Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
müstika clk esiosas
#1
Lugu selline ,et kui sõita väikse kiirusega u15-20 km h üle lamava politsei kostab eest paremalt kolks ,kiiremal ülesõidul seda vastikut heli ei tähelda samuti auklikul teel ka nagu midagi ei kolise.Vahetatud pooled esisilla tetailid ,amordid kontrollitud ,esisilla liigendid puksid kaks korda üle kontrollitud iimeste poolt kes ainult mb remondivad samuti ise auto all 10 korda käinud mida ei leia seda ei leia,kõik loogiline kontrollitud.Roolikarp ka ei ole. Seega ootan juba ebaloogilisi lahendusi.
Vasta
#2
äki mingi muu asi nagu stange!! mõni kinnitus natuke lahti ja teeb sellise kolksu??
või on miskit muud kapote all lahti mis võix hüpates kolksu teha!!
Vasta
#3
Kas CLK on ka aku ees? Kui jah, siis ehk aku lahti lihtsalt. Paaril tuttaval sarnane müstiline kolksumine olnudIcon_smile
Vasta
#4
amort või amordipadi
Vasta
#5
ei taha hästi uskuda,et amort kuna tõstsin amordid ringi kolks ikka paremal kui aus olla lootsin seda ise ka alguses ja minu teada on amordi padi ju põhimõtteliselt ainult üks väike kummi nn junn aga tänud sellegipoolest. Aku on pagassi põhja all.
Vasta
#6
šarniir kontrollitud ?
Vasta
#7
Või mingi elukas (mingi vidin) tiiva all lahti loksund?
Vasta
#8
mõlemad alumised sarniirid ,üks ülemine õõts täies ulatuses ja nn roolivarras või kuidas seda nimetada millel mõlemal pool rooli otsad vahetatud pendelhoova puks ei loksu ei liigu .Proovisin ka nii,et tõstsin auto tungiga üles ja pika jõuõlaga loksutasin ratast üles ja sama proovisin ka keret järsult üles alla loksutada no täiesti haudvaikus ei ühtegi kolksuvat heli.
Vasta
#9
mootor!!
äki annab mootor natuke palju patjadel liikuda, mille tulemusel läheb sumbut või käigukast vastu kere või muud tetaili!!
kul ratta joox/vedrustus ei ole siis mina vaatax mootorit või selle ümbrust!!
Vasta
#10
Õõtsapuksid, esimesed vedrud ja vedrukandurid ka kontrollitud? Vahest punnsilmadel vedru kipub kolksu tegema ülemiste vedrukandurite sees ja just kui sõidetakse üle lamava politseiniku või väiksema takistuse, jutte küll kuulnud.


Mul tekkis ka eelmine suvi kolks paremale ette. Sai kontrollitud viimane kui üks asi esisillas, aga mida ei kontrollinud olid vedrud. Arvasin, et pole enam kuskilt otsida aga üks nv võtsin ikka ratta alt ja ei andnud süda rahu, puhastasin vedru alt ära, uurisin ja ennäe imet, alt oligi vedru pooleks. Ostsin uued vedrud ette ja lasin ülemised vedrukandurid üle keevitada ja sain vaikuse majja. Stabika konte ja stabika pukse vahetan profülaktika mõttes niikui nii igal suvel, sest vahel on tore raadio kinni keerata ja vaikset sõitu nautida, ilma, et midagi koliseks sildades.

Edu "kolksu" leidmisel.
Vasta
#11
õõtsa puksid ,stabika puksid vist umbes viis korda üle käidud erinevate inimeste poolt,vedrusi lähemalt pole uurinud esimesel võimalusel kontrollin mootori patjadega seoses tean, et on vahetatud ja öeldi ,et ei ole selle auto originaal padjad aga visuaalsel vaatlusel auto all ei ole nagu näha mingeid kokkupuute märke kerega.Aga tänud kõigile siiani vastanuile . Ootan ka edaspidi ebaloogilisi lahendusi.Mul on juba sportlik huvi see gotermann leida .
Vasta
#12
Sarnase probleemile leidsin lahenduse. Vahetatud sai kõik vähegi kulumise märku andvad W211 esisilleosad aga teenindusest välja sõites kolks alles ja peale kuu ajast teeninduste, varuosa kaupluste ja ülevaatus punktide vahelt jooksmist oli lahendus probleemile järgmine; Tõstes auto üles (rattad rippusid) tõstukile ei andud esisild kuskilt loksuma ja tõstes auto üles (rattad maas) sillareguleerimis tõstukiga ei andnud samuti kontrollides kuskilt märku kulumisest. Probleemile saabus lahendus, siis kui rattad maas ehk kere raskus sillaosadel ja lisaks lisaraskus autos (mina) leiti kerge lõtk stabilisaatorivarda otsa kondi kinnitus sarniiris, mis on alumise õõtsa sees, mis maksis ca.300.- ja ülejäänud aja, raha ja varuosade juures oli ikka väga hea uudis kuna see oli see mida oli vaja vahetada!
Vasta
#13
sellel clk-l polegi ees stabika sharniire
Vasta
#14
marko600 Kirjutas:sellel clk-l polegi ees stabika sharniire

Täitsa võimalik aga sellegi poolest tasub sillaosad ülevaadata, kui on rakendatud lisaks auto raskusele lisaraskus, mis lõpuks eelmainitud probleemile lahenduse leidis.
Vasta
#15
Eile veetsin järjekortselt pool päeva auto all kontrollisin ,pingutasin üle kõik kuhu vähegi juurde pääsesin ,vedrud terved .Igaks petteks vahetasin ära ka stabika puksid uute vastu , boksist välja sõites kolks ikka olemas.Hakkan selle peale juba tõsiselt vihaseks saama. Tänud ikkagi vastanuile ,k...t no ma pean selle anomaalia üles leidma.
Vasta
#16
kas rattalaager ei ole?
Vasta
#17
mul oli amordi alumine puks ovaalseks kulunud ja kävaks läinud. ei olnud näha ka kuidagi kuni 2 suurt sõppra kukkusid kõigutama kui kanalis olin ning peale mõne minutilist katsumist+kõigutamist oli viga teada. vägapalju ei olnud kuid kolises jubekõvasti.
Edu otsingutel!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  99a clk juhipoolse aknaga mure Preda 10 5,791 28-10-2009, 05:02 PM
Viimane postitus: Rolz
  clk 320 roolikarp. jansa94 0 1,723 25-10-2009, 12:46 AM
Viimane postitus: jansa94
  Müstika w210 2,4 99a. jahutus probleemid C 220 3 3,438 20-07-2009, 10:45 AM
Viimane postitus: hannes_s
  124 elektri müstika kristo1990 1 2,264 15-05-2009, 07:21 PM
Viimane postitus: kristo1990
  MB CLK 200 Käigukasti käikude vahetamine? Maksim 6 5,272 13-04-2009, 09:22 PM
Viimane postitus: Maksim
  Oleks vaja 2 musta nahast peatugesid esiistmetele MB CLK 230. Dolcevita 0 1,460 08-10-2008, 11:32 AM
Viimane postitus: Dolcevita
  w208 (clk) vasaku esitulepesuri pealne kate randy 2 2,116 10-03-2007, 02:21 PM
Viimane postitus: randy



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: