Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W222, S350d 4Matic, 11/2017 - Alfonze
#1
Leidsin siinsest foorumist ühest vanast (2005a) W140 teemast iseenda postituse, kus väitsin, et liigun antud hetkel bemmile kuid 45 aastaselt tulen S-klassi teema juurde tagasi ja soetan endale. Mõeldud-tehtud, olgugi 20a möödas sellest väitest siis parasjagu lubatud vanus käes:-) Naine esimese asjana kui proovisõidul käisime ütles väljas, et paras vanamehe auto (eks tuleb natuke nõustuda ka), peale sõitu muidugi mugavus ja müratase pani mõtlema, et ehk ei olegi see nii halb.

Tegelikkuses nüüd juba põlise bemmi kasutajana (enamus ajast küll 5-seeria kuid ka 750iL mõned aastad) kui autovahetus kätte jõudis siis proovisin ka bemme, kuid enam polnud tegu sportliku, viisaka kokkusujuva juhile orienteeritud salongi ja hea roolitunnetusega masinaga vaid pigem mitte nii meeldiva välimusega pehmekese ja maailmast eraldatud sõidukiga (nagu mingi Mercedes-Benz noh:-P). Kuna W222 on meeldinud suht algusest peale ja eriti facelift seades siis oli suhteliselt lihtne valik.

Miks diisel? Et oleks ökonoomne pikamaakulgur ja olgem ausad 5,8sek sajani on (loe: oli) sellise auto puhul piisavalt ok ka tehasest ning kuna riistvara on sama mis S400d siis pigem lahjem ning teha kerge tune, sellest ka allpool. Samuti ei ole salongi absoluutselt mootorihäält ega vibratsiooni tulemas niiet miinuseid nagu polegi.

Minu jaoks oli oluline, et oleks ideaalis lühike kere, annab grammiksesegi dünaamikat juurde ja kiirendus ka pisut asisem, samuti polnud üldse oluline tagaistuja lisad, istmesoojendus oli täiesti piisav. Niipalju (vähe) kui inimesed taga istuvad on ka lühikesel ruum ja mugavus piisav.
Miinusena, kahjuks pole roolisoojendust (väga harjunud) sellel AMG roolil, olen uurinud soojendusega täis AMG rooli, aga suht kulukas teema ainult roolisooja pärast 2-3k hakkama panna koos juhtnupu jne-ga, seega lepin webastoga.

Üldine info:
Facelift S350d 4matic (210Kw, 600Nm, 9sp)
Esmaregistreerimine: 22.11.2017
Läbisõit oli soetades 2024 algul 84k, tänaseks gramm üle 100k.
AMG pakett ja sportrool.
Värvus laisa inimese (ei pea liiga tihti pesema) tagasihoidlik hall (Selenite Grau metallic) väljast ning salong musta lae ja mattidega, heledate istmete ja aktsentidega. Matt puit, mis ei korja kriime ja näpujälgi.
Autol on Vehos vahetatud eelmise omaniku ajal kasko juhtumite raames esistange ja ühe küljekarbi plastik, nende juhtumite kriimude pildid on olemas ja tegu sisuliselt kosmeetiliste teemadega mis on saanud uhiuued originaalosad esinduses.

Suvel:
[Pilt: AP1GczM-Z86gh4TpnG3CMf1bAkkoz506TsdguYii...authuser=0]
Talvel:
[Pilt: AP1GczPWwr21d8mQkjXgdoSiue75hCKEPIoSxI8Q...authuser=0]
Salong:
[Pilt: AP1GczMGDV14HInz38a9stoPXGLAhWrpaJVbz0Li...authuser=0]

Varustus enamus olulist mida S klassi juht võiks eeldada (sugugi mitte kõigil ei ole piisavaid lisasi):
Telefoni appi kaudu juhtimine ehk seisukorra ja hoolduse info, asukoht ning juhitav webasto (on ka eraldi pult olemas vajadusel) ja uste lukustus. OTA kaardiuuendused. Faceliftil ilusti 4G ja pole ohtu et lähiajal ei saa enam kasutada.
Müra ja UV-d vähendavad klaasid kogu ring, tehase toon tagapool.
Juhiabide pakett, pimenurga tuvastus, automaatne roolimine (sh reavahetus suunatulega), adaptiivne kruis, märgituvastus jne.
Faceliftile kohaselt ühtse klaasiga kõrge resolutsiooniga terava pildiga ekraanid salongis. Juhtmega Android auto ja Apple Carplay tugi (on saada mitmeid lisavidinaid millega saab juhtmevabaks vajadusel). Mälukaardilt ja USB-ist muusika ja video mängimise tugi (sh lossless formaadid näiteks .flac). Üsna hea Burmester keskmise taseme helisüsteem (vähemalt BMW kesktasemega võrreldes on parem, jah nõus et kangeim burmester on parem, aga polnud valida suurt).
360 kaamerad, automaatne parkimine.
Softclose uksed, keyless entry, HUD.
Panoraam luuk, juhuks kui tume lagi tundub liiga koobas saab katted lahti hoida, mida ma ka teen.
Soojenduse ja ventilatsiooniga masseerivad esiistmed ning tagaistmete soojendused.
Väga head multibeam esituled (oluline areng PFL versiooniga). Autol ei ole ühtegi hõõgniit pirni, kõik tehasest LEDid. Seadistatav salongi ambient valgustus 64 värvitooni.

