Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CE300 käivitamise probleem SOOJALT
#1
Autoga selline mure, et mootori (3,0l 162kw, aut.) käivitamine soojalt on raske. Täpsemalt, annad starterit, siis lööb pöörded ca 1500 läheb hetkeks tööle, kuid seejärel sureb välja. Lahendusena kasutanud seni 2 meetodit:

1) Annan käivituse hetkeks veidi gaasi, siis mängin hästi ettevaatlikult gaasiga, et saaks pöörded tühikäiguni "alla" tuua ja stablieeruks , kuid see paras nikerdamine.
2) Annan starterit ca 3-5 sek, kui tühikäik stabiliseerub ja mootor JÄÄB tööle, gaasi andma ei pea. Kardan, et see lõhub pikemas perspektiivis starterit.

Nimetatud viga AINULT täiesti sooja mootoriga.Külmalt kõik korras, samuti kui soojalt juba tööle läheb, siis kõik OK. Autol minek väga hea ja teisi probleeme ei ole tähendanud.

Hiljuti vahetatud küünlad, õlid, filtrid, jne. Seega elementaarsed asjad järgi proovitud ja endiselt täpne viga leidmata. Samuti olevat eelmise omaniku sõnul auto läbinud hiljuti diagnostika, kus midagi ei leitud.

Olen tänulik ideede/mõtete eest!

edit: kõik teemad, mis otsinguga leidsin, käsitlesid probleeme, kus lisaks käivitamisele on häiritud ka normaalne mootori töö ja/või auto "minek". Oma probleemile täpset kirjet/vastet kahjuks ei leidnud.
Vasta
#2
Kuna tegemist on ilmselt KE-Jet pritsega siis seal paar kohta, mis vajavad ajapikku järgi häälestamist. Lisaks väidab Bosch , et pihustite eluiga on ca 100 000km. Olen täheldanud ,et vananenud pihustid ei saa oma tööga hakkama just soojalt käivitades. Ei suuda käivitadada ja mootorit tühikäigule tööle jätta. Kuid kui korra juba tööle meelitada ja gaasi anda siis on tavaliselt tööle jäänud ja mõne hetke möödudes ka kõik silindrid tööst osa saama hakanud. See et sul käima läheb ja pärast välja sureb on kindlasti pigem seotud masina tühikäigu hoidmise suutmatusega. Võid proovida tühikäigu regulaatorit puhastada, kuid ilmselt viga karmim ja siin sulge kulutades korda ei saa.
Vasta
#3
Jep, tegu selle "kuulsa" KE-Jetronicuga! Big Grin (Kunagi oli peres vana audi b4 2,3 millel oli samuti mingi boschi KE-Jet ja esines sarane viga...aga see selleks)

"Gaasiga mängides" variandi puhul on tõesti olukord, kus esimestel sekunditel ei tule kõik silindrid järgi ja tühikäigu hoidmisega on probleeme. Kuid peale esimesi kriitilisi sekundeid kõik normaliseerub ja ka pöörete lõpu vahemikes on jõud ja suutlikus mootoril hea. Oma loogika kohaselt hakkaksid vanad/kulunud pihustid pärssima tööd ka kõrgematel pööretel?! *-)

Kas sellist käivitamisprobleemi võiks põhjustada ka liiga nõrk aku? Auto elektrivarustst ja suurust arvestades, tundub hetkel peal olev aku naeruväärselt väikene (ca 50Ah, max voolu ei mäleta..), samas starterit tõmbab küll normaalselt ringi *-)...

Arvan, et alustan siiski tühikäigu regulaatori puhastamisega... Eeldan, et see on ca 7-8 cm pikkuse silindrilise korpusega metall jupp, õhu "kopsiku" all, mille mõlemas otsas ca 1,5 cm jämedused voolikud, kust imetakse/puhutakse vaakumit? Tongue
Aga, kas KE-Jetil mõni koht/kruvi, kust saab mõnda tema omadust regulleerida? Mitte, et ma nüüd kohe kruvikeerajaga peale lendaks ja meeleheitlikult kõike keerama hakkaks, aga pigem nagu teadmise mõttes... Smile
Vasta
#4
heiki_p Kirjutas:Aga, kas KE-Jetil mõni koht/kruvi, kust saab mõnda tema omadust regulleerida? Mitte, et ma nüüd kohe kruvikeerajaga peale lendaks ja meeleheitlikult kõike keerama hakkaks, aga pigem nagu teadmise mõttes... Smile

Õhukulu lugeja hoova asendit saab reguleerida.
Süüdet saab ka reguleerida natuke hilisemaks/varasemaks - vastavalt sellele, kui kvaliteetset kütet kasutad...

Rohkem ei tule nagu pähe hetkel...
Vasta
#5
Ei tohi seda õhukulu kruvi niisama keerata. Selle keeramiseks on vaja ühendada elektromagnethüdraulilise regulaatori vahele MILLIAMPERMEETER ja siis selle kruviga klapi töövool paika keerata. Muidugi võib seda kruvi niisama ka keerata, kui tahad asja sinnasamusesse keerata. Seal tuleb veel jälgida alakambri ja ülakambri rõhkude erinevust, ja kui need ka paigas ei ole siis võib regulaatorist kruvikesega natukene järgigi aidata, aga seda ikka selleljuhul, kui sa tead mida sa teed. See on peenike värk ja kui ise seda ei tea siis soovitan väga viia mehe juurde, kes teab. Kahjuks ei ole neid teadjaid eriti palju. Kui vaja siis ma või ütelda ,kes teab :-)
Vasta
#6
Oleksin igasuguse MBsid pädeva kontakt-info eest kindlasti tänulik! Ise ei ole plaanis tõesti näppima hakata, sest see väikene käivitusraskus on tühine ja ei vääri seda, et printsungi päris p...se keeraksin oma võimalikust lollusest... Big Grin
Vasta
#7
wdb240 Kirjutas:Ei tohi seda õhukulu kruvi niisama  keerata. Selle keeramiseks on vaja ühendada elektromagnethüdraulilise regulaatori vahele  MILLIAMPERMEETER ja siis selle kruviga  klapi töövool paika keerata. Muidugi  võib seda  kruvi niisama ka keerata, kui tahad asja sinnasamusesse keerata. Seal tuleb veel jälgida  alakambri ja ülakambri rõhkude erinevust, ja  kui need  ka paigas ei ole  siis võib regulaatorist kruvikesega natukene järgigi aidata.

Sorry, aga nii see nüüd ka päris ei ole.
Vasta
#8
Ma ei tea küll W124 teadmisi kuid wdb240 on ikka suht kodus KE asjadega.
Äkki W124 seletad mis siis valesti on?
Vasta
#9
.....ma tean, mis autol viga on......auto on katki Icon_lol
Vasta
#10
w124 Kirjutas:Sorry, aga nii see nüüd ka päris ei ole.

Mina  küll ei oska muudmoodi seda asja täpsemalt paika ajada. Võibolla on veel varjante olemas, kuid Boschi mehed  nägid seda asja just nii ette. Sellise meetodi puhul on võimalik ka hiljem tuvastada suht täpselt mis komponent reguleerimist segab ja  mille pärast reguleerimine  tulemust ei anna. Sa näed mida sa reguleerid. Co aparaadiga  pole  sellise masina juures midagi teha, sest co reguleerimine  ei käi selle õhukulumõõtja kruvi järgi. Co reguleeritakse  välja  juhtploki poolt lambda  järgi.(Juhul, kui ikka on katiga  masin).KAT peab  igaljuhul korras olema. Selle  õhukulumõõtja kruviga saad sa pritse viia vahemikku, kus ta suudab ja saab normaalselt  mootorit seades hoida ja vajadusel järele korrigeerida. See ideaalne vahemik on  päris  kitsas. Muidu võib selline asi juhtuda, et tühikäigul ei suuda segu paika saada  ja on lahja  koguaeg,  ja   suurematel koormustel ei suuda  lahjaks keerata ja võtab üleliia palju kütet.( Või siis vastupidi)
Vasta
#11
Topo Kirjutas:Huvitaks selline asi kas on üldse olemas w124 R6 mootorit millel ke-jetronicut ei ole ?

Mängid lolli jälle? M104 2.8 ja 3.2 seeriaautodel.
Vasta
#12
Miks sa arvad, et mängib? Icon_rolleyes
Vasta
#13
lahenes tühikäigumootori vahetusega. (viga näitas ka auto enda diagnost).
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  CL203 c180 2002a mootori probleem Silver Russki 0 222 25-02-2024, 08:59 AM
Viimane postitus: Silver Russki
  CL203 c180 2002a Siduri probleem Silver Russki 7 842 03-07-2023, 06:41 AM
Viimane postitus: Silver Russki
  208 cabrio voolulekke probleem MAV 14 6,464 26-06-2020, 11:16 PM
Viimane postitus: v6sa
  W219 roolivõim & kiirendus probleem Calvin 0 2,588 14-05-2018, 02:13 PM
Viimane postitus: Calvin
  1992 CE300 4.2 V8 kickdowniga tuleb lõpus (6200 RPM) piirang ette-hakkab nö "kakkuma" nostromo 39 25,454 04-06-2017, 02:18 PM
Viimane postitus: nostromo
  CLK 230 süüteluku probleem clk23 4 5,682 19-04-2017, 09:02 PM
Viimane postitus: clk23
  C124 91' probleem mootori ning juhipoolse elektriaknaga Rene147 6 6,093 26-08-2016, 02:03 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  R107 380SL mootori probleem stihl 3 3,913 15-06-2016, 04:54 PM
Viimane postitus: hents99
  W124 CE300 92' Egoolen 2 2,995 11-04-2016, 04:21 PM
Viimane postitus: Kalev124
  clk 230 w208 1999a signa probleem. supercharger230 9 8,539 05-04-2016, 09:15 PM
Viimane postitus: supercharger230



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne