Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Külma mootoriga on juhtund kaks korda kuu jooksul sedasi, et ei vaheta esimeselt teisele käiku ära. Pöörded ~4-5 tuh. ja ei miskit. Olen jäänud seisma ja korraks tagumist käiku pannud ja siis toimib kõik nii nagu peab. (w202 aut.) Help.
Postitused: 58
Teemad: 7
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
vaheta käpelt õli ja filter ära kastis
Postitused: 127
Teemad: 8
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
13-01-2006, 12:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2006, 01:03 PM ja muutjaks oli Innu.)
Õli lisamine peaks ka aitama ajutiselt, endal oli ka selline jama, panin õli juurde, hakkkas toimima! Muidugi parim variant oleks vqlur'i soovituse järgi toimida.
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
proovin siis õli vahetada, oli see juba niigi plaanis.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
ma olen kah sama jama täheldanud oma molemal automaadil ja jöudnud samale järeldusele et öli tuleb koos filtriga ära vahetada.just külmalt paned kohe minema koha pealt siis ei taha ära vahetada jääd seisma ja lased tiksuda natuke kohapeal ja siis uuesti ja ei mingeid probleeme.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 98
Teemad: 3
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
krt peab vist endal ka igaks juhuks kiiremas korras õli ära vahetama...milline muidu sobiks kõige paremini?
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
kõige suurem lollus on muidugi kohe külmalt sõitma hakata....
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
ootootoot.. kaua ma siis passima pean enne kui sõita võib? milleks mul auto üldse on? istun rooli, olen rahul sellega millega sõidan, vajutan 0,5cm gaasipedaali, veeren minema... veeren esimesed 2km, siis tuunen sooja õhku tulemas.. seejärel julgen lasta mootori 2000 pöördeni. peatselt on töötemperatuur saavutatud. ikka üle 2200rpm ei lase. ja endiselt on mõnus. peaks ma oma rutiini muutma?
...
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
ma soojendan mingi 2-3minti kindlasti enne sõitma hakkamist, või kui vaja aknaid sulatada siis niikaua, et pole vaja päris tankisti mängida. ja siis ei lase üle 2000(+-natuke)pöörde enne kui kell 80 ületab. 126-124 aegadest päris hästi meeles see külmaga startimine kui teinekord tõesti super kiire oli, siis oligi probleem käiguvahetus, muidu pold häda midagi. õlivahetus võib-olla pisut aitas, aga mitte eriti. uuemate autodega ei ole ilmselt probleeme, need kannatavad veel külmalt paugutamist... aga kauaks...erilist vahet ple, garantii saab läbi, võetakse järgmine.
kuskilt lugesin äsja, et kellelgi oli kastist mahlad välja visand selle peale, pold kunagi soojendand ja kohe tuld.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
ATF soojaga paisub, ja on ettenähtud et see õli peab olema seal sees ikka soojast peast mitte külmast..... Talvel veel paljudel tüüpiline, et kui kohe D sisse, siis tahab natuke suuremat pööret, et käigu taha haarab... Eriti avaldub kui kastist mingi 0,5 kuni 1 l õli puudu ka..... Loll jutt IMO see, et sõidame kõik kõlma moootriga kohe minema....kel suurem mootor võiks korra sellele küttekulule mõelda, mis selle külma mootoriga kaasneb....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 262
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
-24C nagu täna Tartus maapinnal näitab, vahetavad ka uued autod külmalt käike ikka päris aeglaselt. Ja ega sellise külmaga ja tuulega ei soojene kasti õli kohapela tiksudes ka eriti, vaja ikka vaikselt liikuma hakata ja asi paraneb kohe.
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Õlivahetuses oli abi küll - nüüd siis pool aastat möödas ja siiani pole käigukast tõrkunud :hump: