siis, kui vilkumine toimub? Kas pardapinge püsib või kukub laadimine sel hetkel ära? Pardapinge saad kenasti käte muu hulgas sigaretisüütlist.
Geneka tabletivahetus on lihtne, ühtlasi saab kohe pildi ette kontaktrõngaste seisundist. Aga seda on mõtet teha siis, kui pinge tõepoolest kõigub. Kui pinge püsib stabiilselt 14,x V peal ja tuli ikka vilgub, tasub elektriskeemist näpuga järga ajama hakata.
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
28-01-2013, 09:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-01-2013, 09:57 PM ja muutjaks oli kaupo51.)
Kui suur siis see laadimisvool otse genekalt mõõdetuna oli?
Postitused: 11
Teemad: 5
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
29-01-2013, 08:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-01-2013, 09:07 PM ja muutjaks oli taurts.)
sai nyyd kontrollitud sõiduajal voolu ja see oli 14.25 ja kui tuli vilkuma hakkas siis oli 14.13 alla selle ei langend. vahepeal vilkus ka kui oli 14.25. yhesõnaga on naljakas see et kohapeal seistes kui käigu välja võtan (automaat kast) ehk panen P siis hakkab tõusma ja tõuseb kuni 14,35 aga väga vaikseltvb 15-20min pärast saavutab selle aga nii kui sõitma hakkan langeb kuni 14.25 ja siis hakkab kõikuma vahemikus 14,17-14,23. ja vahepeal 14,13-14,17 (vahest sellise voolujuures tuli ei vilgu.) yhesõnaga tuli vilgub vist nii nagu tahab.
täpsustaks seda et mõõtmised on tehtud nii nagu reaalelus ehk tuled põlevad muusika mängib.
loogiliselt saan aru et sõites on tarbimine veits suurem. automaat kast vajab voolu, pidurituled jne aga sellest ei saa aru et vool ei lange alla 14,13 kordagi mis ei tohiks panna tuld vilkuma. bmw-l hakkas tuli põlema alles 13,20v peal. ja imelik on ka see et kohapeal seistes on vool 14,30v (mesal) aga tuli vahepeal vilgub ikka. ahjaa bmw-l oli viga lõpuks selles et geneka kyljes oli 1 peenike juhe läbimõõduga 0,75 mis oli katkenud ja tänu sellele läks tuli põlema aga teadmatuks jäigi mis tagamõte sellel juhtmel oli peale armatuuri tule. kas mesal võib olla samasugune probleem. sest laadimispinge niimadalaks ei muutu et peaks panema tule vilkuma. või on mesal see eriti tundlik.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(29-01-2013, 08:59 PM)taurts Kirjutas: sai nyyd kontrollitud sõiduajal voolu ja see oli 14.25 ja kui tuli vilkuma hakkas siis oli 14.13 alla selle ei langend. vahepeal vilkus ka kui oli 14.25. yhesõnaga on naljakas see et kohapeal seistes kui käigu välja võtan (automaat kast) ehk panen P siis hakkab tõusma ja tõuseb kuni 14,35 aga väga vaikseltvb 15-20min pärast saavutab selle aga nii kui sõitma hakkan langeb kuni 14.25 ja siis hakkab kõikuma vahemikus 14,17-14,23. ja vahepeal 14,13-14,17 (vahest sellise voolujuures tuli ei vilgu.) yhesõnaga tuli vilgub vist nii nagu tahab.
täpsustaks seda et mõõtmised on tehtud nii nagu reaalelus ehk tuled põlevad muusika mängib.
loogiliselt saan aru et sõites on tarbimine veits suurem. automaat kast vajab voolu, pidurituled jne aga sellest ei saa aru et vool ei lange alla 14,13 kordagi mis ei tohiks panna tuld vilkuma. bmw-l hakkas tuli põlema alles 13,20v peal. ja imelik on ka see et kohapeal seistes on vool 14,30v (mesal) aga tuli vahepeal vilgub ikka. ahjaa bmw-l oli viga lõpuks selles et geneka kyljes oli 1 peenike juhe läbimõõduga 0,75 mis oli katkenud ja tänu sellele läks tuli põlema aga teadmatuks jäigi mis tagamõte sellel juhtmel oli peale armatuuri tule. kas mesal võib olla samasugune probleem. sest laadimispinge niimadalaks ei muutu et peaks panema tule vilkuma. või on mesal see eriti tundlik.
Paar mõtet. Esiteks - kae üle mootori ja kere vaheline ühendus. Selle väistamiseks võid ajutiselt panna krokojuhtme mootori ja mõne kere halja punkti vahele. Kui nüüd ei vilgu, on viga käes...
Geneka pistikud oled ikka puhastanud-määrinud?
Postitused: 11
Teemad: 5
Liitus: Jan 2013
Maine:
0
(29-01-2013, 10:43 PM)v6sa Kirjutas: (29-01-2013, 08:59 PM)taurts Kirjutas: sai nyyd kontrollitud sõiduajal voolu ja see oli 14.25 ja kui tuli vilkuma hakkas siis oli 14.13 alla selle ei langend. vahepeal vilkus ka kui oli 14.25. yhesõnaga on naljakas see et kohapeal seistes kui käigu välja võtan (automaat kast) ehk panen P siis hakkab tõusma ja tõuseb kuni 14,35 aga väga vaikseltvb 15-20min pärast saavutab selle aga nii kui sõitma hakkan langeb kuni 14.25 ja siis hakkab kõikuma vahemikus 14,17-14,23. ja vahepeal 14,13-14,17 (vahest sellise voolujuures tuli ei vilgu.) yhesõnaga tuli vilgub vist nii nagu tahab.
täpsustaks seda et mõõtmised on tehtud nii nagu reaalelus ehk tuled põlevad muusika mängib.
loogiliselt saan aru et sõites on tarbimine veits suurem. automaat kast vajab voolu, pidurituled jne aga sellest ei saa aru et vool ei lange alla 14,13 kordagi mis ei tohiks panna tuld vilkuma. bmw-l hakkas tuli põlema alles 13,20v peal. ja imelik on ka see et kohapeal seistes on vool 14,30v (mesal) aga tuli vahepeal vilgub ikka. ahjaa bmw-l oli viga lõpuks selles et geneka kyljes oli 1 peenike juhe läbimõõduga 0,75 mis oli katkenud ja tänu sellele läks tuli põlema aga teadmatuks jäigi mis tagamõte sellel juhtmel oli peale armatuuri tule. kas mesal võib olla samasugune probleem. sest laadimispinge niimadalaks ei muutu et peaks panema tule vilkuma. või on mesal see eriti tundlik.
Paar mõtet. Esiteks - kae üle mootori ja kere vaheline ühendus. Selle väistamiseks võid ajutiselt panna krokojuhtme mootori ja mõne kere halja punkti vahele. Kui nüüd ei vilgu, on viga käes...
Geneka pistikud oled ikka puhastanud-määrinud?
puhastasin aind aku omi kenekat pole veel näppinud aga vaatan nv võtan asja käsile ja uurin keneka juhtmeid ja kereyhendust.
tänud prääguseni.
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
11-02-2013, 09:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2013, 09:26 PM ja muutjaks oli kait.)
(29-01-2013, 08:59 PM)taurts Kirjutas: sai nyyd kontrollitud sõiduajal voolu ja see oli 14.25 ja kui tuli vilkuma hakkas siis oli 14.13 alla selle ei langend. vahepeal vilkus ka kui oli 14.25. yhesõnaga on naljakas see et kohapeal seistes kui käigu välja võtan (automaat kast) ehk panen P siis hakkab tõusma ja tõuseb kuni 14,35 aga väga vaikseltvb 15-20min pärast saavutab selle aga nii kui sõitma hakkan langeb kuni 14.25 ja siis hakkab kõikuma vahemikus 14,17-14,23. ja vahepeal 14,13-14,17 (vahest sellise voolujuures tuli ei vilgu.) yhesõnaga tuli vilgub vist nii nagu tahab.
Nonii TTHK kasvandik!
Mitte voolu sa ei mõõda vaid PINGET!
Ja mingeid 0.10V kõikumisi pole mõtet taga ajada.
(29-01-2013, 10:43 PM)v6sa Kirjutas: Paar mõtet. Esiteks - kae üle mootori ja kere vaheline ühendus. Selle väistamiseks võid ajutiselt panna krokojuhtme mootori ja mõne kere halja punkti vahele. Kui nüüd ei vilgu, on viga käes...
Geneka pistikud oled ikka puhastanud-määrinud?
Kas sa v6sa ei arva, et kui mootoril oleks mass kehv siis ka starterit enam naljalt ringi ei ajaks?
|