Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB E 280T 1994a.
#1
E 280 T 1994 a,rahva seas tuntud ka kui endine "Miku auto".

Automaat (5 käiku)
2x el.aken
Tempomat
Kliimaautomaat
ASR,ABS
Stereo VDO Dayton+Infiniti+Alpine+Arizona Eagle
2x turvapadi
2x istmete soojendused
KN õhufilter
Avangarde iluvõre
Puldist käivitus ja aknad,samuti "follow me" süsteem.

Esmamulje hea,veermik vaikne.Kiirendusel lärmakam kui 420 SEL,kuid tiba teise klassi auto ka.

Ahjaa,eelmise omaniku käes oli see auto 7 aastat,ostis selle 4 aasta vanusena Tauf Autost 280 kilo eegu eest,praegu ajab naerma selline summa 124-a eest.

VIN WDB1240881F304183
Plant 67
Model E280T
Chassis 1240881F304183
Engine 104942 12 047990
Transmission 722504 04 048581
Tyres
Primary MICHELIN
Order 0 4 218 00620
Lights HELLA
Wiper BOSCH
Axle
Forward BE1350R1055744X24335
Delivery date 21.09.94
Dealer Fulda branch (218)
Interior fabric plaid black (371)
Paint
512 almandine red metallic (с 01.01.1988)
Options
240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)

281 trunk set, (280 SL)
steering wheel with sports design (390 mm dia.) and gearshift lever in leather trim (с 01.05.1990)
steering wheel (390 mm) with sports design (с 01.03.1989)

291 airbag for front passenger
airbag for front passenger (с 01.10.1993)
airbag for driver and front passenger (if driver airbag standard - then only for passenger)

300 storage box in front tray (с 01.05.1988)

304 elimination of front ashtray (с 01.01.1990)

331 cassette compartment in centre console (с 01.10.1989)
center console below instrument panel with cassette compartment

404 orthopaedic front seat backrest (multiple contour backrest in model 140), left (с 01.04.1970 по 31.12.1995)

425 5-speed automatic transmission (с 01.02.1988)

440 tempomat (cruise control) (с 01.09.1975)

471 acceleration skid control (ASR) (с 01.07.1984)

512 radio Becker Europa cassette
radio MB Special with traffic news decoder (VK), with RDS (с 01.07.1992)

547 double roller blind and sun visors with mirrors on the left and right, illuminated (с 01.03.1982 по 31.07.1997)

550 trailer coupling (с 01.03.1965)

570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
front folding armrest w202 - housing at front with armrest

587 front folding armrest
automatic climate control and electric window lifters (front doors) (с 01.01.1977)

591 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane, (single-sheet safety glass), Germany
green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - Germany (с 01.01.1972)

620 emission control system
vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)

653 sports chassis with 8-hole light alloy rims (с 01.01.1990)

673 high-capacity battery (с 01.01.1964)

731 wood trim, burred walnut root (с 01.08.1980)

819 CD changer - alpine - in trunk (с 31.07.1992)

866 Technical changes of modelling year 1995 (с 01.01.1994 по 19.10.1997)

873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)

885 locking system with infrared remote control and immobilizer (с 01.10.1993)
880 - with immobiliser

910 14V/65A alternator
alternator with increased capacity









Manustatud failid
.jpg   Te.jpg (Suurus: 45.97 KB / Tõmbamised: 146)
.jpg   1.jpg (Suurus: 95.02 KB / Tõmbamised: 277)
.jpg   2.jpg (Suurus: 92.3 KB / Tõmbamised: 129)
.jpg   3.jpg (Suurus: 49.62 KB / Tõmbamised: 258)
.jpg   4.jpg (Suurus: 34.55 KB / Tõmbamised: 98)
.jpg   5.jpg (Suurus: 69.49 KB / Tõmbamised: 123)
.jpg   6.jpg (Suurus: 55.61 KB / Tõmbamised: 127)
#2
eino aga sul on sellest ju paremaid pilte ka. Mis velgedega liigud suvel millistega talvel? Monoblockide haldusõigus on ju üle antud.
...
#3
Nüüd siis talvekad all,16 tolli Borbetid.Keskmised Borbeti märgid sai ära koristatud,üsna väsinud olid.KTM Disain (aitähh!) tegi uued MB märgid,paksu glasuuriga nagu originaalis.

