Postitused: 16
Teemad: 5
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
24-02-2009, 05:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-02-2009, 05:55 PM ja muutjaks oli veelind.)
Puhur töötab, aga ei taha see soe õhk salongi tulla, mingil määral tuleb küll sooja, aga hästi vähe, külgedelt tuleb enam vähem, aga esiklaasi peale ei tule üldse. Muide tegemist on MB 190E 2.0 90kw 1983 aasta
Postitused: 62
Teemad: 17
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
kui on kontrolli salongiõhu filtrit.
Kui seda ei ole, siis õhu sissevõtu ava, et seal lehti ja okkaid ja muud sodi ees poleks.
Postitused: 506
Teemad: 46
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Kas antud autol on enne sinukäes salongiventikas paremini puhunud ?
Kui on siis kas oled täheldanud mingit järsku muutust kehvemuse poole või tuli see loid puhumine pikkamööda ? Ventika kõik astmed/kiirused ikka töötavad?
Postitused: 16
Teemad: 5
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Algul kui ostsin siis ei töödand seal midagi, kuna kaitset polnud, siis panin selle kaitsme ära ja töötas. Kõik ventika astmed töötavad.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Tjah, soojustuseks peaks olema kõige parem pigimatt. Kuigi nii peno kui kivivill on soojustuseks head, kipub nende alla pleki pinnale tekkiv kondents hirmus kiiresti MB ära hävitama. Kurb, kuid see auto on masendavalt hää sõber roosteussiga.
Kui aga mureks on soojendusseadme töö, siis kõigepealt peaks alustama sellest, et ütled, mis töötab.
Kas ventilaatoril on kõik astmed olemas?
Kas temperatuurirullikust sättides midagi muutub?
Kas mootori temperatuur on piisav (alla 80 kraadi kipub jahedaks jääma suurema külmaga)?
Kas mootori pöörlemissagedus muudab puhutava õhu temperatuuri (läheb paarutades soojemaks)?
Esimese hooga nagu muud pähe ei tulegi. Ahjaa, kas masin on kliimaga või ilma?
Postitused: 16
Teemad: 5
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
ventilaatoril on kõik astmed olemas.
temperatuurirullik töötab.
mootori tempi kohta ei oska eriti õelda.
paarutades läheb soojemaks küll, külgedelt tuleb sooja enam vähem, aga suurem probleem on et esiklaasi peale tuleb hästi vähe õhku, talvel on suht jama ka.
Masin on ilma kliimata.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kui mootori pöörete tõstmisega läheb tuba soojemaks, siis võiks veepumbale läheneda.
Kas sellel elektriline pump kah vahel on või peab mootori pump kogu töö tegema? Teab keegi?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Elektrilist pumpa pole, vähemalt minu omal mitte.
Pigem võib õhk süsteemis olla.
Teine asi, reguleerimisklapp(vist reguleerib läbivoolu?), mida juhib vaakum. Võibolla on vaakumühenduse probleem?
Aku poolse külje peal, aku tagune plastik eemaldada, siis on näha seda.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
kas väikene sooja kogus tähendab seda et ÕHUHULK on väikene või seda, et õhuhulk on piisav aga mitte küllalt kuum, et klaase sulatada.
Mina nagu saan jutust aru, et ventikas käib aga õhuvoolu pole???
Postitused: 54
Teemad: 10
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Proovi,mis siis saab,kui paned küljeakendele puhuvad restid kinni,jätad puhumise ainult esiklaasile ja lülitad kõige suurema kiiruse peale,kas siis on ka õhuvool väike?
Postitused: 16
Teemad: 5
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
puhub küll rohkem, aga sellest pole eriti abi
Postitused: 16
Teemad: 5
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
just vent käib, aga õhku tuleb vähe.
Postitused: 54
Teemad: 10
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Äkki tahab ventikas määrimist,lihtsalt võll kuiv ja ei käi piisavalt kiiresti ringi või kontrolli avasid,mis klaasile puhuvad.Võib olla,et armatuur on varem lahti võetud ja õhukanalid on paigast ära või miskit on ees.
Postitused: 16
Teemad: 5
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
venti mootor käib väga hästi, asi on selles külgedelt tuleb soojust parajalt, aga esiklaasile tuleb vähe.