Postitused: 103
Teemad: 38
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Tere.
Mure selline, et üritasin siis velgesid koos talverehvidega alt ära võtta aga poldid on nii kuradi kõvasti kinni, keera kuidas tahad lahti ei tule, ostsin isegi mingi spets möga mis peaks need rattad naksnaks lahti tegema, nii nad vähemalt pakendi etiketil väidavad aga sittagi
On kellelgi soovitusi?
Postitused: 91
Teemad: 17
Liitus: Feb 2008
Maine:
2
Pane ristvõti otsa ja siis on hea ühe käega kinni hoida ja teisega taguda.
Ise suutsin nii paar võtit lõhkuda,aga jah ainult kõvasti põrutades tulevad.
Postitused: 103
Teemad: 38
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Suur tänu soovituse eest aga ometigi ei aidand.
Täiesti masendav.
Veel ideid?
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Korralikku võtit on vaja ja jalaga päris korralik hoop ja kõik poldid tulevad lahti. Pole veel yhtegi rattapolti näinud, mida ma pole lahti sedasi saanud.
Võti ei tohi lihtsalt eriti vetruv olla
Postitused: 136
Teemad: 9
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Indreku vrsioon on väga hästi toimiv, kuid kui nii ka lahti ei tule, siis on vaja kahte meest ning ristvõtit - hoiate võtmega polti surve all, ning üks inimene peksab haamriga võtme otsa pihta. Võti peab olema heast materjalist, mitte need, mida saab maksimarketist 39,90 eest, muidu keerad lihtsalt vindi peale.
Postitused: 103
Teemad: 38
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Aga seda kahemehe asja võiks ju täitsa proovida, ehk saame lahti.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Mine kuhugi servisesse ja lase suruõhu võtmega lahti.
Või otsi kusagilt korralik võti.
Automaailmas müüdavate ristidega võid koeri loopida, poldi keeramiseks ei sobi!
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 108
Teemad: 9
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Ma keerasin omal mitu veneaegset padrunit puruks, et lahti neid polte saaks. Lõpuks aitas omatehtud pika õlaga varras ja purk rooste eemaldajat.
Postitused: 4
Teemad: 0
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
poldile tuleb kuuma anda kas gaas keevitusega või gaasi priimusega,samamoodi ma olen käsitsi isegi Mercedes-Benz väntvõlli rihma rattaid lahti kangutanud
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kuuma andmine viimane variant!!!!!!!!!!!!
Osta korralik (Gedore või Kamasa vms) padrun ja korralik saba, pane nii umbes 1,5 meerti pikkune toru taha ja keera lahti. Riste ja vene padruneid jäädki lõhkuma.
Natuke suuremad autod mul, millega järeleproovitud need teemad ja halb tööriist on ohtlik ja aja- ning rahakulukas ka.
Postitused: 103
Teemad: 38
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Kus neid Gedore ja/või Kamasa asju müügil on?
Kusjuures see võti mis mul on, on mb originaal võti
Oli autoga kaasas.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Ja järgmine kord kinni keerates, keera mõistliku jõuga ja pane mingit rasva vahele. Nii keermele kui ka poldi koonusele ja probleeme ei teki.
Näiteks aerosoolis müüdav vase määre ok. sellistele kohtadele.
Vene aja autodel sai kunagi kasutatud korralike määrete puudumisel suusatõrva ja sai ka hiljem erinevad poldid uuesti lahti.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 91
Teemad: 17
Liitus: Feb 2008
Maine:
2
Pole tõesti mõtet kinni murda,kui originaal Mercedes-Benz velg ja õige koonusega polt siis võid lehtvõtmega ka kini keerata ja elus lahti ei tule.
Postitused: 365
Teemad: 22
Liitus: Jun 2007
Maine:
3
Äraproovitud värk, et korralikult poldile peale koputades saab selle lahti. Hea võtmega keerates võid pldi lihtsalt pooleks keerata. Mida tähendab korralik löömine? Võtad suvalise rauast silindrikujulise asja, toetad selle poldi pea pihta ja virutad sinna suurema haamriga päris mitu larakat. Löök peab tõesti olema tugev!!!!
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Ka risti otsa võib toru panna.
Gedore on Stokkeri pärusmaa, eluaegne garantii(loomulikult sihipärasel kasutamisel). Ka Stokker müüb riste.