02-02-2015, 01:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-02-2015, 03:46 PM ja muutjaks oli Jaan30.)
Uurisin esindusest käigukastiõli kohta ja müüvad mingit gl4 õli hinnag 30 eur liiter. Ei aitäh! Ostsin siis tavalisest poest hoopis valvoline durablend täissünt Gl 5 õli ja pea poole odavam liitri hind ning õli seejuures kvaliteetsem. Kast käib nüüd vaiksemalt ja probleeme ei ole. Siuke kerge sirin on ikka kuulda kui mootoriga järsult pidurdada esimese teise käiguga aga kes kuulata ei oska see ei taipagi asjast midagi. Suht kehvad kastid sel A klassil paistavad olema. See vaevu kuuldav sirin pidavatki selle lihtsa kasti eripära olema. Need lihtsad kastid ja kuna pole hüpoid ülekannetki sees siis pole gl5 õli tegelikult vajagi kasti panna. Aga ega ta halba ka ei tee.
Mootorikett paneb mõtlema ja huvitav paljud seda ka vahetanud ja kas ise teinud vahetuse või suva remondikohas või hoopis siis esinduses vist läheb kalliks see lugu sest mootorile ligi sinna ei pääse ja tuleb vist mootor ka peaaegu et maha võtta, et ketti vahetada. Läks meelest küsida esindusest kas võib julgelt 250 tuhat sõita või tuleks ikka 200 pealt vahetada. Kindluse mõttes küsin üle sest mootori kap remonti ei viitsi küll ette võtta selle mootori puhul ja esindus arvatavasti küsib selle nalja , ehk siis kapremondi eest arvatavasti ohkem raha kui auto turuväärtus
Mootorikett paneb mõtlema ja huvitav paljud seda ka vahetanud ja kas ise teinud vahetuse või suva remondikohas või hoopis siis esinduses vist läheb kalliks see lugu sest mootorile ligi sinna ei pääse ja tuleb vist mootor ka peaaegu et maha võtta, et ketti vahetada. Läks meelest küsida esindusest kas võib julgelt 250 tuhat sõita või tuleks ikka 200 pealt vahetada. Kindluse mõttes küsin üle sest mootori kap remonti ei viitsi küll ette võtta selle mootori puhul ja esindus arvatavasti küsib selle nalja , ehk siis kapremondi eest arvatavasti ohkem raha kui auto turuväärtus