11-10-2007, 10:25 AM
Mootoriks 2.0 diisel ja ei leia õli taseme anduri kohta (see mis armatuuris õli tule ära kustutaks) . Ehk keegi teab kus see asuda võik ? (Õlirõhu oma asub seal filtri all ja see toimib kenasti)
Teine teema ja vähe keerulisem on tahoka paigaldamine sellele mootrile.
Mootoril endal asub ees vänvõlli rihmaseibi juures miskine, (vist)diagnostika eesmärgil hetkel küll kasutamist mitte leidev, koht kuhu saaks anduri paigata.
Küsimus olekski et kuidas töötab 2.6 bensuka tahokas kas jagaja pealt või pöörete anduri kaudu mis hoorattal (vms sellises kohas).
Või ehk kellegil kogemusi kuidas tahokas tööle saada ?
Ja kui korra küsimuseks läks siis, kuidas sel mootoril on lahendatud külmkäivitus? Transitil on peal mingi regulaator mis muudab pumba pritse nurka vms, kas mesal ka midagi sihukest on ? Nimelt probleem selles et kui käivitada külmalt vaja gaadipedaali väheke alla suruda, et mootor tööks vajalikud pöörded saavutaks. Soojalt kõik ok.
Teine teema ja vähe keerulisem on tahoka paigaldamine sellele mootrile.
Mootoril endal asub ees vänvõlli rihmaseibi juures miskine, (vist)diagnostika eesmärgil hetkel küll kasutamist mitte leidev, koht kuhu saaks anduri paigata.
Küsimus olekski et kuidas töötab 2.6 bensuka tahokas kas jagaja pealt või pöörete anduri kaudu mis hoorattal (vms sellises kohas).
Või ehk kellegil kogemusi kuidas tahokas tööle saada ?
Ja kui korra küsimuseks läks siis, kuidas sel mootoril on lahendatud külmkäivitus? Transitil on peal mingi regulaator mis muudab pumba pritse nurka vms, kas mesal ka midagi sihukest on ? Nimelt probleem selles et kui käivitada külmalt vaja gaadipedaali väheke alla suruda, et mootor tööks vajalikud pöörded saavutaks. Soojalt kõik ok.