Värskelt tehtud teemad (mitmed asjad sain garantiikorras Vehost, kuna neilt ostetud ja pool aastat oli aega):
Veljed mõlemad ringid värskendatud ja uueväärsed. Suvekad AMG 20" Conti SC5P, talvekad 19" Michelin X-Ice N4.
Auto kaetud korraliku keraamikaga tagamaks lihtsam puhastus ja kauem puhtana püsimine.
Salongis ja pagasiruumis kummimatid.
Peeglite suunatuled vahetatud, üks oli seest udune ja teine lihtsalt pisut matt
Vahetatud peeglite 360 kraadi kaamerad mis andsid aeg ajalt vigu
Ees vahetatud üks parkimisabi sensor
Kõik mahlad filtrid (sh kütusefilter ja kasti läbipesuga õlivahetus)
Uuendatud kõikide moodulite tarkvaraversioonid sh tagasikutsumise käigus mootori ja kasti tarkvaraversioonid.
Kõrvaldatud mitmed naginad salongist
Tagumised piduriklotsid, veovõlli kattekumm
Uued originaalakud (nii põhiaku kui aux)
Uued kojamehed (mainin sest magic vision pihustite ja soojendusega kojamehed ei ole liiga soodsad)
Parempoolne sunvisor asendatud UK versiooniga kus pole peal koedat airbag märgist mis tumeda laega eriti silma kriipis.
Diislitel on pagassi serv plastikust, lisatud kroomitud bensuka versioon.
Pagasnikusse asjade panekuks väljatõmmatav poekoti ärapanemise kast (storage box).
Uste alla originaal projektor lombivalgustid Mercedese logoga.

Mingil hetkel juhtus aga nii, et kuna teine auto peres on siiski bemm (universaal diisel millega omajagu sõitu kui kola kaasas), tuli tahtmine ka veidi teravama/juhitavama pilli järgi ning, et mersusse istumine ei oleks nii suur shokk otsustasin teha ära ka sellele kerge tuuningu, kuna tean, et antud mootor on megalt alla surutud seades. Müts maha et Mercedes-Benz on kenasti lubatud numbrid tehasest ära toonud, see lubatud 210kw ja 600Nm on suht see number mis tuli rattast. Ka graafikult on kenasti näha, et tarkvara piirab räigelt ja tekivad koledad muhud, peale tuuningut ilus sujuv ja muidugi numbrid tulid väga mõnusad. Kiired testid Dragy-ga näitavad, et suurusjärgus liigub 5sek sajani ja umbes 13 sek veerandmiil, mis on igati piisav ökonoomsele mugavusliikurile.

Enne ja pärast graafik:
[Pilt: AP1GczPw0P-3ookAWel9kVUavgsfyUQ-KlEAe_Ci...authuser=0]
Siin paistab aknast sportlikumaks sõiduks kasutusel olev sõiduk ja ühtlasi ka viisakas puhas ilma koleda logota sunvisor:-)
[Pilt: AP1GczPTFRxvuYLVOx16UKAP5lBHCTlr3rEQp59i...authuser=0]
Vasta
#2
Tervitused ka siinnsest foorumist ning mõnusaid kilomeetreid Aladini vaibaga.
Vasta
#3
(09-04-2025, 09:10 AM)Oliver.L Kirjutas: Tervitused ka siinnsest foorumist ning mõnusaid kilomeetreid Aladini vaibaga.

Ega jah, algul mõtlesin, et jään ühele autole, kuid piisavalt erineva iseloomuga ning ei loobu siiski. Mugavuse osas pole selles hinnaklassis võrreldavat, ainult miskid tipp luks limusiinid kordades erineva hinnalipikuga.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  S212 E250CDI 4MATIC Ott 27 3,098 19-03-2025, 12:15 AM
Viimane postitus: Ott
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 9 1,577 18-03-2025, 12:34 PM
Viimane postitus: Laur
  X204 GLK350 CDI BlueEFFICIENCY 4Matic Ester 153 65,564 14-01-2025, 11:50 PM
Viimane postitus: Rolz
  S212 E350 CDI BlueEfficiency 4Matic - v6sa v6sa 121 27,510 18-11-2024, 08:30 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 38 14,031 14-04-2024, 02:37 PM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 7,326 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,595 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz W253 GLC 2017, Randar Randar 3 2,053 19-11-2023, 06:41 PM
Viimane postitus: Randar
  Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L Oliver.L 209 176,906 19-08-2023, 05:30 PM
Viimane postitus: jacos73377
Photo MB V250 4Matic Avantgarde 2016 - Hellenbeck Hellenbeck 6 1,133 11-05-2023, 10:17 PM
Viimane postitus: onu_siim



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne