Postitused: 6
Teemad: 3
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
Oskab keegi öelda, kas see on normaalne, et sisselaskes klappide võllid annavad loksuda oma pesades?
Kas neid klappe on võimalik ka eraldi vahetada või vaid koos kollektoriga?
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
ei ole normaalne, kui loksuvad, vahetada minuteada võimalik ainult koos kollektoriga.
Võta need siibrid ära, asemele puurid 14x1.5 keerme ja keerad punnid ette.
Mootori pead kollektori külge alles jätma.
Siibrite kättesaamiseks oli kuskil väike torx.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 331
Teemad: 125
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Tegin eelmine nädal läbi selle, aukude asemele panin 6-sed poldid suurte seibidega + ohtralt punast silikooni. Mingi väikse tähikuga saab võllid seest välja keerata.
Postitused: 6
Teemad: 3
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
Tänan info eest. Lammutasin nüüd ühe klapi laiali ning tõesti, klapivõll on ikka päris kulunud, loksuvad ikka päris palju need asjad seal.
Väikse googeldamise peale leidsdin sellise asja:
http://mbspecialist.com/mercedes_webcata...110900091/
Koodi järgi Silberi varuosaportaalist vaadates annab selle kiti hinnaks 58,83€ ja see ilmselt see hind vaid ühe klapi eest?
Muidu kui need klapid sealt üldse minema lüüa, kas siis muutub ka midagi mootori töös?
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
29-04-2012, 09:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-04-2012, 09:13 PM ja muutjaks oli laf1247.)
Peaks olema pärast madalate pööretega vähem jõudu, aga kui klapid on kulunud, siis kolle ju lekib sealt. (rõhukadu)
Vaevalt sa mingist jõu muutusest aru saad.
Mootor läheb praegu avariisse ka?
Lugemist ka http://www.scribd.com/doc/67072249/Intak...f-Function
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
Mina kasutasin originaal klapivõlle ava täiteks. Lammutasin klapi tükkideks ja seal sees oleva metallist detaili painutasin keskelt 90 kraadi alla ja keerasin ühe kruviga tagasi kinni alumisse asendisse. Jääb ilusti ja tugevalt võlli hoidma.
Kurjajuur
Postitused: 6
Teemad: 3
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
(29-04-2012, 09:11 PM)laf1247 Kirjutas: Peaks olema pärast madalate pööretega vähem jõudu, aga kui klapid on kulunud, siis kolle ju lekib sealt. (rõhukadu)
Vaevalt sa mingist jõu muutusest aru saad.
Mootor läheb praegu avariisse ka?
Lugemist ka http://www.scribd.com/doc/67072249/Intak...f-Function
Mootor avariisse ei läinud, kuid ülevaatusel mõõdeti liiga suur tahmasisaldus, peale mida sai lastud Silberis diagnostika teha, kus otseselt ühtegi viga ei leitud, kuid soovitati sisselaske kollet uurida.
Postitused: 135
Teemad: 5
Liitus: Apr 2009
Maine:
6
02-05-2012, 07:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-05-2012, 07:47 PM ja muutjaks oli Marten.)
Läbi elatud asi 320CDI-l. Lesvenis võeti need klapid välja - muidugi kollektor ja muud kannid puhastati ilusti ära. Mootori töös ei saa midagi aru, aga kütusekulu on küll veidi väiksem.
320CDI - Väikevenna
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
320 on alumiiniumist sisselase, sellel ei tohiks need klapikesed küll muret valmistada.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8
Teemad: 0
Liitus: Nov 2009
Maine:
0
Mina olen juba aastaid käinud Võrumaal oma nüüd siis juba w211 (enne oli 5a w210). Seal on üks mees , kes tegeleb ka aastaid ainult MB-ga. Alati olen abi saanud, ning ka garantii korral on asi väga hõlpsalt lahendatud. Mina ja minu sõbrad üle eesti ongi usaldanud just toda tegijat, sest need, kes tegelevad mitme margiga - kahjuks on raha läinud aga alati pole abi saanud. Ning mis kõige hullem - on mõned asjad iseg valesti kokku pandud..... Kellel vaja siis nr on 5202177. Õnneks pole veel midagi sellist millega rahul pole olnud.
Postitused: 6
Teemad: 3
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
Tänan info eest, kuid enda autol õnneks see probleem nüüd lahendatud ning ka ülevaatus kenasti käes.
Teistele vastajatele ka loomullikult tänud ideede eest
Iseensest julm, varem polnud veel mingeid probleeme tahmaga ülevaatusel olnud, kuid nüüd nõutakse tehase märgistuse järgi, et shk siis sellel mootoril max 0,8
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(18-05-2012, 12:41 AM)MartW Kirjutas: Tänan info eest, kuid enda autol õnneks see probleem nüüd lahendatud ning ka ülevaatus kenasti käes.
Teistele vastajatele ka loomullikult tänud ideede eest
Iseensest julm, varem polnud veel mingeid probleeme tahmaga ülevaatusel olnud, kuid nüüd nõutakse tehase märgistuse järgi, et shk siis sellel mootoril max 0,8
Väike vihje: kui see tahm 0,8 (mis iseenesest on täiesti suur number ja ühele heas toitumuses mootorile täiesti saavutatav) probleemiks on, siis tasub see kleeps eemaldada - pole kleepsu, pole probleemi, sest siis rakendub üldine 3.
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
Hämmastav, et see number nii väike on. Mul W210 200cdi aastast 99 ja andmetes lubatud 1,4. Enne kolle puhastamist ülevaatusel mõõdeti 7 ja saadeti ukse taha
Kurjajuur
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(18-05-2012, 10:37 AM)Randar Kirjutas: ...
ülevaatusel mõõdeti 7 ja saadeti ukse taha
Peksa ei tahetud teha aparaadi ohustamise eest?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(18-05-2012, 08:19 AM)v6sa Kirjutas: Väike vihje: kui see tahm 0,8 (mis iseenesest on täiesti suur number ja ühele heas toitumuses mootorile täiesti saavutatav) probleemiks on, siis tasub see kleeps eemaldada - pole kleepsu, pole probleemi, sest siis rakendub üldine 3.
Uutes tehnilistes passides on heite norm kirjas.
Loen praegu enda 2003a värskelt regatud diisli passist: Heitenorm EURO 3 ; CO2: 157
Mida iganes numbrid ka ei tähendaks.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
|