Postitused: 22
Teemad: 5
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Peale pikka remondis olekut ja mootori mahavõtmist (pildid ja jutt http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=22826&page=3 ) on järg jõudnud käigukastini. Eelnevalt oli esinenud mõni kord probleeme 3-4 vahetus, kuid see jäi pigem trossi pärusmaaks.
Igaljuhul peale mootori mahavõtmist vahetab käike ainult viimasel hektel. See tähendab, et 2-3 vahetus toimub ~60 km/h pealt ning kui mälu ei peta 3-4 jäi ~90 km/h vahemikku. Käigukasti tross on reguleeritud ning lahti ühendades (peaks vahetama käigud võimalikud kiirelt üles) jääb efekt samaks, ainult et kohalt stardib teise käiguga. Õli tase on samuti kontrollitud ning lekked peatatud. Käigukasti õli koos filtriga on vahetatud 15-25 tuhat km tagasi ning vähemalt silmaga paistis õli olevat ''värske'' - niipalju kui seda kannatab nii kontrollida.
Ehk on kellelgi kokkupuudet sarnase probleemiga olnud?
Ette tänades
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(05-01-2012, 10:29 PM)GoGreen Kirjutas: Peale pikka remondis olekut ja mootori mahavõtmist (pildid ja jutt http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=22826&page=3 ) on järg jõudnud käigukastini. Eelnevalt oli esinenud mõni kord probleeme 3-4 vahetus, kuid see jäi pigem trossi pärusmaaks.
Igaljuhul peale mootori mahavõtmist vahetab käike ainult viimasel hektel. See tähendab, et 2-3 vahetus toimub ~60 km/h pealt ning kui mälu ei peta 3-4 jäi ~90 km/h vahemikku. Käigukasti tross on reguleeritud ning lahti ühendades (peaks vahetama käigud võimalikud kiirelt üles) jääb efekt samaks, ainult et kohalt stardib teise käiguga. Õli tase on samuti kontrollitud ning lekked peatatud. Käigukasti õli koos filtriga on vahetatud 15-25 tuhat km tagasi ning vähemalt silmaga paistis õli olevat ''värske'' - niipalju kui seda kannatab nii kontrollida.
Ehk on kellelgi kokkupuudet sarnase probleemiga olnud?
Ette tänades
Õlitase normis? Kontrollite õigesti (mootor käib, kang P või N peal)?
Tross ikka liigub kenasti? Teoorias on võimalik, et kastist on trossi kinnitus lahti. Trossi liigutades peab olema muutuva iseloomuga takistus tunda.
KD teema äkki?
Postitused: 22
Teemad: 5
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
(06-01-2012, 09:29 AM)v6sa Kirjutas: Õlitase normis? Kontrollite õigesti (mootor käib, kang P või N peal)?
Tross ikka liigub kenasti? Teoorias on võimalik, et kastist on trossi kinnitus lahti. Trossi liigutades peab olema muutuva iseloomuga takistus tunda.
KD teema äkki?
Kõigis remondikohtades on siiani seda kontrollitud mootor töötavalt ja käigukast D peal. Tase oli Võrust tagasi sõites üle normi, aga hetkel olevat normis olnud. Samuti on tross otsast lõpuni üle kontrollitud.
Mis on KD teema?
Postitused: 22
Teemad: 5
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Mõtted olid mujal. KD tuli mul ka mõttesse ja esimesel võimalusel proovin ära.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
06-01-2012, 04:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2012, 04:56 PM ja muutjaks oli v6sa.)
P või N on õige. D peal võib õlitase langeda liiga palju. Kuigi, liigne õlitase ei tohiks midagi peale võimaliku õlilekke põhjustada.
Kas trossi reguleerimisega midagi muutub ka?
Kui trossi lahti võtsite, kas see ikka sisse tõmmatakse vedruga?
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Dec 2011
Maine:
0
Mul enda w123 kupeega pea sama jama - 1 käigu vahetab 2 vastu alles siis kui umbes 3000 pöörde pealt gaasi järgi annan. Aga mul juba spetsialist ootab mu suksut et probleemiga tegeleda. Kui kast korras ja põhjus teada eks siis jaga teistegagi infot. Kahjuks enda sõiduki puhul ma ei teagi kas see viga tekkis peale taastamist või oli kast kohe soetades vigane. Loogilisem viimane variant. Ja see taastamine on kestnud 3 pikka aastat ja materiaalset poolt enam meenutada ei taha ...
