15-11-2012, 08:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2012, 08:36 PM ja muutjaks oli ICE_1.)
S211 ehk siis furgoon W211, millel ainult taga õhkpadjad, on hakanud jukerdama. Alguses vähem aga nüüd juba pea kogu aeg (aga mitte alati) on tagumik lääpas. Kindlasti pole nässus padjad, sest siis oleks ta tühi alati. Pigem on praeguste niiskete ilmadega asi kuskil klappides. Kas antud süsteemil on mõlema padja peal klapp? Kompressoris vaevalt, sest sealt jookseb kogu õhk taga mööda ühte voolikut. Aga mul jurab üks pool aktiivsemalt, kui teine.
Lisaks kuna ma lasin esiotsa natuke madalamaks, oleks vaja tagaots ka 1-1.5cm allapoole saada. Seega oleks hea koht täiesti pointless tagaosa õhkvedrustus minema visata ja asi coilidele teha. Lombi taga väga popp modifikatsioon sedaanidel, mis auto käitumisegi oluliselt paremaks muudab, eriti ebatasastel teedel.
Ma ainult ei suuda leida, et keegi oleks vagunile seda teinud. Samas kiire otsing varuosades annab sama tagumise alumise õõtsa (et tekitada raudvedrule pesa) nii sedaanile kui Wagonile. Seega ma ei näe probleemi, kui just nüüd ülemine pesa totaalselt teine pole. Selle saab selgeks muidugi kiire varuosa cross-referenciga.
Ehk siis mul on kerge dilemma- et kas hakata otsima mingit õhuleket (mis on raudselt kuskil klapis) või teha kerge coilover DIY.
A muidu päris ok auto, olles elu aeg VAG (eriti Audi) peal olnud.
Lisaks kuna ma lasin esiotsa natuke madalamaks, oleks vaja tagaots ka 1-1.5cm allapoole saada. Seega oleks hea koht täiesti pointless tagaosa õhkvedrustus minema visata ja asi coilidele teha. Lombi taga väga popp modifikatsioon sedaanidel, mis auto käitumisegi oluliselt paremaks muudab, eriti ebatasastel teedel.
Ma ainult ei suuda leida, et keegi oleks vagunile seda teinud. Samas kiire otsing varuosades annab sama tagumise alumise õõtsa (et tekitada raudvedrule pesa) nii sedaanile kui Wagonile. Seega ma ei näe probleemi, kui just nüüd ülemine pesa totaalselt teine pole. Selle saab selgeks muidugi kiire varuosa cross-referenciga.
Ehk siis mul on kerge dilemma- et kas hakata otsima mingit õhuleket (mis on raudselt kuskil klapis) või teha kerge coilover DIY.
A muidu päris ok auto, olles elu aeg VAG (eriti Audi) peal olnud.
Aftermarket.ee Lisavarustus ja tuuning // Petrolheads.ee blogi