Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
Mootor asub kojamehe all.Läheneda tuleb sellel väljaspoolt.Plastikud ära...kojameest polnud vist vaja eemaldada.
Reostaat asub piduri vaakumvõimendist üleval pool...kui natuke kummarduda ja vaadata, siis peaks paistma....metallkarp, augud sees, aukudest paistavad takistuse spiraalid.
Oletan, aga täpselt ei tea, et relee peaks asuma releeplokis, kaitsmekarbis kapoti all.Kui mingigi aste töötab, siis ei tohiks relee viga olla ju, või saab?
Lülitile pääsed ligi keskkonsooli lahti kiskumisega.
Mul endal oli selline probleem, et need astmed töötasid nii kuidas juhtus..
Viga oli lülitis, mille kontaktid vajasid puhastamist.Kergelt kontaktipuhastusainet (R-11) ja asi toimib siiani.
Kontrolli takistit, pistikuid, lüliti kontakte.
Postitused: 364
Teemad: 53
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
05-04-2006, 12:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-04-2006, 12:05 PM ja muutjaks oli kait.)
Kui ma õigesti mäletan siis w210 ventika lüliti peaks põhinema reostaadil.
Postitused: 38
Teemad: 4
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Selgusid pisikesed detailid. Võtsin täna lüliti lahti ja uurisin... klemid 3 ja 4 on hõõrdunud, 1 ja 2 aga täica puhtad (tegu siis salongis oleva keeratava nupuga). Rookisin siis kogu krempli lahti, kriimustasin õrnalt klemmid haljaks, painutasin veidi alla poole (kontakti jaoks lähemale) ning voila... 1, 3 ja 4 funkavad kõik omale kohase tempoga... 2. asendi üle tsekkamiseks ei hakanud seda uuesti lahti koorima sealt... aga Kui vaja täpsemalt oma lülitid üle vaadata, andke teada, oman mingit ähmast kogemust nüüdseks selle vendi koha pealt... ja arvan, et nagu ka enne siin öeldud: enne lülitid üle vaadata, kui mootori kallale ronida... arvan sama!
RWD or stfu!