13-12-2008, 04:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-12-2008, 04:53 PM ja muutjaks oli urraa.)
Olen endiselt 82' w126 280SE aut. omanik, kel on selgelt meeles, kuidas Reddogi 65kw S-iga sõidetud sai ning kui üllatavalt meeldiv see oli.
Nüüd ongi peas erinevaid mootorivahetuse fantaasiaid ja unenägusid.
Parim variant oleks kindlasti w124 80kw mootor, kuid sellel on see probleem, et siis tuleks ka käigukast vahetada.
Samas, kui osta mingi odav 300D ja teha üks ühele vahetus, st et tulemus oleks 300SD ja 280E ja siis too e-klass maha müüa, et vahetuse kulud tasa saaks... .
w124 2.5 mootor, mis on 66kw. Kui see panna 126-le, kas ka siis tuleks käigukasti vahetuse kallale minna?
Päris w123 mootorit ei tahaks, sest igas asendis 10l sajale poleks piisav.
Äkki keegi mainiks ka ligikaudsed summad, kui keegi Pavel oma Garaazis vahetaks. Btw, kas keegi tunneb sellist "Pavelit"?
Kui mõlemal mootoril tuleb lisaks ka kast vahetada on ainuke valik 124 300D, kuna kütusekulu on neil 124 peal 1:1... . Seega 300D on 126 kerega isegi ökom ja liigub edasi ka.
Nüüd ongi peas erinevaid mootorivahetuse fantaasiaid ja unenägusid.
Parim variant oleks kindlasti w124 80kw mootor, kuid sellel on see probleem, et siis tuleks ka käigukast vahetada.
Samas, kui osta mingi odav 300D ja teha üks ühele vahetus, st et tulemus oleks 300SD ja 280E ja siis too e-klass maha müüa, et vahetuse kulud tasa saaks... .
w124 2.5 mootor, mis on 66kw. Kui see panna 126-le, kas ka siis tuleks käigukasti vahetuse kallale minna?
Päris w123 mootorit ei tahaks, sest igas asendis 10l sajale poleks piisav.
Äkki keegi mainiks ka ligikaudsed summad, kui keegi Pavel oma Garaazis vahetaks. Btw, kas keegi tunneb sellist "Pavelit"?
Kui mõlemal mootoril tuleb lisaks ka kast vahetada on ainuke valik 124 300D, kuna kütusekulu on neil 124 peal 1:1... . Seega 300D on 126 kerega isegi ökom ja liigub edasi ka.