Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
560 SEC 1991 Kadaka teelt
#21
Telepoiss Kirjutas:tänud manitsemast, ralak Wink

ma olen sügavasti seda usku, et asjad (st autod, tsiklid etc) on kõige kaunimad just sellisel kujul, nagu nad tehasest esmalt välja on kulgend.
ka ostjana väldiks nö tuunitud isendeid.
sry juba ette, kõik lisakaunistuste pooldajad Smile

thank god.
setud sõitsid seciga
Vasta
#22
Pets77 Kirjutas:kuid jah tuleks jääda orika stiili(ka kopid).
just, 215/65/15. :demond:
Vasta
#23
marek Kirjutas:
Pets77 Kirjutas:kuid jah tuleks jääda orika stiili(ka kopid).
just, 215/65/15. :demond:

Jahhh... :biggergrin:
CL500 & ML500
Ameerikaautode lammutus Eestis.
http://www.v8import.com/SWE/?group=5

Vasta
#24
215/65/15? map kujuta täpselt seda ette aga põnev võib ikka olla Smile
perpetum mobile
Vasta
#25
rauntz Kirjutas:215/65/15? map kujuta täpselt seda ette aga põnev võib ikka olla Smile
no põhiline, et originaal.:demond:
Vasta
#26
560 tehase etteantud rehvimõõt


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#27
Mulle tundub, et mõned mehed ironiseerivad aga tühja sellest, eks igaüks ehib oma asju nii kuis tahab.
Tore vähemalt, et mõttekaaslasi on.
setud sõitsid seciga
Vasta
#28
Ralak - oli, on ja jääb, usu mind....
Ma lohutan ennast sellega, et velg on nii nagu ütlesid, tuju alusel miiresti muudetav asi....
Aga see on kindlasti väga väärt konditsioonis SEC...
Lihtsalt puhas rõõm on näha, et inimsed oskavad hinnata korralikus konditsioonis müüki tulevaid SEC ja neile Eestis turgu leidub, ja seda just hobiautodena..
Minu jaoks on see nn veic teine, oluliselt rohkem teretulnud seltskond, kui see, kes 70 000 kr eest ideaalselt autot otsib ja selle leidmisel sellest ka kõik välja võtab...
Ma tunnen puhastest tõuloomadest ainult puhast rõõmu! Edu!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#29
Sry, kui kellegile see eelnev ironiseerimisena tundus kuid aeg on edasi läinud ja kui sa just autole musta numbrit ei taotle, siis antud mõõduga niisama lihtsalt sõita on suht enesepiinamine... Milleks ajada nii suurt ja võimast autot nii ebastabiilseks? Tõsiselt?
perpetum mobile
Vasta
#30
Lihtsalt 18" AMG monokad sobivad sinna kui rusikas silmaauku.Mul jäävad vist ühed üle ,kuna cl-ile ei tule talverattaid vist enam kunagi alla(suveauto:cool2Smile ja pole mõttet neid keldrinurgas hoida.
CL500 & ML500
Ameerikaautode lammutus Eestis.
http://www.v8import.com/SWE/?group=5

Vasta
#31
Velgedest:

Esialgu ehk ei hakka täiendavaid investeeringuid tegema, kuigi masinal all olevad veljed on kulunud.
Siit ka küsimus- kas meil Eestis on tegelasi, kes taastaksid valuvelgede kena välimuse?
amatöörautojuht
Vasta
#32
Telepoiss Kirjutas:Velgedest:

Esialgu ehk ei hakka täiendavaid investeeringuid tegema, kuigi masinal all olevad veljed on kulunud.
Siit ka küsimus- kas meil Eestis on tegelasi, kes taastaksid valuvelgede kena välimuse?

Mis seal ikka, otsi mõni maaler ja hea värv, saavad päris kenad.
Näide minu omadest:

[Pilt: 8d4808cb6cf8.jpg]

[Pilt: 4668b38e3d62.jpg]
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#33
Nii:

Tänasest siis üks 560 SEC omanik juures Smile
Autoplatsi mehed toimetasid pool päeva ARK-is ning viieks olid numbrid küljes ja pass käes.

Koju liikusin värisevil käsil ikkagi omal jõul, vaikses lumesajus polnudki teab mis keeruline masinat ohjata.

Esmamuljetest siis niipalju, et salong suurt ei soojene, kuumaks läheb vaid seistes, kuigi jahutusvedeliku temperatuur näidiku järgi ca 80 stabiilselt ja tase normikohane.
2-lt kolmandale läheb kohati väikse jõnkuga, kuid muidu on kõik bueno, ei sillakolinat ega difriundamist.
Tagumise akna ruloo nagiseb vaid veidi :biggrin:

Becker nõuab koodi, mida autuga kaasa ei saand- ehk siinkohal Silberauto aitab??

Igatahes tänud kaasaelajatele ja edu!

Ah jah- kuna auto müügileping konfidentsiaalsuse nõuet ei sätestand, siis lõplik ostuhind oli 85 000eek, sisaladades registreerimist.
amatöörautojuht
Vasta
#34
Vaheta termostaat ära, eks siis ole näha kas kavatseb soojaks minna. Kuigi sa talvel ei sõida, pole erilist vahet vist :-)

Õnnitlen hea ostu puhul!
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#35
Telepoiss Kirjutas:Nii:

Tänasest siis üks 560 SEC omanik juures Smile
Autoplatsi mehed toimetasid pool päeva ARK-is ning viieks olid numbrid küljes ja pass käes.

Koju liikusin värisevil käsil ikkagi omal jõul, vaikses lumesajus polnudki teab mis keeruline masinat ohjata.

Esmamuljetest siis niipalju, et salong suurt ei soojene, kuumaks läheb vaid seistes, kuigi jahutusvedeliku temperatuur näidiku järgi ca 80 stabiilselt ja tase normikohane.
2-lt kolmandale läheb kohati väikse jõnkuga, kuid muidu on kõik bueno, ei sillakolinat ega difriundamist.
Tagumise akna ruloo nagiseb vaid veidi :biggrin:

Becker nõuab koodi, mida autuga kaasa ei saand- ehk siinkohal Silberauto aitab??

Igatahes tänud kaasaelajatele ja edu!

Ah jah- kuna auto müügileping konfidentsiaalsuse nõuet ei sätestand, siis lõplik ostuhind oli 85 000eek, sisaladades registreerimist.

Hea auto saidSmile ja hea hinnagaConfusedmash:
Vasta
#36
HotPapa Kirjutas:
Telepoiss Kirjutas:Nii:

Tänasest siis üks 560 SEC omanik juures Smile
Autoplatsi mehed toimetasid pool päeva ARK-is ning viieks olid numbrid küljes ja pass käes.

Koju liikusin värisevil käsil ikkagi omal jõul, vaikses lumesajus polnudki teab mis keeruline masinat ohjata.

Esmamuljetest siis niipalju, et salong suurt ei soojene, kuumaks läheb vaid seistes, kuigi jahutusvedeliku temperatuur näidiku järgi ca 80 stabiilselt ja tase normikohane.
2-lt kolmandale läheb kohati väikse jõnkuga, kuid muidu on kõik bueno, ei sillakolinat ega difriundamist.
Tagumise akna ruloo nagiseb vaid veidi :biggrin:

Becker nõuab koodi, mida autuga kaasa ei saand- ehk siinkohal Silberauto aitab??

Igatahes tänud kaasaelajatele ja edu!

Ah jah- kuna auto müügileping konfidentsiaalsuse nõuet ei sätestand, siis lõplik ostuhind oli 85 000eek, sisaladades registreerimist.

Hea auto saidSmile ja hea hinnagaConfusedmash:

Tip-top! Talv on automüüjatele alati peavaluks Smile

Tegelikult läks ju väga hästi kokkuvõttes, koduõuelt ~5500 EURiga, ei mingit Saksas ringi kolamist, närvi- ja lisakulusid, treila ootamist jne.
Õnne ja edu masinale kui peremehele!
Võiksid ka selle isendi kohta päevikut pidama hakata--> huviliste ja liikmete autode teemasse.
setud sõitsid seciga
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  1987 C126 500 SEC näidikute probleem Halvaa 7 4,499 02-06-2019, 02:22 PM
Viimane postitus: janek126
  560 SE 89 a. Mootor 140KW 3 3,668 23-04-2016, 02:09 AM
Viimane postitus: arts24h
  Mercedes-Benz S-Klass 560 SEL 140KW 0 2,881 22-03-2016, 05:09 PM
Viimane postitus: 140KW
  W140, 1991, S500, 240kw Ardo90 103 121,658 08-08-2013, 09:58 PM
Viimane postitus: Ardo90
  c126, 560 sec, `91 aknatõstuki lüliti piitre 4 3,984 02-05-2012, 11:23 AM
Viimane postitus: piitre
  560 sec probleem soendusega kassartur 1 2,373 05-05-2011, 11:05 PM
Viimane postitus: Karl
  560 SEC katuseluuk mkb 1 2,459 01-11-2009, 11:23 AM
Viimane postitus: secman
  Veojõukontroll 560 SEC 1991 Telepoiss 14 8,723 17-10-2009, 12:41 AM
Viimane postitus: secman
  560 SEC kõrvalistuja el. istme juhtimine 560 SEC 4 3,999 20-09-2009, 07:47 PM
Viimane postitus: Rolz
  560 sec 205KW või 221kw robix2 5 4,387 30-06-2009, 09:57 AM
Viimane postitus: hents99



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne