Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mootori väga aeglane soojenemine.
#1
Question 
Tegu MB E240 2000a. 2,4 125kw mootoriga.

Probleem selles ,et suured miinus kraadid saabusid meile.Icon_neutral
Täna märkasin, et ei lähe enam soojaks mootor ja kliima automaatik ainult puhub ja puhub (peale poole tunnist puhumist ikka jahe õhk-mootori temp 40 umbes). Tunni aja pärast hakkas alles sooja andma (veidi alla 80c mootori temp). Seda kõike siis seismis ajal mitte sõites. Normaalne see ei ole aga kas vaja termostaat kohe vahetada või mingi muu jama. 2 nädalat tagasi lõppes kliima displei säästu pirni eluiga ka. Seotud see ei pruugi olla aga tõin igaks juhuks välja.

Omal ajal, kui diisliga sõidetud sai siis oli nagu legend, et see seistes soojaks ei lähe aga bensukas on ikka läinud-mis sest, et 14c külma.

Mario
Vasta
#2
Kui termostaat lahti koguaeg(p'rses), siis peaks radikas koos mootoriga soojenema st. pane käsi peale kui mootori temperatuuri andur midagi näitama hakkab-peaks olema jääkülm kui termostaat korras. Muidugi sellise külmaga on mootoril soojenemisega raskusi kui salongi soojendus põhjas on.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#3
Ma pole kunagi õieti aru saanud sellest aga 26c ja auto oli. Ei olnud HI ja auto.
Vasta
#4
mario81 Kirjutas:Ma pole kunagi õieti aru saanud sellest aga 26c ja auto oli. Ei olnud HI ja auto.

Ei saanud sellest lausest aru.
Vasta
#5
Hmm.. Ma kahtlustan, et ta tahtis öelda, et kliima automaatik üritas 26 kraadi saavutada salongis. Päris palju tegelt tahtsidSmile Pane ventilaator nulli ja vaata mis siis saab.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#6
Mul on esimene kogemus kliima automaatikuga ja ei saa siiani sellest aru. Aga ei olnud põhjas, oli 26c peal ja auto mitte HI ja auto (puhuks lolliks end)
Vasta
#7
taaviw126 Kirjutas:Hmm.. Ma kahtlustan, et ta tahtis öelda, et kliima automaatik üritas 26 kraadi saavutada salongis. Päris palju tegelt tahtsidSmile Pane ventilaator nulli ja vaata mis siis saab.
Oleks pidanud a la 20c panema? Või mitte liiga palju tahtma ja nulli ning väljas 12min (mis on ette nähtud ühe suitsu tegemiseks) ära kasutama?Icon_smile
Vasta
#8
Olulist rolli küll ei tohiks temperatuuri valik mängida. Kui automaatse peal on, siis elektroonika peaks ootama kuni mootor vähe soojeneb ja siis hakkab ise reguleerima, kuhu ja palju ja kui kiiresti puhub.
Jahutusvedeliku tase on normis?
Sellise külmaga võib juba radiaatorile papitükki ka ette soovitada.
Vasta
#9
väikemees Kirjutas:.
Jahutusvedeliku tase on normis?
Sellise külmaga võib juba radiaatorile papitükki ka ette soovitada.
Sellest annab ju kompu teada ja hoolduses käis ka just. Kohe lähen garaazi ja vaatan üle.
Papitükk radiaatori ette kõlab nagu vene ajal.Icon_biggrin See pigem leevendus probleemi lahendamisele.
Vasta
#10
mario81 Kirjutas:
taaviw126 Kirjutas:Hmm.. Ma kahtlustan, et ta tahtis öelda, et kliima automaatik üritas 26 kraadi saavutada salongis. Päris palju tegelt tahtsidSmile Pane ventilaator nulli ja vaata mis siis saab.
Oleks pidanud a la 20c panema? Või mitte liiga palju tahtma ja nulli ning väljas 12min (mis on ette nähtud ühe suitsu tegemiseks) ära kasutama?Icon_smile
Ma ise panen jah kõik soojakraanid kinni ja lähen tuppa tagasi kohvi jooma. Kui auto siis niimoodi 20 minti töötanud on siis hakkab näidik näitama midagi juba ja siis võib sõitma minna. Natuke kannatan külma ja sõidan ilma sooja õhku raiskamattaSmile kui klaas muidugi väga uduseks ei lähe. Siis panen sooja puhuri põhja ja kütab päris kähku salongi soojaks ja samas säästab mootorit ka.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#11
Ei ei, sul on ikka midagi väga mäda. Hommikul ma ei soojenda (seisab soojas garaazis) aga probleem päeval kui 2-3t seisnud auto.
Vasta
#12
Kas sa hiljuti tosooli pole 2kki vahetanud...Võibolla on õhk sisse jäänud. Või tõesti tosooli natu vähe nagu eespool juba mainitud.
Vasta
#13
mario81 Kirjutas:Ei ei, sul on ikka midagi väga mäda. Hommikul ma ei soojenda (seisab soojas garaazis) aga probleem päeval kui 2-3t seisnud auto.
Ok kui vea teada saad siis postita siia kaaSmile
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#14
Mida kõikk kuulma ei pea, papp ette, soojendus kinni.. Smile
Vahetage termostaat korraliku originaal termostaadi vastu ja mitu aastat hooletu.
Tänase ilmaga (-17) 5min. kohapeal töötamist siis vaikselt sõittu ja 3-4km. pärast temp. 80-90 vahel. Ei mingeid pappe radika ees.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#15
Esmaspäeval läheb Silberisse. Ma õhtuks täitsa külmunud. Icon_sad
Ei hakka muidugi mingi papiga jamama.
Vasta
#16
Laur Kirjutas:Mida kõikk kuulma ei pea, papp ette, soojendus kinni.. Smile
Vahetage termostaat korraliku originaal termostaadi vastu ja mitu aastat hooletu.
Tänase ilmaga (-17) 5min. kohapeal töötamist siis vaikselt sõittu ja 3-4km. pärast temp. 80-90 vahel. Ei mingeid pappe radika ees.
Kui auto mootor läheb -17kraadiga salongi soojendus põhjas sama kähku soojaks kui soojendus kinni siis on kõik autod millega ma sõitnud olen vigasedBig Grin
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#17
taaviw126 Kirjutas:Ma ise panen jah kõik soojakraanid kinni
Siis peaks mootor kauem soojenema kuna väike ring suletud ja termostaat läheb rutem lahti ning mootor peab suuremat kogust jahutusvedelikku soojendama. Väikese efekti annaks vendi seisma jätmine, mitte kraani sulgemine.
Vasta
#18
Tee mis tahad, kui meeldib külmas autos sõitta siis lase edasi.
Korras auto soojeneb ka avatud soojendusega ruttu
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#19
hellrix Kirjutas:
taaviw126 Kirjutas:Ma ise panen jah kõik soojakraanid kinni
Siis peaks mootor kauem soojenema kuna väike ring suletud ja termostaat läheb rutem lahti ning mootor peab suuremat kogust jahutusvedelikku soojendama. Väikese efekti annaks vendi seisma jätmine, mitte kraani sulgemine.
Üks kahest: kas sina oled millestki valesti aru saanud või mina. Olenevalt termostaadist avaneb ta(kui korras on) 80-90kraadi peal. Ja kraani all pidasin silmas seda, et salongi puhub väli õhk ehk siis külma õhu peale on lülitatud värk.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#20
Laur Kirjutas:Tee mis tahad, kui meeldib külmas autos sõitta siis lase edasi.
Korras auto soojeneb ka avatud soojendusega ruttu
Praegu sõidan autoga millel on väike diisel mootor ja see ei taha eriti kähku soojaks minna:S Auto on muidu korras. Eks peab kannatama jahSmile või suurema töömahuga bensuka ostma mis veits kiiremini vast soojenebSmile
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mootori temperatuur ei tõuse rohkem kui 50-60 peale Triin123 2 524 15-02-2024, 04:48 PM
Viimane postitus: Triin123
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 910 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  Ostan mootori. 642858 Veiko1986 0 815 13-06-2022, 06:48 PM
Viimane postitus: Veiko1986
  124 mootori temp. kõrge --Arx-- 8 7,449 28-02-2018, 03:14 PM
Viimane postitus: stihl
  Mercedes-Benz w210 e270cdi mootori õli ja kogus ZEBRA111 1 3,327 26-11-2017, 08:57 PM
Viimane postitus: Randar
  W124 3.0TD mootori käivitus Randoolen 4 4,175 18-10-2017, 04:19 PM
Viimane postitus: Randoolen
  kiire küsimus mootori kohta w124 JiggyMB 1 2,479 12-10-2017, 10:46 PM
Viimane postitus: Laur
  MB E350 CDI 4Matic 2011. Mootori probleem? Guess 4 4,174 12-10-2017, 01:43 PM
Viimane postitus: Rai66
  Mootori õli Alan87 6 5,690 11-10-2017, 01:18 PM
Viimane postitus: Laur
  w124 250 küsimus uue mootori kohta JiggyMB 5 6,274 21-09-2017, 08:41 PM
Viimane postitus: JiggyMB



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne