Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
E500 koopalaiendid
#1
Oskab keegi öelda kas on võimalik tellida ka mingil kujul neid....et siis hiljem kinnitada?
ning äkki leidub mingit saiti kust neid tellida saab.
IGasuguse info eest olen tänulik.
Vasta
#2
Noh üldiselt originaalis ned laiendid ikka tehti vabrikus, mitte ei keeratud külge. E500 esitiivad saad osta ja minu mäletamist mööda B kati omad olid isegi odavamad, kui tavalise 124 omad. Tagatiivad saad ka vajadusel tellida, kuid ilma keevitaja sekkumiseta neid külge ei saa.

Samas, kui paned laiemad tiivad, siis pead ka mõtlema velgedele, mis rohkem välja hoiavad, või siis korralikele flantsidele
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#3
Kuidas liistudega on, saab neid tavalisi 500 omadega sobima kah panna?
Turbo
Vasta
#4
Isegi mõelnud 500 tiivad panna, kuna vasakpoolne rooste tõttu niikuinii vahetusse läheb, siis võiks juba mõlemad uued panna.

Aga jah, vanade liistude sobivus? Ja kui palju nad laiemad on? Uusi velgi enam ostma ilmselt ei hakka ja kui inetu jääb, siis oleks vahetus laiemate tiibade vastu vast mõtetu...
Vasta
#5
no keevitaja sekkub igal juhul.
Asi ongi pigem selles ,et veljed ära mahuksid.
Lihtsalt antud hetkel tavakoobastega ei taha ära mahtuda.
Siis tekkiski mõte ,et teeks natsa ümber.
Huvitav palju need esitiivad maksta võivad...kui tellida tervena ..ja b-na ?
Vasta
#6
Pildil on näha ,et eriti ei taha ära mahtuda...sõita muidugi saab...aga no oleks vaja ikka ääri natuke rappida.

http://img250.imageshack.us/my.php?image=spa0068fj1.jpg
Vasta
#7
Aga 500 oli ju ainult sedaan.A124 ,C124 pole kunagi laiemate tiibadega tehtud. Jääbki üle tjuuning.
Vasta
#8
Kui sa tahad oma cabrio w124 seda teha, siis kas ainult seepärast, et veljed ära ei mahu? See on päris suur töö.
Teine variant, lihtsam, oleks velgi töödelda, et nad sissepoole istuks (mul endal sama plaanis).
Mõte on selles, et Mercedes-Benz kere pole küll selleks, et teda iga aasta rooste eest kõpitseda.
Vasta
#9
Jah aga kujutage ette cabriot E500 laienditega...ai vot see oleks ilus. Juba unikaalsuse mõttes tasuks ära. Esitiivad külgekruvimis vaev aga tagatiibadega veits keerulisem, kuna üksühele ei saa tervet e500 tagatiiba installida, teine ju sedaan. Vajalik siis ainult tiiva kaare vahetus. Pmst võid lasta custom tööna ka teha seda, usun et meie pädevmad tuuning firmad saavad kenasti hakkama ning ka piisavalt roostekindlaks asja.

Vasta
#10
Mitte lihtsalt ilus vaid super ilus :tongue:
Foorumis on pilte ühest "500" CE'st kah.
[Pilt: 70b9d3fbf8c4.jpg]
[Pilt: dd3799d2e0e8.jpg]
[Pilt: fd8d60ec4116.jpg]
[Pilt: 26077ccd07ec.jpg]
Mnämmm...
Turbo
Vasta
#11
Tiivalaiendite (loe: E500 tiibade) osas tasub silmas pidada selliseid pisiasju nagu :
1. Esistange - tuleb täielikult ringi teha kuna lai tiib tahab enda alla laia stanget ... niiet plastikutjuuning + kroomliistutjuning
2. Esitiiva plastid - neid ei venita vanadest tiivakujule järele - kas uus plast osta või plastitjuuning
3. tagumised pisikesed plastliistud - tagaukse ja koopa vahel - vaja osta või plastitjuuning - (mul oli omalajal üks liist puudu ...ja mõtlesin ka ,et teeks tavalisest IRW totaalselt teine kuju ) ostsin ühe tüki ...silberist 1700 sain IRW
4.Tagastange - kuna ka tagatiib läheb laiemaks ...tahab tagastange tiivale järeleaitamist - plastitjuuning + kroomliistutjuning
5. Karbiplast pole nägus kuna esitiivad ning tagaukse ja koopavaheline liistuke on laiem .... tahab järeleaitamist - plastitjuning

Lõppkokkuvõttes soovin edu ja jõudu .... vaid kuu või kaks plastitöökojas sebimist .... võisiis .... osta originaal .
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#12
Kuldar Kirjutas:Tiivalaiendite (loe: E500 tiibade) osas tasub silmas pidada selliseid pisiasju nagu :

...

Muidu kas tagumisi saab koopaäärtena kah või peab kogu tiiva ostma?
Turbo
Vasta
#13
minu omal oli keevitatud kaared . Niiet kogu tiiba vahetama ei peaks .
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#14
Minu tagasihoidlike arvestuste kohaselt tähendab see tegelikult kogu auto ülevärvimist ning hirmsat plastitjuunimist .... ja kui teha seda hästi siis maksab see koos värvimisega üle 30 K .... seejuures tuleb veel ise nagu ka juures tööd teha . Mõtlemapanev kas pole . Ja ma ei arvestanud seejuures E500 -se originaalplaste sisse mille ostuhinnad arvatavasti silberist ostes ületavad 10 k piiri .
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
#15
mhmm....seda ma ise olen ka vaadanud ,et plastikutega peaks ka jamama hakkama...kui nüüd täpselt E500 koopaid matkida.
Aga huvitav kuidas ta siis jääks kui ainult ääred laseks teha...keevitaja on olemas muidu kes koopad ära teeks.
Lihtsalt ma mõtlen kuidas se visuaalselt jääda võiks...kui aint kaared on laiemad ja liist on samasugune nägu originaalis.
Vasta
#16
Kust neid tagumisi koopakaari võiks saada, silberis öeldi, et ainult tiibasi$$$ pakutakse.
Turbo
Vasta
#17
Kas tõesti on ainus variant silber? :help:
Turbo
Vasta
#18
sm. pelle Kirjutas:Kust neid tagumisi koopakaari võiks saada, silberis öeldi, et ainult tiibasi$$$ pakutakse.
Soomlased keevitavad Golf 2 GTi koopakaared külge. :bigsmile:
W124 E500 Limited
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  E500 W124 bi-turbo Eestis R129 69 47,315 07-09-2010, 07:40 PM
Viimane postitus: Ott
  E500 esistange Sheik 3 2,682 08-07-2009, 12:48 PM
Viimane postitus: Sheik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne