Postitused: 21
Teemad: 4
Liitus: Dec 2010
Maine:
0
Lõhidalt: üsna uus diisli omanik, siiani kõik -25'c käima läinud aga täna õhtul -14'c esimest korda keerates süüdet turtsatas (starter töötab jõudsalt) ja kõik, proovisin väikeste vahedega veel - ei olnud tulemust. Kas kütusepump teeb selgesti kuuldavat häält ? Ja kuskohas on kütusepumba kaitse/relee ? Kuidas ja kust ja kelle juurest oleks abi otida ?
Postitused: 1,379
Teemad: 87
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
Loe siit.
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=21939
Ja kasuta otsingut, leiad palju huvitavat.
Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Postitused: 139
Teemad: 6
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
(22-02-2011, 02:46 AM)andreas1982 Kirjutas: Lõhidalt: üsna uus diisli omanik, siiani kõik -25'c käima läinud aga täna õhtul -14'c esimest korda keerates süüdet turtsatas (starter töötab jõudsalt) ja kõik, proovisin väikeste vahedega veel - ei olnud tulemust. Kas kütusepump teeb selgesti kuuldavat häält ? Ja kuskohas on kütusepumba kaitse/relee ? Kuidas ja kust ja kelle juurest oleks abi otida ?
Mis mootor?
Postitused: 21
Teemad: 4
Liitus: Dec 2010
Maine:
0
to Ronka : 2,2 CDI Mootor
Sai uuritud ikka päris kõvasti ja arvatud igasuguseid asju aga siis ilmnes peale mitmeid tunde, et üks kütuse voolik oli endale väga imeliku koha leidnud ja veidi ära hõõrunud - sealtkaudu tuli ka õhk, mitte kütus. Nii et probleem sai lahendatud aga kuna tagaiste käis maas ja aku kah, siis nüüd on SRS tuluke ja hoiatud - sellega ise vist ei ole mdiagi teha ? Lesven OÜ - nendel on seadmed ilmselt ?
Postitused: 21
Teemad: 4
Liitus: Dec 2010
Maine:
0
Uuendame saagat : Sai käidud vigasid lugemas ja nüüd on olukord selline, et tühikäigul pöörded kõiguvad ( sai vahetatud kütusefilter ) ja öeldi ,et juhtblokk on vigane. Samas on tegu chipitud mootoriga 125kw-ni. Endiselt on head mõtted teretulnud
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Eemalda (lase eemaldada) see neetud chip ja vaata edasi. Sellised shipid ja muud mootori petmise mehhanismid on saatanast - harvad pole ka juhused kus Brabuse ja Lorinseri inserneride chipid mootori avariisse ajavad.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 139
Teemad: 6
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
(28-02-2011, 01:34 PM)andreas1982 Kirjutas: Uuendame saagat : Sai käidud vigasid lugemas ja nüüd on olukord selline, et tühikäigul pöörded kõiguvad ( sai vahetatud kütusefilter ) ja öeldi ,et juhtblokk on vigane. Samas on tegu chipitud mootoriga 125kw-ni. Endiselt on head mõtted teretulnud
mis viga number ? ja mis vin kood sinu auto ?
Postitused: 21
Teemad: 4
Liitus: Dec 2010
Maine:
0
Vea nubrit mulle ei öeldud, ei osanud küsida ka, lihtsalt öeldi ,et annab juhtbloki viga. VIN WDB2030061A029359
(28-02-2011, 04:18 PM)ronka30 Kirjutas: (28-02-2011, 01:34 PM)andreas1982 Kirjutas: Uuendame saagat : Sai käidud vigasid lugemas ja nüüd on olukord selline, et tühikäigul pöörded kõiguvad ( sai vahetatud kütusefilter ) ja öeldi ,et juhtblokk on vigane. Samas on tegu chipitud mootoriga 125kw-ni. Endiselt on head mõtted teretulnud
mis viga number ? ja mis vin kood sinu auto ?
Postitused: 21
Teemad: 4
Liitus: Dec 2010
Maine:
0
Kütuse voolikute tihendid vahetatud kuid klambrid on mõelmal voolikul katki. Ehk siis voolikud püsivad lihtsalt pumba otsas, tunduvad küll piisavalt tihedalt aga kas need peavad olema tugevalt pumba küljes ?
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
04-03-2011, 02:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-03-2011, 02:16 AM ja muutjaks oli wdb240.)
No survepoole toru võib minema lüüa otsast. CDI2 ma ei mäleta, aga CDi3 puhul on etteanne ca 4 BAR-i
see nipuka teema aga toidab küll. Pane tilk liimi tori liite ja nipuka vahele. Et ära ei libiseks sealt pealt.
Postitused: 21
Teemad: 4
Liitus: Dec 2010
Maine:
0
Täiendame saagat! Nüüdseks on vahetatud kõik kütusevoolikud kapoti all aga endiselt jooksevad ka tühikäigul pisikesed õhumullikesed kütusefiltrist välja pumba poole. Nüüd jääb üle vaid metalltoru põhja all ja need lühikesed kummivoolikud paagi juures. Ei leidnud nagu ainult seda kohta põhja all kust metalltoru läheb üle kummivoolikuks ? Kuidas sinna ligi pääseks ?
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(11-03-2011, 01:31 PM)andreas1982 Kirjutas: ...
endiselt jooksevad ka tühikäigul pisikesed õhumullikesed kütusefiltrist välja pumba poole.
...
Kas enne filtrit need mullikesed ka olemas on? Soome foormis on paar juhtumit, kus lekkisid filtrid. Nähtavat vigastust polnud, kuid justnimelt väikesed lekked koos veidi läbi andvate pihustitega ei lasknud mootoril käivituda.
Postitused: 21
Teemad: 4
Liitus: Dec 2010
Maine:
0
Jah, õhumullikesed on ka enne kütusefiltrit ... aga mulle öeldi mingist remondikohast, et see ongi normaalne ?
(11-03-2011, 04:59 PM)v6sa Kirjutas: (11-03-2011, 01:31 PM)andreas1982 Kirjutas: ...
endiselt jooksevad ka tühikäigul pisikesed õhumullikesed kütusefiltrist välja pumba poole.
...
Kas enne filtrit need mullikesed ka olemas on? Soome foormis on paar juhtumit, kus lekkisid filtrid. Nähtavat vigastust polnud, kuid justnimelt väikesed lekked koos veidi läbi andvate pihustitega ei lasknud mootoril käivituda.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ma küll ei usu, et need õhumullid madalsurvevoolikutes nüüd normaalsed oleks... Kus sedasi väideti? Mõnes diislipetside poes või Lesvenis?
Ma uuriks kõigepealt välja, kust need mullikesed algavad. Õhk on teadupärast üsna hästi kokkusurutav ja kui seda õhku on piisavalt, hakkavad tekkima huvitavad vastasmõjud... Eriti CDI süsteemis, kus surved on kõrged ja mõõteahelad reageerivad kiiresti.
Tollele autol ei tea, kuid vanematel on mootoripoolne üleminek tulemüüril, umbes roolikarbi kõrgusel, pidurivõimendi kopsiku all.
|