Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Kui uuemates masinates soojal suvepäeval keerata temp. 18 kraadi peale, siis hakkab pigem külm, minu masinas hakkab nagu parem aga külm küll mitte. Kas probleem minu masinas või milleski muus? Eelmine aasta vahetati kondi radikas ja täideti süsteem uuesti (mitte et ennem oleks lekkinud) aga ikka töötab sama moodi. Töötab, aga mis töötamine see on.... Kui õues ~27 kraadi, siis süsteem salongi meeldivalt külmaks jahutamisega enam toime ei tule, puhur koguaeg automaatselt max. aga puhub pigem jahedat.
Kuidas teistel nelja omanikel külmaga on, kas piisav?
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
13-06-2012, 11:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-06-2012, 07:57 AM ja muutjaks oli stihl.)
Teistel neljadel, kel asi korras, loomulikult on piisav.
Metallist lipsunõela puhub härma.
Kui Sul külma ei tule, siis kont lihtsalt ei tööta, simple as that.
Kas pump üldse rakendub...?
S.o. tõmbab selle siduri välimise plaadi klõpsuga ligi ja hakkab rihma kiunudes kaasa vedama...
(Kui ei hakka, tuleks sissejuhatuseks ikkagi gaasirõhku kontrollida. Ilma gaasita ei lülitu pumba sidur ju sissegi...)
Ja kui hakkab, kas salongi minevatele torudele härmatis (pikalt kohapeal konti käiates ühele isegi jää) tekib...?
Ja kas esimene kondiradikas soojeneb...? Ja kas vent radika kõljes hakkab huugama, et seda jahutada...?
Mina alustaks selliste elementaarsete asjade pealevaatamisest...
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Kas pump üldse rakendub...?
Jah.
S.o. tõmbab selle siduri välimise plaadi klõpsuga ligi ja hakkab rihma kiunudes kaasa vedama...
Jah, on kapoti alt näha, sõites tunda.
Ja kui hakkab, kas salongi minevatele torudele härmatis (pikalt kohapeal konti käiates ühele isegi jää) tekib...?
Jah tekib härmatis, käega katsudes päris külm, jääd ei. See peaks siis olema salongist tagasivoolu toru mis härma läheb.
Ja kas esimene kondiradikas soojeneb...?
Soojeneb ja korralikult.
Ja kas vent radika kõljes hakkab huugama, et seda jahutada...?
Hakkab huugama. Lülitub, huugab jääb seisma ja jälle lülitub
Kõik nagu OK, puhub külma, termomeeter keskmiste ribide ette panna, siis näitab ehk 13 soojakraadi, aga seda on ju selgelt vähe.[/i]
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
+7 alla selle ei tohiks tulla, kuskilt meelde jäänud.
Keera soojenduse voolik kahekorra ja vaata mis siis juhtub. Võimalik, et mõni anduritest valetab systeemile temperatuuri.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
14-06-2012, 10:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-06-2012, 10:45 AM ja muutjaks oli Priit.)
(14-06-2012, 09:21 AM)hannes_s Kirjutas: Kas pump üldse rakendub...?
Jah.
S.o. tõmbab selle siduri välimise plaadi klõpsuga ligi ja hakkab rihma kiunudes kaasa vedama...
Jah, on kapoti alt näha, sõites tunda.
Ja kui hakkab, kas salongi minevatele torudele härmatis (pikalt kohapeal konti käiates ühele isegi jää) tekib...?
Jah tekib härmatis, käega katsudes päris külm, jääd ei. See peaks siis olema salongist tagasivoolu toru mis härma läheb.
Ja kas esimene kondiradikas soojeneb...?
Soojeneb ja korralikult.
Ja kas vent radika kõljes hakkab huugama, et seda jahutada...?
Hakkab huugama. Lülitub, huugab jääb seisma ja jälle lülitub
Kõik nagu OK, puhub külma, termomeeter keskmiste ribide ette panna, siis näitab ehk 13 soojakraadi, aga seda on ju selgelt vähe.[/i] Gaasi ikkagi vähe? Või siis Lauri pakutud andur?
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Proovin sooja vee toru kuidagi peatada või julmalt klapile vool peale. Gaasi peaks siiski piisavalt olema kuna vastasel korral pump ei rakenduks.
Nagu aru saan, siis nelja korras kliima automatik külmaga võlgu ei jää...
Kui ikka asja ei saa siis tuleb ilmselt pöörduda spetsialisti poole.
Postitused: 311
Teemad: 19
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Külmaainet vähe, filter umbes, esimene radikas ei jõua jahutada, kompressor kulunud/tootlikkus madal!
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
(14-06-2012, 12:27 PM)meego Kirjutas: filter umbes Mõtled kuivatit? Kuidas aru saada et see umbes?
Postitused: 311
Teemad: 19
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
(14-06-2012, 01:10 PM)hannes_s Kirjutas: (14-06-2012, 12:27 PM)meego Kirjutas: filter umbes Mõtled kuivatit? Kuidas aru saada et see umbes?
Tuleb kellad külge ja vaadata surveid/temperatuure!
(14-06-2012, 11:44 AM)hannes_s Kirjutas: Gaasi peaks siiski piisavalt olema kuna vastasel korral pump ei rakenduks.
Pump rakendub ca 150 grammi ja vähese surve peale.
RENTIDA THULE KATUSEBOX! Diagnostika. Autode elektroonika remont. Webasto diagnostika/remont. Auto konditsioneeride kontroll/survestamine/täitmine. Tel. +3725145023 Puksiirabi +37255558678
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Selge, siis ikka spetsialisti poole peab pöörduma, endal neid mõõtmise võimalusi pole.
(14-06-2012, 02:24 PM)meego Kirjutas: Tuleb kellad külge ja vaadata surveid/temperatuure!
Pump rakendub ca 150 grammi ja vähese surve peale.
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Kui kõik elementaarne toimib, siis valmistu tõsisemaks pähkliks.
Ja eelkõige asja iseendale selgekstegemiseks.
Ilmselt iga erinev spetsialist pakub vahetada erinevaid asju (kuivati, pump, sodine esiradikas jne) - mis kokkuvõttes pole odav.
Ja tuleb ju gaas iga kord süsteemist välja imeda...ehk siis remont tuleks teostada masina juures ning nende töökojas...
(kuigi gaasi omahind suure pudeliga ostes on ehk 10€ ümber kg, aga süsteemi täitmise eest küsivad kõik sujuvalt 40€ (kusuures kilo gaasi vaevalt, et kulubki), et ühe suvega masina hinda tasa saada....elu selline meil)
P.S. mis gaasiga asi üldse töötab.
R134?
Kas see oli ka originaalis või on süsteem R12elt ümber konverditud...
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Et eelmine aasta avarii käigus sai üks radika toru pisut muljuda (lekkima ei hakanud), siis vahetati radikas uue originaali vastu - selles viga olla ei saa et sogane. On ilmselt võimalik, et tõmmati vana lobi süsteemist välja, paigaldati uus radiaator ja vana lobi sisse tagasi, kuigi oleks külmaainet võibolla et juurde vaja olnud - ei tea. Kuigi kui see nii oli ja piisab nüüd aine lisamisest, siis rahakotile on see parim lahendus. Imelik ongi et peale radika vahetust jäi sama moodi lahjalt külma puhuma - midagi ei muutunud.
Süsteemis originaalis R134a.
Et masinale plaan paigaldada R6 mootor, siis peab ühe kompressori toru pikendama. Ei taha ennem seda tööd ette võtta kui ei tea mis süsteemil täpselt viga on, muidu jäängi täitma teda ja viga otsima.
Homme proovin sooja vee toru kuidagi kinni panna, et vähese salongi kütmise võimalus välistada ning seejärel peab pöörduma mõne spetsialisti poole...
|