Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Tere!
Selline kysimus, et kas 124w kerega 2.0 vabalthingava diisli käigukasti otsa istuvad 2.5d ja 3.0d mootorid(millised täpsematl). Kui jh, siis millised on erinevused sidurites ja hooratastes, kas need on vahetatavad yksteise suhtes?
M6istvat suhtumist ja palju päikest!
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Kas t6est pole kellegil aimu? Keegi ehk ikka on 2.0d 124w kerele asendanud 3.0 d? Oleksin väga tänulik, kui keegi v6taks vaevaks vastata.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Noh, vaevalt, et saksa insener 55kw ja 83kw mootoritele samad sidurid pani, ilmselt on 603-el ikka suurem ketas ja korv...
Ehk siis erinevad on. Kuigi, omavahel ilmselt ka vahetatavad.
Aga kas sul kahesel üldse on 5e käiguline kast, et tasub see varuosade sobivusuuring ära...?
Minu soovitus oleks, et kui powerit väheks jääb, osta 603 koos kasti ja muu jamaga, paigaldusel peavalu hulka vähem. Misiganes üllatused jäävad siis ära.
Ja muu jama all pean silmas pükse, summutit, õhemat ventikakoda jne.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
SUURED, suured tänud Stihl, et v6tsid vaevaks vastata, l6puks ometi hakkab asi kuhugile looma. Täpsemalt on asi selles, et yhe hea tuttava käest saaksin väga sootsalt, 2.0d 4-jane kast ja kuna raha on vähe(arvatavasti ka järgmised 2-3 a. asi ei parane) ning oleks vaja hädapärast uaz kuidagi ökomalt liikuma saada(muidu teeb vaeseks lihtsalt, meeletu kytus, mis see sisse kaanib, eriti veel kylmaga). Praegu valiks selle moto just seepärast, et ma tean mis elu see auto elas ja mis temaga tehti. Ning on ju teadatuntud k6igile Mercedes-Benz motode kestuvus lihtsa hoolduse ja ettenähtud kasutamise korral. Lihtsalt sooviksin teada nende kastide ja asjade yhenduse sarnasust seepärast, et vb jääb see 2.0 lahjaks ja et oleks ette teada, kuidas on nende, kangemate kubatuuridega, et kas hiljem oleks lihtsalt umbert6stmivaev, kui juba see 2.0 on vaheplaatide ja asjadega kylge poogitud juba kord. Paberimajandust ja kytusehindu palun mitte ette lugema hakata seekord. Tänud veelkord!
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kui sa ise võtaksid vaevaks kirjutada Eesti keelsete tähtedega ja kasutaksid foorumi otsingut oleks sul vastused käes.
Arvad tõesti, et oled esimene kes sellisele mõttele tuli?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Ei arvanud kohe kindlasti mitt, ma kasutasin otsingut mb foorumi otsingut, ja googeldasin aga kahjuks tulemuseta
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Mulle tundub, et uaz-le ökomaks liikumiseks Mercedes-Benz 55kw mootori paigaldamine on suht masohhistlik tegevus....
Esiteks, uaz on vana ja halvasti tehtud auto ja nõuab kogu aeg raha, et liikumises olla.
Teiseks, see 55kw on 4x4ja peal umbes sama lahja kui ...Land Rover oma Seriesele 70ndatel peale pani...
Ja ökonoomsusest oli asi kaugel; ülekandearvud/sillad/kaal sõi viimase isuga ära.
Seega, kui selline suur töö juba ette võtta, siis 603 oleks miinimum. Aga ökoliikurit sellest komplektist ikka ei saa.
Kui sissetulek väike, on hulka odavam sõita juba valmiasautoga. Kasvõi w124 2,0D on hea näide.
Või, kui auto jaoks üldse raha pole, siis kasvõi 350€-ga Corolla E90
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
Uaz v6ib olla kyll vana, aga et ta on halvasti tehtud, ja n6uab palju raha sellele vaidleks vastu. Kui hoida sildades ja kastides 6li sees ning v6tta vaevaks paar korda aastas tavotipyssiga niplid/ristid yle käija siis on ta igati vastupidava tehnikaga(teist ju polegi palju ). Ise kardan ka natuke et see on lahja, aga ei tea, samas kui v6rrelda, siis Mercedes-Benz on uimasem, aga tol ole väänet rohkem, uaz on see-eest äkilisem, aga ega tal mingit erilist j6udu nyyd kl pole, kui ikka häda käes siis läheb aeglusti sisse ja asi vask ning Mercedes-Benz moto korral jään ka hädas aeglustile lootma. Ja kui kaalusid v6rrelda siis ma nyyd ei tea, seda mersut, kust ma moto vb saan, kahe mehega lykata ei j6udnud 6ieti, aga uaz polnud probleemi. Ning kui arvestada, et liigun max 10 km-i raadiuses, tippkiirus ei lähe yle 60-70km/h(pole vaja nii paljutki) ja uaz originaal motoga(6lid filtrid vahetatud, moto läbinud kapitaali m6nituhat tagasi, käivitus ka talvel iga kylmaga, karbuss k6ik korras, syyde kontrollitud) ja v6tab lyhikeste otstega mingi 20-30 sajale(palju kurve) ning kui Mercedes-Benz mootori paigaldamisega saaksin kulu 10-ne kanti, siis on asi korda läinud. Nagu ma kirjutasingi "ökonoomsemaks". Aga tänud arvamuse eest.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Njaa, W460 omanikud võivad pajatada diiselamistest, kas ja kui ökoks saab. Kui W124 keres võttis diiselmootor 8 sajale, siis W460 keres 16 sajale.
Ahjaa, keegi olevat ka 2.0d mootori G-klassile paigaldanud, sama kiirelt võeti ka maha.
Meil garaazis on juba pikka aega Länkari raamil olev UAZ, V6 bensumootoriga.
Postitused: 6
Teemad: 1
Liitus: Jul 2012
Maine:
0
hmmm, äkki v6tad vaevaks kirjeldada mis motoga täsemalt ja kuidas oli paigaldusega? Ja nagu nyyd kooruma hakkab, siis jääb see 2.0 niiv6rd lahjaks, et selle pigistamisega t6useks kytusekulu ikkagi suureks jh
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Samas ei usu et laia kaanega 605 on kehvemate näitajatega kui originaal moto.
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
2,0D on üldjuhul samasugune nagu pealolev - st. et võimsus, vääne ja kütusekulu jäävad samasse auku.
Edaspidi oleks aga lihtsam, kuna niikuinii paigaldaksid vaheplaadiga selle mootori sinna käigukasti otsa. W124 diislitel on üldjuhul kastide poldivalem sama. 2,0 2,5 3,0.
Aga kui vana mootor võttis 10l/100km, siis uus 2,0 võtab samamoodi 10l/100km, seega kütusesäästu ei tule. Targem oleks kohe 3,0 poole vaadata...
|