Postitused: 13
Teemad: 3
Liitus: Aug 2008
Maine:
0
Tegemist on Exhaust Gas Recirculatin (EGR) systemiga. see on selline asi mis suunab väljaheitegaase tagasi sisselaskekollektorisse. See junn mille küljest see vaakumivoolik lahti on on see klapp mis reguleerib kui palju ja millal. Kui sa hoolega vaatad, siis üks ots algab pükstest ja teine ots läheb sisselaskesse ning vahepeal on see klapp. Ja see pisike vaakumivoolik lahti on siis see süsteem ei tööta ja masin tossab ja on probleeme mootori tööga. Sinu küsimusele, et kus see teine ots täpselt käib ma ei tea vastata.
Natuke segane aga osti guuglist EGR ja oma auto nimi ja näiteks.
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
lõika maha versus säti töökorda - eelpoolnimetatud asi on mõeldud eelkõige looduse ja ka kütusekulu säästmiseks. loodus looduseks, aga praeguste kütusehindade juures soovitaksin mina küll selle asja töökorda saada. ei oska öelda palju ta kulu muudab antud autol, aga BMW-l 5,7l/100 versus 7,5l/100.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
sellel autol ei muuda ta mitte midagi, plokis kanalid nii kui nii saasta täis.
Postitused: 14
Teemad: 1
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
EGRile tuleb pime ette panna!!
Kui nyyd vaatad oma sisselaske kollektorit seest siis on see sama tahmane kui väljalaske oma.
EGR lylitub/avab maanteel yhtlasel sõidul ja seda selleks, et säästa loodust ja kogu lugu!