Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Ja mis sa arvad, kui suured need augud on aasta pärast, kui autot omab inimene, kes leiab, et autot ei tule üldse remontida....?
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Ei jää vist muud soovida kui edu! Läbi kogemuste õpime.
Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Fackt on see, et luksusautode remontimine maksab sisuliselt pöördvõrdeliselt rohkem selle soetusmaksumusest, kui etaloniks võtta 2x turuhind.
Matemaatiliselt vist arusaamatu, a no mõtlemisaineks küll.
Näiteks enamasti 20k odavamalt soetatud autole tuleb teha ca 40k eest juba ainuüksi sillaremonti
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Apr 2008
Maine:
0
16-04-2008, 10:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-04-2008, 10:18 PM ja muutjaks oli endel65.)
w 140! olen olnud omanik! kui võtta sõidumõnu ja mugavus, siis see auto on küll üks parimaid mis siia ilma tehtud on! kui aga minna tehnilise poolepeale, siis peaks ütlema et üks paras peavalu oli! Oli tehtud masinal mootori remont ei tea millal ja kus, aga väga sitasti! kui kett on valetpidi peal ja ühe hamba võrra valesti peal, siis kujuta ette mis häält ta tegi! jõudis mootor kokkugi joosta 20000 ja sõtis jälle! mõned lisa vidinad ka ei töötand nt. püsikas, veojõukontroll, uksed kokku ei tõmband ja ka abs jamas täiega! kokkuvõttes siis et rikaste lõbu! ise läksin üle punnsilmale, mis on veel hullem!
aga jõudu sulle!
Postitused: 374
Teemad: 25
Liitus: May 2007
Maine:
3
Minu arvamus:
W140, ise oman hetkel kahte ja ei saaks öelda, et oleks eriline peavalu, kuid eks remondiraha läheb ka, kuid kui korralikult hooldad, siis ega neid juppe iga aasta vahetama ei pea. Kui tahad osta endale W140, siis tuleb üle vaadata väga kriitiliselt tagasilla vardad ja esimesed ülemised õõtsad, kuna need on kallid(tagasild remontida Lemförderi juppidega 10000EEK, orginaaliga 16000EEK ja esimene ülemine õõts Lemförder 2500EEK ja orginaal oli vist 3600EEK) ning väga tähtis on ka et heitgaasid oleks korras ja elektroonika töötaks.
Postitused: 366
Teemad: 61
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
kaido Kirjutas:Minu arvamus:
W140, ise oman hetkel kahte ja ei saaks öelda, et oleks eriline peavalu, kuid eks remondiraha läheb ka, kuid kui korralikult hooldad, siis ega neid juppe iga aasta vahetama ei pea. Kui tahad osta endale W140, siis tuleb üle vaadata väga kriitiliselt tagasilla vardad ja esimesed ülemised õõtsad, kuna need on kallid(tagasild remontida Lemförderi juppidega 10000EEK, orginaaliga 16000EEK ja esimene ülemine õõts Lemförder 2500EEK ja orginaal oli vist 3600EEK) ning väga tähtis on ka et heitgaasid oleks korras ja elektroonika töötaks.
Selle järgi tundub et 140-t on 1,5x odavam pidada, kui e38 bmw-d
Suurimad sõbrad: relakas, keevitus, pahtel,