Postitused: 10
Teemad: 2
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
Tere! Selline mure, et külmadel hommikutel ei vaheta esimeselt käigult enam ülespoole niikaua kuni olen sõitnud mitu kilomeetrit, probleem hakkab miinuskraadidega, praegusel külmal ajal asi eriti hull. Õli on kastis vahetatud, selles probleem ei peitu.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Õlitase korras? Ja kindlasti õige õli sai sisse?
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Mõistlik tegevus oleks ikka lasta autol enne sõitu minekut soojeneda. Kui aga selline asi ei meeldi, siis võiks kaaluda eelsoojenduse paigaldamist.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Ei ole sellist asja nagu kasti eelsoojendus. Iesgi WEBASTOGA mootorit veesärki ca 80 kraadini soojendades on kast alguses külm.
Õlist sõltub VÄGA palju - oleneb mis auto, mis kast ja muidugi mis õli. See on täiesti hullumaja kuidas remondiettevõtted suvalisi dexron õlisid sinna sisse valavad.
Postitused: 10
Teemad: 2
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
18-12-2009, 01:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-12-2009, 01:51 PM ja muutjaks oli greenraider.)
Õli on selle aja sees, kui see probleem on kestnud vahetatud isegi 2 korda igaks juhuks ja see kohapeal soojendamine väga isegi ei aita, võibolla natuke aitab see kui kohapeal käiku vahetada edasi tagasi, aga see pole ju normaalne. Muidugi unustasin auto andmed ka mainida, autoks siis 2000a w210 320 bensiin.
Postitused: 267
Teemad: 22
Liitus: May 2007
Maine:
2
Mul oli analoogne mure kunagi E320 w210-ga, vahetas käigu siis, kui olin jupp maad sõitnud, tuurid läksid kõrgele jne aga mitte päris kilomeetreid ei sõitnud. Minu probleem oli selles, et sumbutaja oli enne katalisaatorit katki ja enne käiku ei vahetanud, kui katt oli soe. Lahenes ilusti peale seda, kui lasin summuti ära keevitada, peale seda siis 2-3 minutit talve soenes koha peal ja nii kui sõitma hakkasin, toimus ka käigu vahetus.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Kati soojendamiseks piiratakse küll käiguvahetust kuid ikka mõistlikuse piires. Väga palju sõltub siiski ÕLIST - suvaline ATF ei pruugi head tulemust anda just oma viletsa viskoosuse tõttu.
Muidugi võiks ka pistikut ja aju korraks vaadata - õli teeb seal tihtipeale anomaaliaid.
Postitused: 10
Teemad: 2
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
18-12-2009, 02:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-12-2009, 02:53 PM ja muutjaks oli greenraider.)
Milline õli tuleks siis sisse lasta?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
MB (10); 12 või 14 klassi õli
Postitused: 10
Teemad: 2
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
Viga oli siis lõpuks käiguvahetuse lüliti moodulis vms. 1500 eek-i oli selle jupi hind.
Nüüd kõik ok, nii et õliga polnud siin mingit seost.
Postitused: 10
Teemad: 2
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
Lihtsalt nüüd pöördusin õige diagnostiku juurde, see viga oli juba mitu aastat piinanud ja mujal teenindustes seda viga ei osatud otsida, Silberauto muidugi eesotsas.
Postitused: 99
Teemad: 6
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
kus see õige diagnostik asub?
Postitused: 10
Teemad: 2
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
No siis kui mina selle veaga seal käisin siis ta kindlasti seal ei töödanud.