Postitused: 22
Teemad: 5
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
KD ühendasin lahti, kuid kasu pold sellest midagi.
Praegu on gaasihoovastiku juurest käigukasti tross lahti ühendatud ning sealt stardib teise käiguga ja vahetab alles 60 peal kolmandale. Kui tross jällegi ühendada siis alustab esimeselt käigult, kuid ka teisele üle minnes hoiab liialt kaua sees.
Külmalt ei vahetab veel vaevalisemalt käike kui üldse, seega mingit sorti ummistus on võimalik? Nüüd tuleb meelde, et ka eelmine aasta miinus kraadidega külmalt ei vahetanud käike korralikult üles, aga soojaks minnes pold ühtegi probleemi.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(07-01-2012, 03:34 PM)GoGreen Kirjutas: Külmalt ei vahetab veel vaevalisemalt käike kui üldse, seega mingit sorti ummistus on võimalik? Nüüd tuleb meelde, et ka eelmine aasta miinus kraadidega külmalt ei vahetanud käike korralikult üles, aga soojaks minnes pold ühtegi probleemi.
Õli paks?
Mis õli seal sees on?
Või on hüdroplokis midagi katki/kinni. R129 vast oskaks nõu anda.
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
See küll pole otseselt teemasse, aga küsin siiski üle. Kas W123, W124 automaatkasti õli kontroll käib nii. Lähen hommikul auto juurde ja käivitan mootori. Valits asendis P. Kapott lahti ja varras välja ning õlitase peab jääma min ja max kriipsu vahele. Või peab kasti õli kontrollima sooja mootoriga sõidust tulles? Muu tegevus jääb samaks.
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Ise olen kontrollinud ikka töösooja mootoriga ja peale sõitu, et kõik vajalikud kohad oleksid õli täis. Valits P või N asendis
Postitused: 683
Teemad: 64
Liitus: Nov 2009
Maine:
8
Meie valasime siin ainult värsket automaatkasti ATF'i peale, nähes et kastis on punane õli sees, midagi muud sinna ei saanud. Kastiga tekkisid probleemid juba minu käes, kui ma sõitsin Võrust enda juurde garaaži, siis ei tahtnud mõningatel mahapööretel vahetada korralikult kolmandalt neljandale. Kastileke oli olemas juba siis kui auto sain, kanalipõhi oli igatahes enne mootorit maha võtmatagi märg ja punane. Kahtlustasime koguaeg varda toru, aga ausalt, ei suutnud tuvastada reaalset lekkekohta, põhjatihend sai maha võetud ja seal olid parajad mõrad, panime selle tagasi natuke kõvema hermeetikuga. Esialgu nagu ei lekkinud kui õli sisse valasime, aga kui juba sõitmas käia, siis hakkas lekkima, kuigi vaikselt, paar tilka minutis... Anomaalia jätkub ilmselt kuni vaadatakse lihtsalt uus käigukast, kas siis automaat või manuaal. Ise oleksin viimase poolt. Kui sellel veel tühikäigu reguleerkruvi keerata natukene, siis peaks tühikäigu ka normi saama ja manuaaliga oleks täitsa normaalne sõita. Kast jah, maas ei käinud, turbiin läks ilusti otsa ja mootor samamoodi, millest see asi tekkis on täielik müstika..
Edu probleemi lahendamisel!
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Millal on vahetatud filter?
Profylaktika m6tte oleks m6istlik vahetada filter (sellega tuleb kaasa ka uus tihend) ja panna sisse korralik 6li. r129 on kenasti lahti kirjutanud, milline see korralik on.
Kui kastip6hi pandi tagasi hermeetikuga, on t2iesti v6imalik hydroploki saastumine hermeetikutykiga. Ega sinna pole palju vaja...
P6him6tteliselt pole vahet, as kontollida kylma v6i sooj 6li taset - kylma jaoks on alumine, sooja jaoks ylemine m2rk. P ja N on hydrauliliselt samav22rsed.D puhul t6mmatakse osa 6list systeemi ja tase langeb veidi.
Loomulikult on lihtsam auto analiseerida, kui kast korda teha. Lisaks saab juhile lisategevust siduri ja seisupiduri kombineeritud pruukimise ja valestireguleeritud k2iguhoovastikuga v6itlemisel
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Kas vaakumvoolikud on sellel kastil olemas?
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
See pikk 123 manuaaliks ümber teha oleks tõeline idiootsus kuubis. Pigem ikka kast korda teha või vahetada.
Manuaalkastiga limusiin
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
|