19-05-2023, 09:55 PM
247AOV
Kas komplektselt või jupikaupa. Mootoris kõrgsurvepumba veohammasratta keskosa katki, ei vea pumpa ringi. Teine hammasratas kaasa, aga selle vahetamiseks on vaja gaasijaotusmehhanismi ülemine osa laiali lammutada. Endal teine auto olemas, puudub motiiv remontida.
Põhi on 5a tagasi ära keevitatud, aga külasepa tasemel, 2,5mm lehtmetalliga ja suvalises stiilis vana läbiroostetanud põhja peale. Tehase lahendust see küll enam alt vaadates ei meenuta, kuid on terve. Esitiivad on samal ajal vahetatud, kuid need said kõige odavamad ostetud ja haamriga paika sobitatud. Külgmiste uste alumised ääred on ka samal ajal välja vahetatud, kaasa arvatud sisemine osa. Tagaluuki siis ei keevitanud ja see on alt servast mäda. Karbid on samuti mädad ja metsas kivide-kändude otsas kõveraks sõidetud. Parempoolses karbis on suur mõlk koos auguga, kuna kukkus nüüd remontides tungraua otsast alla ja teine tungraud vedeles just küljekarbi all. Kere läbisõit on midagi 600 tuhandega, mootori ja käigukasti läbisõit umbes 300 tuhat aga sellest enamus politseis. Esiklaas on pragudega. Kõik esiustest tahapoole jäävad uksed ja seinad on vineeriga kaetud ning penoplastiga soojustatud. Kaubaruumi põrand on samuti vineer.
Hind on ilma aku, raadio ja seisusoojendita, need jätan omale. Kaasa võib vastavalt kokkuleppele saada peaaegu terve teise bussi jagu juppe, aga kaugeltki mitte kõik jupid pole enam terved.
Esimene pilt on üle 10 aasta tagasi tehtud, kui bussil veel paremad päevad olid. Ülejäänud pildid on värsked. Viimasel pildil on veidi näha katkist hammasratta südamikku.
Kontakt: rekkamees@yahoo.se 5O64lЗ9
Kas komplektselt või jupikaupa. Mootoris kõrgsurvepumba veohammasratta keskosa katki, ei vea pumpa ringi. Teine hammasratas kaasa, aga selle vahetamiseks on vaja gaasijaotusmehhanismi ülemine osa laiali lammutada. Endal teine auto olemas, puudub motiiv remontida.
Põhi on 5a tagasi ära keevitatud, aga külasepa tasemel, 2,5mm lehtmetalliga ja suvalises stiilis vana läbiroostetanud põhja peale. Tehase lahendust see küll enam alt vaadates ei meenuta, kuid on terve. Esitiivad on samal ajal vahetatud, kuid need said kõige odavamad ostetud ja haamriga paika sobitatud. Külgmiste uste alumised ääred on ka samal ajal välja vahetatud, kaasa arvatud sisemine osa. Tagaluuki siis ei keevitanud ja see on alt servast mäda. Karbid on samuti mädad ja metsas kivide-kändude otsas kõveraks sõidetud. Parempoolses karbis on suur mõlk koos auguga, kuna kukkus nüüd remontides tungraua otsast alla ja teine tungraud vedeles just küljekarbi all. Kere läbisõit on midagi 600 tuhandega, mootori ja käigukasti läbisõit umbes 300 tuhat aga sellest enamus politseis. Esiklaas on pragudega. Kõik esiustest tahapoole jäävad uksed ja seinad on vineeriga kaetud ning penoplastiga soojustatud. Kaubaruumi põrand on samuti vineer.
Hind on ilma aku, raadio ja seisusoojendita, need jätan omale. Kaasa võib vastavalt kokkuleppele saada peaaegu terve teise bussi jagu juppe, aga kaugeltki mitte kõik jupid pole enam terved.
Esimene pilt on üle 10 aasta tagasi tehtud, kui bussil veel paremad päevad olid. Ülejäänud pildid on värsked. Viimasel pildil on veidi näha katkist hammasratta südamikku.
Kontakt: rekkamees@yahoo.se 5O64lЗ9