Postitused: 28
Teemad: 5
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
Naljakaks kõrvalepõikeks .
Minu AMG ühel hommikul korraks käivitus, siis suri väja ja oligi korras, hirmuga panin kütust ja õl juurede- ikka ei midagi .Lasin siis teenindusse vedada ja 2t pärast helistati ja öeldi, et uskuge või mitte, aga sumpsi pütt oli lihtsalt jääd täis ja ainult selles viga oligi..
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Et teada saada kas on nukvõlli või väntvõlli andur, peab arvuti taga olema vea hetkel, niisama ei tasu näppe visata ja üks neist juhuse peale ära vahetada. Mul oli nii et kord läks käima ja kord mitte. Alati kui teenindusse läksin oli kõik korras ja viga ei näidanud, jooksin nii nädal aega. Hommikul läks auto ilusti käima, tegin sõidud ära ja pärast poole tunnist seismist enam ei käivitunud. Kui sain käima siis auto värises, podises, ajas suitsu tagant välja ja tahokas kõikus nullist 2000ni edasi tagasi, hoidsin siis gaasi poole peal kokku 2-4min siis lõi tahoka põhja ja hakkas ilusti käima, sõitsid uuesti teenindusse et viga teada saanud, aga auto käivitus seal olles alati korralikult, pidin siis seal olema kui ei käivitu. Seal oli kõik korras, sõitsin minema Selverisse otse, poest välja tulles jälle ei käivitunud. Lõpuks kui käima sain siis sõitsin uuesti teenindusse ja seal oli jälle kõik korras. Siis viskas kopa ette, jätsin selle auto sinna. Lõpuks said sellel hetkel arvuti taha pandud kui auto ei käivitunud ja näitas nukvõlli. Andur ise maksis 2000 ringis, täpselt ei mäleta, vahetusele kulus ka tunnike sest päris palju on vaja eest ära lammutada, et ligipääseda sinna.
Postitused: 262
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
wdb240-lt super ülevaade vigade võimalustest. See 400cdi mootor ajab külmavärinad peale küll.
Postitused: 2,411
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
soul Kirjutas:wdb240-lt super ülevaade vigade võimalustest. See 400cdi mootor ajab külmavärinad peale küll.
Aga sõites ajab vääne ja dünaamika suu muigele ka...
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Rolz Kirjutas:soul Kirjutas:wdb240-lt super ülevaade vigade võimalustest. See 400cdi mootor ajab külmavärinad peale küll.
Aga sõites ajab vääne ja dünaamika suu muigele ka...
Ajab jah, siiani meeles kuidas G klass selle mootoriga edasi astus
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Karl Kirjutas:Ajab jah, siiani meeles kuidas G klass selle mootoriga edasi astus 0-100 on 10,3sek, mis edasi astumine see on? Enamus perevaguneid on selleks võimelised. Tunded petavad sind.
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Sellise kirstu nagu G klass hea küll.
Kisub vist väga OT.....
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
marek Kirjutas:Karl Kirjutas:Ajab jah, siiani meeles kuidas G klass selle mootoriga edasi astus 0-100 on 10,3sek, mis edasi astumine see on? Enamus perevaguneid on selleks võimelised. Tunded petavad sind. Troll ei lähegi vast sajani aga kakub edasi küll, sest väänet on meeletult ja suur kuut mis tahapoole kaldu läheb kiirendamisel annab ka effekti juurde
Äkki keegi teab mitu tuhat või mitu kümmendtuhat NM trollil on?
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 725
Teemad: 11
Liitus: Jan 2007
Maine:
1
Audi e-tronil on 230kw ja 4500NM
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Feb 2010
Maine:
0
mul oli G400-ga sama lugu, alguses juhtus üks-kaks korda nädalas et peale kõivitumist 2 s jooksul suri välja, hiljem 2 korda päevas sama lugu. Lõpuks suri ka suri sõidupealt välja ja ei käivitanud. Tartu Silberis hakati ikka (nagu järjekordselt tundub) valest otsast pihta, vahetati tagumine kütusepump. Hiljem arvati, et ajus asi (ca 25 000.-), mis oli ka õige. Lõpuks tegi üks elektroonik 5000.- eest ajus külmjoote korda - vähemaslt sellest käivitusjamast sain lahti aga ülejäänud 400 rõõmud jätkuvad.
Postitused: 2,411
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
väike televaataja Kirjutas:mul oli G400-ga sama lugu, alguses juhtus üks-kaks korda nädalas et peale kõivitumist 2 s jooksul suri välja, hiljem 2 korda päevas sama lugu. Lõpuks suri ka suri sõidupealt välja ja ei käivitanud. Tartu Silberis hakati ikka (nagu järjekordselt tundub) valest otsast pihta, vahetati tagumine kütusepump. Hiljem arvati, et ajus asi (ca 25 000.-), mis oli ka õige. Lõpuks tegi üks elektroonik 5000.- eest ajus külmjoote korda - vähemaslt sellest käivitusjamast sain lahti aga ülejäänud 400 rõõmud jätkuvad.
W463 400 CDI oli tehase tagasikutsumine ja mootori juhtajul vahetati soft välja, oled sa seda teinud selle autoga?
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Feb 2010
Maine:
0
no milleks, ega Silberist ju seda ei öelda , kas sull selle tagasikutsumise kohta rohkem infi pakkuda?
Äkki oskab keegi nõu anda ka sellise probleemiga - ajab valget tossu hommikuti ja kohe mõnusalt (samas jahutusvedelikku ei kao) nii, et peab enne naabreid välja hiilima . Vahest ajab ka soojastpeast, samuti mootori käimine ebaühtlane ja kui tugevalt gaasi anda viskab korraliku pahvaka musta ka. Ainult sinist suitsu pole veel märganud
Kontrolliti pihusteid pidavat korras olema, aga noh Silberi värk ..
Käivitamisel käib mootor kolm korda ringi ja läheb tööle, samas tundub et kõik silindrid korraga taha ei tule, 10 s lõriseb ja siis töötab normaalselt.
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Mul ml400 ongi elektrooniku juures, ja sama probleem mis G-l siin eelnevalt.
Kodu juures prooviti uut diagnosti ja näitas aju sisemist viga siis saigi Tartu elektriku juurde viidud.Peale pühasi saab auto kätte.
Läks hästi,sain vea teada !
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
Kummaline on see, et sul diagnostikas midagi ei leitud. See aju sisesne viga kisendab testriga vaadates alati näkku. Isegi siis, kui viga hetkel aktiivne ei ole ja masin käivitub on see salvestunud veana ikka näha. Reference voltage: No võimalus ka et oli mõni muu viga, kuid siiamaani on ainult ühte viga neil 400 cdi ajudel esinenud. See prose sisene viga. Prose üks nurk kardab külma Piisab kui peale hingasid ja asi toimis kohe. Ei olnud süüd emaplaadi külmakas. Pannakse sulle sinna aju sisse üks pirn põlema nüüd mis sooja annaks
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Feb 2010
Maine:
0
|