Postitused: 79
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
18-10-2012, 08:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-10-2012, 08:26 PM ja muutjaks oli xman.)
(18-10-2012, 07:58 PM)Laur Kirjutas: (17-10-2012, 11:17 PM)xman Kirjutas: Minul aasta tagasi tõusis temperatuuri näit 110 peale ja on püsinud nõnda tänaseni.Kuna mingit keemaminemis märke ei ole, siis arvan, et viga näidikus.
Alati ei pruugi viga olla termostaadis. Ja kuna enne termostaadi vahetamist temperatuur vaid 60 kraadi, siis radikas ei saa kuidagi viga olla.
Surveall olev jahutusvedelik ei keegi veel 110 kraadi juures.
Mina muretseks, kuid vaid siis kui see oleks minu auto...
Jah, olen teadlik. Jahutusvedeliku keemistemperatuur vabas õhus 110 kraadi, jahutussüsteemi surveall 120 kraadi.
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(18-10-2012, 08:24 PM)xman Kirjutas: (18-10-2012, 07:58 PM)Laur Kirjutas: (17-10-2012, 11:17 PM)xman Kirjutas: Minul aasta tagasi tõusis temperatuuri näit 110 peale ja on püsinud nõnda tänaseni.Kuna mingit keemaminemis märke ei ole, siis arvan, et viga näidikus.
Alati ei pruugi viga olla termostaadis. Ja kuna enne termostaadi vahetamist temperatuur vaid 60 kraadi, siis radikas ei saa kuidagi viga olla.
Surveall olev jahutusvedelik ei keegi veel 110 kraadi juures.
Mina muretseks, kuid vaid siis kui see oleks minu auto...
Jah, olen teadlik. Jahutusvedeliku keemistemperatuur vabas õhus 110 kraadi, jahutussüsteemi surveall 120 kraadi. Normaalrõhul (e kork lahti) keeb siiski 100 kraadi juures.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(18-10-2012, 08:24 PM)xman Kirjutas: Jah, olen teadlik. Jahutusvedeliku keemistemperatuur vabas õhus 110 kraadi, jahutussüsteemi surveall 120 kraadi.
Eeee... mitte Maal.
Jahutusvedelikus olev vesi hakkab aurustuma normaalrõhul siiski 100 kraadi juures.
Renks, kas maanteel sõites on radikas kenasti ühtlaselt kuum? Või on kuum ainult kindel ala?
Ma kahtlustaks praaktermostaadi järel ummistuvat (kuid veel mitte ummistunud radikat). Tõsi, termostaat peaks hakkama jantima ka linnas...
Postitused: 79
Teemad: 11
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
19-10-2012, 05:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-10-2012, 08:20 AM ja muutjaks oli xman.)
(19-10-2012, 08:35 AM)v6sa Kirjutas: (18-10-2012, 08:24 PM)xman Kirjutas: Jah, olen teadlik. Jahutusvedeliku keemistemperatuur vabas õhus 110 kraadi, jahutussüsteemi surveall 120 kraadi.
Eeee... mitte Maal.
Jahutusvedelikus olev vesi hakkab aurustuma normaalrõhul siiski 100 kraadi juures.
Renks, kas maanteel sõites on radikas kenasti ühtlaselt kuum? Või on kuum ainult kindel ala?
Ma kahtlustaks praaktermostaadi järel ummistuvat (kuid veel mitte ummistunud radikat). Tõsi, termostaat peaks hakkama jantima ka linnas...
Tõenäoliselt on teil õigus, kuna jahutusvedelik koosneb ka teatud osast destileeritust veest.
Tegin siis täna 50 km. sõidu , ilma paisupaagi korgita. Kõik näitajad endised,temperatuur 110 kraadi näidikul ja ei mingit keemisprotsessi.Ehk, siis viga kusagil mojal, mitte termostaadis. Sellega tahtsin öelda vaid seda, et enne kui termostaate järgemööda vahetada on ka mõningaid muid märke mille järgi võimalik kindlaks teha kas mootor kuumeneb üle või mitte.
|