[Pilt: 0951824633d7.jpg]


[Pilt: 8f417081a527.jpg]
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#4
kle päris kena juuuu :hump:
#5
marek Kirjutas:kle päris kena juuuu :hump:

Ma olen ise ka päris rahul,Borbet selline hea vana klassika laia randiga.:cool_rsvd:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#6
Vanas foorumis oli kunagi teema,et kuidas paigutada TE mudelile stereot,õigemini kuhu panna tagumised kõlarid.Mul nüüd asi tehtud,täna sai ka subwoofer paigaldatud.Üritan nädalavahetusel mõne pildi ka teha ja üles riputada.:cool2:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#7
Oi Karl sa ajad suu vett jooksma nii:bigsmile: Kuna mul on ka juba praktiline vajadus sellise auto järgi siis olen ka selliseid vaatama hakanud. Raske on aga 126-st loobuda. Kui sa pildid maha võtad siis suudaksin kauem vastu panna:evil:
#8
vana kapotiga polegi nii ilus just faselift teeb eriti.......Confusedhocked:Confusedhocked:, arvan et aasta paari pärst kindel valik. loodame et sinu oma nii kaua alles on, siis saax ehk diili teha:tongue:


ja need veljed sobivad eriti hästi sinna alla koos porilapakatega. paremat valikut polekski teha saanudShy
#9
Faceliftiga ise ka just jahtisin,vana tüübi kapotiga oli valik suurem.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#10
kuld Kirjutas:Oi Karl sa ajad suu vett jooksma nii:bigsmile: Kuna mul on ka juba praktiline vajadus sellise auto järgi siis olen ka selliseid vaatama hakanud. Raske on aga 126-st loobuda. Kui sa pildid maha võtad siis suudaksin kauem vastu panna:evil:

Ega mul ka kerge polnud 126-est loobuda,tükk aega haudusin seda mõtet....
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#11
Nüüd siis pildid:

Tundus kõige normaalsem ja ilma suuremate lisakuludeta tehtav lahendus (idee Marekilt ja Defilt).Tulevikus tahaks kõlarid veel n.ö. "ära uputada",peale kaitseks suurte avadega tugevam võrk (nuhh nagu tuuninguvõrk) ja selle peale väiksema prügi kaitseks akustiline riie.Siis oleks kenasti tasapinnas ja ei segaks ka raskema kauba laadimist (mida ma oma autoga küll ette ei näe,buss selleks).Alla sai ka võim ilusti ära pandud ja jäi veel ruumi väiksema nänni jaoks (mis iseenesest pole vist eriti mõtekas akustika huvides).Sellest ruumist on kõlakastiks küll,vähemalt nende kõlarite jaoks.Luuk sulgub originaalis juba väga tihedalt,mingeid plärinaid pole karta.Kuna kõlarid TE-l kaugemal kui 126-e aknalaual (litakal pikem maa kuklasse tulla :biggergrin: ),siis sai ka lisatud väiksem subwoofer,juhtmed kiirühendusega,lihtsalt väljavõetav vajaduse korral.Nüüd on powerit küllaga,minu jaoks küll.:cool2:  


[Pilt: 100532426a41.jpg]

[Pilt: f84be7fa77b6.jpg]
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#12
ilus auto..ma vaatan et päris pull lahendus sul nende kõlaritega.
#13
Kusjuures see tümakas tõesti jõuab sealt tagant kuklasse. Karl lahke mehena keeras küll natuke maha, kui ma oma tagumendi tema lahkel loal kaaskannataja pingile toetasin, aga ikka oli minu jaoks seda Star FM-i liiga palju... Aga ma maalt ja hobusega ka...

Igatahes heli on hästi lahendatud... Edu uputamisel:evil:

Üldiselt, vastikult korralik auto...:hump:


Ja kõige vastikum on see, et see pole minu oma...:mad:

:hump:
#14
Mis seal tõde salata , auto on ikka siga ilus küll. Hinda ei ole selle eest küll palju küsitud. Aga seapõrsast selle autoga enam turult koju ei too - teed kölarid mölkki:lol:
#15
motodoktor Kirjutas:Mis seal tõde salata , auto on ikka siga ilus küll. Hinda ei ole selle eest küll palju küsitud. Aga seapõrsast selle autoga enam turult koju ei too - teed kölarid mölkki:lol:

Pole plaanis sigu ega muid pudulojuseid pidama hakata,vähemalt lähiajal.:bigsmile:

Üks täpsustus veel auto kohta: VIN koodi järgi autol sportvedrustus,täna Joos juhtis tähelepanu sellele.Kuna minu arusaamist mööda sportvedrustusest asi kaugel,uurisin asja täna õhtul natuke inimese käest kes selle auto ajalooga hästi kursis (ehk Marek siis).Tulemus:vahetatud tavalise vedrustuse vastu.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB, E 200, w124, 1994a HotPapa 10 10,372 18-10-2008, 06:47 AM
Viimane postitus: HotPapa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: