Tere,sai siis soetatud omale 1 w126 3,0td 85kw rida5 1987a.Kuid ilmnesid esimesed asjad,Nimelt tagatiffer.Laagrid vaja vahetada.Ja tekkis küsimus,kas on mõtet remontida pensuka taga tiffert või tuleks otsida mingi disla tiffer ja milline oleks kõige õigem samm selles suunas.Ette tänades...
rix,w126 Kirjutas:Tere,sai siis soetatud omale 1 w126 3,0td 85kw rida5 1987a.Kuid ilmnesid esimesed asjad,Nimelt tagatiffer.Laagrid vaja vahetada.Ja tekkis küsimus,kas on mõtet remontida pensuka taga tiffert või tuleks otsida mingi disla tiffer ja milline oleks kõige õigem samm selles suunas.Ette tänades...
Päris huvitav tekst. Õigekiri ruulib!
Diisli difriga läheb sul ilmselt väga raskeks. Ilmselt on kasutatud differ odavam, kui vana remontida, eriti selliste teadmiste juures. TIFFER - no mida veel.
Tegelt on asi nii,said asjast aru ja suutsid isegi mingi vastuse komplekteerida.Paistab et siit foorumist saab esimese asjana sõimu ja laimu..Eks autoremondi juures on ikka vaja õigekirja.
Küsimus ei ole korrektsuses ega laimus, vaid just nimelt selles, mida Sa siit saada tahad.
Kui tahad korrektset ja suure tõenäosusega lahenduseni viivat vastust oma murele, siis esitaja ka oma mure korrektselt.
Autoremondi juurde võidki elu lõpuni jääda, kui suhtlemis- ja väljendusoskus täielikult puudub.
Selge juttrobleem on taga reduktoriga(laagrid kulunud).Mis oleks kõige õigem tegu sellise asja puhul.Kas otsida uus või remontida vana,nig milline reduktor oleks kõige parem diisel mootori ja 4 käiguga manuaal kastiga autole.See reduktor mis praegu küljes ,ei oska öelda mis tähisega. Autoks on w126 3,0 TD 83kw 87a.
Diffrit ära ise remondi - see on päris keeruline kui tahad asja korralikult teha. Mõõtmist on seal ikka mitme rubla eest.
Kuna 126 on suht vana pill, siis ega andmeid väga palju pole - kuid sellel isendil peaks olema 2.88; või 2.87 ülekanne Samasuguse korpusega peaks 123 differ olema kuid eks seal ole ka 100 eri varianti ning muud häda.
Ise seda ei remondi. Kui remondid ,siis pärast kurdad, et miks see nüüd nii kõvasti häält teeb? Kuidas sellest lahti saab? Ma ei teagi, et kas eestis keegi on neid ültse kunagi õigesti paika saanud. Värviga või suitsupaberiga mina seda hambumist ei paneks. Silberis neid seadmeid igastahes ka ei ole. Kui lihtsalt lahti võtta ja kokku panna siis pole seal midagi keerulist. Asi läheb alles siis hulluks, kui hakkad seal asju vahetama ja tekivad uued suhted hammasratastel omavahel. Selleks on küll juba vaja eritööriistu. Kalibreerimis nullpuksi, uut ühekortse-pingutusega sissetuleva võlli laagrite survepuksi, väljundvõllide laagrite lehtseibe ja andmeid hammasrataste pealt, et see siis tabelisse kõik toppida ja arvutada välja õiged lõtud.
+ kõik see ka õigesti paika saada . Ma arvan, et topi sinna mingi enamvähem sama ülekandega asi alla ja asi mutt
R129 Kirjutas:Diffrit ära ise remondi - see on päris keeruline kui tahad asja korralikult teha. Mõõtmist on seal ikka mitme rubla eest.
Kuna 126 on suht vana pill, siis ega andmeid väga palju pole - kuid sellel isendil peaks olema 2.88; või 2.87 ülekanne Samasuguse korpusega peaks 123 differ olema kuid eks seal ole ka 100 eri varianti ning muud häda.
tegelt on erinevaid differentsiaale päris palju. I ja II generatsiooni omade kinnitused on ka erinevad, W123-ga on sama differ ainult originaalis I gen 280 SE. Kuna siin tegu II gen W126-ga, siis olid järgmised mudelid:
1) 260 SE(L)/ 300 SE(L) 3,46
2) 380 SE(L)/ 380 SEC 2,47 (I gen lõpptoodangu mudelid)
3) 420 SE(L)/ 420 SEC 2,47
4) 500 SE(L)/ 500 SEC 2,24
5) 560 SE(L)/ 560 SEC 2,65
Eedlan,et selle diisli aretuse juures on sinna jäetud auto originaal differentisaal. Võta oma auto WIN nuber, WDB126 XXX , need XXX näitavad mootori sellel kerel.
Differentisaalid jaotuvad veel omakorda selle järgi, kas on ainult ABS andur (loeb kardaani otsa pealt) või on ka ASR/ASD (loeb differentisaali veovõllide otste pealt).
R129 Kirjutas:Diffrit ära ise remondi - see on päris keeruline kui tahad asja korralikult teha. Mõõtmist on seal ikka mitme rubla eest.
Kuna 126 on suht vana pill, siis ega andmeid väga palju pole - kuid sellel isendil peaks olema 2.88; või 2.87 ülekanne Samasuguse korpusega peaks 123 differ olema kuid eks seal ole ka 100 eri varianti ning muud häda.
tegelt on erinevaid differentsiaale päris palju. I ja II generatsiooni omade kinnitused on ka erinevad, W123-ga on sama differ ainult originaalis I gen 280 SE. Kuna siin tegu II gen W126-ga, siis olid järgmised mudelid:
1) 260 SE(L)/ 300 SE(L) 3,46
2) 380 SE(L)/ 380 SEC 2,47 (I gen lõpptoodangu mudelid)
3) 420 SE(L)/ 420 SEC 2,47
4) 500 SE(L)/ 500 SEC 2,24
5) 560 SE(L)/ 560 SEC 2,65
Eedlan,et selle diisli aretuse juures on sinna jäetud auto originaal differentisaal. Võta oma auto WIN nuber, WDB126 XXX , need XXX näitavad mootori sellel kerel.
Differentisaalid jaotuvad veel omakorda selle järgi, kas on ainult ABS andur (loeb kardaani otsa pealt) või on ka ASR/ASD (loeb differentisaali veovõllide otste pealt).
Ega ma jah nendest 126 keredest midagi eriti ei jaga. See ülekanne mis ma andsin peaks olema 3.0 TD mootoril ning selle diffri korpust näitas ka 123 kerel päris mitmel mudelil. Eks siin tuleb jah rida küsimusi kas vana korpus uueme kere külge ning vastupidi. Milline differ sellel isendil üldse all on ja milline peaks olema
Aga jah alustada tuleks sellest mis autoga tegu on VIN kood. Siis kindlasti juurde mida sellel autol vahetatud on (mootor, kast, differ vms). Siis saab edasi mõelda mida sinna alla panna.
No USA`s minuteada pandi turbodiislit "kuue" peale, vaevalt 4-manuaalkastiga ja R5 diisel eriti stock on. Teise gen`i kuued olid ikkagi R6 mootoritega.
Ilmselt Rolzil on asjad peas mina pean EPCd tänama:
300 SD 3,07 kuni 84. 2.88/2.87 alates 84
300 SDL 2,87
350 SD 2,82
kuid sai ka muid variante
ASRiga pillid
3,46
2,82 ja 3,27 (Safety vechicles)
2,24, 2,65 not for USA, japan, Sweden, Australia
2,47 not for Sweden, Australia
ASDga pillid
2,82
peaaegu samasugune lugu oli 350 SDL mudelitega
rix,w126 Kirjutas:Tokudes kirjas 300se ja vin on WDB1260241A333666. Ja reduktor kinnitub tagantpoolt ühe suurematsorti poldi ja puksiga.Ehk saite mu mõttest aru.
Selgus et mootor on pärit usa varjajandilt,millel oli 4k automaat kast ja oli kah 1987 väljalase.
rix,w126 Kirjutas:Tokudes kirjas 300se ja vin on WDB1260241A333666. Ja reduktor kinnitub tagantpoolt ühe suurematsorti poldi ja puksiga.Ehk saite mu mõttest aru.
Selgus et mootor on pärit usa varjajandilt,millel oli 4k automaat kast ja oli kah 1987 väljalase.
Diffri peal oli siis selline kood 123 261 2301 TV1. Kas oskab keegi midagi tarka rääkida sellest.