Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
No see vana amordipadi ju puhta läbi omadega. Hõõrdumis jäljed ju näha. See peaks ikka ühes tükis olema. Tõsta kapott üles ja vajuta esiosa peale, peaksid aru saama, kuidas töötab uus ja mida teeb vana.
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Arvata võib. Padja pead ära vahetama niikuinii, muidu tuleb august läbi sõites amort läbi kapoti ka veel.
Postitused: 81
Teemad: 18
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
ok,tänud vastanuile,üritan selle kiirelt ära vahetada..
üks küsimus siiski veel,kuidas seda vahetada?:tongue:pole seda kunagi teinud niiet ei tea mis selleks teha tujleb,mis ära võtta jne..nagu ma aru saan tuleb amort ära võtta
Postitused: 41
Teemad: 6
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Ei tule ära võtta amorti. Kodustes tingimustes tehes, peaks asi järgnevalt käima: Kapott üles, autol ratas alt ära, ,toestad õõtsa ära alt, amort lahti ülevalt otsast, tõstad autot veel, niipalju kui kannatab, keerad padja lahti, sikutad amordi sisse, vahetad padja ära, lased amordi välja tagasi, lased auto maha jälle, padi kinni kere külge, amort padja külge, kapott kinni, ratas alla. Tehtud!
PS! Kuna stabilisaatorvarras ei lase õõtsa alla eriti, siis võib selle ka lahti lasta lanze küljes, seda lihtne tagasi panna.