13-12-2012, 12:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-12-2012, 01:11 PM ja muutjaks oli ktmduke.)
Tere!
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
FB: Mercedes-benz klubi MTA
LUKKU!!!
|
13-12-2012, 12:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-12-2012, 01:11 PM ja muutjaks oli ktmduke.)
Tere!
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
13-12-2012, 01:01 AM
Paljud siinsed mehed oskavad sulle kindlasti põhjuseid välja pakkuda 10 + 1, aga olen viimasel ajal seda alafoorumit läbi sirvinud leht lehe haaval ja sinu probleemist on paaril korral ennemgi juttu olnud. Sirvi natuke, äkki leiad abi.
Hea vastus eeldab põhjalikult ja arusaadavalt püstitatud küsimust!
13-12-2012, 01:07 AM
Vaja ära vahetada pihustid.
Pihustid vanaks ja kitsaks jäänud. Ei tule kohe väikeste koguste pihustamistega toime kuumast peast. Kontrollida ja selles veenduda saad ise nii, et tühikäigul töötava mootoriga hakkad keerama ükshaaval pritsepea pealt väljuvaid torusi lahti /kinni. Soovitan pingest vabanenud toru võtmega koputada.( Nii pääseb aegade algusest saadik ladestunud mustus ka välja). Kui poolpööret lahti keeratud toru toob kaasa ühe silindri lonkamise, siis kinni keeramisel tuleb silindril tööle hakata ca mõne sekundi jooksul. Kui aga mõttes kümneni oma ega veeta suudad, siis liigu silmadega uuesti mu postituse esimese rea juurde.
13-12-2012, 01:23 AM
Igax juhux vaata süüteosa ka üle. Omadega läbi süütepool võib näitex põhjustada soojalt mitte käivitumist. Jagaja kaan ja rootor tasux ka üle vaadata (kondents võib tekkida). Kas tühikäik on ok või on tunda kerget lonkamist?
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
13-12-2012, 12:54 PM
(13-12-2012, 01:23 AM)Werewolf Kirjutas: Igax juhux vaata süüteosa ka üle. Omadega läbi süütepool võib näitex põhjustada soojalt mitte käivitumist. Jagaja kaan ja rootor tasux ka üle vaadata (kondents võib tekkida). Kas tühikäik on ok või on tunda kerget lonkamist? Tühikäik on siis ok kui D sisse paned aga muidu P peal on 1100 pööret 1200.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
13-12-2012, 02:55 PM
(13-12-2012, 12:32 AM)ktmduke Kirjutas: Tere! Otsing-->KE-JET ja lugemist on nõrkemiseni. Kasutaja Stihl on pannud ühte järjekordsesse teemasse kena ingliskeelse kirjelduse veaotsingu kohta. Veakohti on palju ja vaid konkreetse auto juures saad hakata neid välistama.
13-12-2012, 03:32 PM
Kui leiad vea ülesse siis mult võid küsida m103 juppe, endal jäi pritsung koos pihustitega ja süütesüsteem üle. Enne mahavõtmist töötas ilusti. Küll on 3.0 jupid aga eks targemad teavad öelda kas ja palju sobib.
Enda autol põhjustas sarnaseid muresi kondents jagajas aga nagu eelkõnelejad on öelnud, veakohti on erinevaid ja pead hakkama neid välistama.
Turbo
13-12-2012, 04:00 PM
(13-12-2012, 03:32 PM)sm. pelle Kirjutas: Kui leiad vea ülesse siis mult võid küsida m103 juppe, endal jäi pritsung koos pihustitega ja süütesüsteem üle. Enne mahavõtmist töötas ilusti. Küll on 3.0 jupid aga eks targemad teavad öelda kas ja palju sobib. Auto oli eenlevalt seisnud pikald ja isegi kondents oli õli korgi all niiet võib ka olla jagajas asi.
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|