Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Õhkvedrustuse vea tuvastus
#1
Tere, vanemal mersul vajuvad tagumised õhkpadjad ca ööpäevaga alla, üks töökoda on üritanud mul seal seda viga leida, ent ei ole siiani leket leida suutnud. Need õhupaagid taga on mõlemad hetkel pimedaks pandud(lahti ühendatud ja lihtsalt punn ees seal voolikutel), ent samamoodi vajub alla ja nendes ilmselt viga pole olnud, kuna midagi pole muutunud. Mõtlesin siin ise vahepeal proovida, kuna seal pikad järjekorrad ja ehk saan ise ka selle vea asukoha kiiremini tuvastatud ja tagumised õhkpadjad välistada või siis kinnituse saada, et kas on neis kuskil see pisike leke või mitte.
 Küsimus selles, et seal taga põhja alt kohe näha selline õhuvooliku niiöelda kaheks jagaja, eest tuleb üks voolik kompressorist peale ja hargneb siis kaheks seal, ühest läheb ühte õhkpatja,teine teise õhkpatja. Mul kasutada kanaliga garaaz ja siis mõte oleks see, et ühendada üks voolik sealt jagajast lahti, mis ühte õhkpatja läheb ja panna sinna mingi ajutine voolikujupp, mis teisest otsast kuidagi pimedaks teha ja siis lasta ainult üks tagumine õhkpadi õhku täis pumbata kompressoril ja siis vaadata mis teeb paari päevaga, kui endiselt alla vajub, siis teha sama lüke ja teise poolega samamoodi proovida. Kui mõlemat poolt sedasi eraldi proovida, et kordamööda pimedaks teha ja endiselt alla vajub, siis saab õhkpadjad välistada sedasi ja leke kas eest taha minevas voolikus kusagil või siis kompressor ise seest kusagilt lekib vaikselt? Olekski küsimus selles, et kas neid ühendusi kannatab niisama kinni/lahti prooviks ühendada või on need rohkem sellised ühekordseks ühenduseks, et kui lahti kakkuda, siis pannakse kohe see uus messingust mutikas või kuidas seda ka ei nimetata sinna? See hargnemispunkt seal üsna roostes näeb välja küll, ent tõstuki pealt seebiveega kunagi sai vaadatud, siis ei tundunud sealt lekkivat midagi, muidugi rattad olid tol hetkel maast lahti ja seetõttu mingil määral ka rõhk seal voolikutes ilmselt madalam, kuigi ei oska ütelda kas see võiks mõjutada, et omal raskusel seistes siiski kuskilt vaikselt midagi lekkida võiks sealt.
Vasta
#2
Rõhus polegi asi, vaid padja asendi muutumises. Mingi juuspragu võib avaneda alles siis, kui padi on tööasendi võtnud.

Eks nii ühekaupa see defekteerimine käibki. Hea lekkenäitaja on tühjakssaanud nõudepesuvahendi purgi loputusvesiWink Kui võimalik, siis tasub kohe mõlemad pooled surve alla panna (eraldi ühendatuna). Siis näitab viltuvajunud auto kohe vea kätteWink

Kuidas aastakümneid kinni olnud liiteid elusalt avada ja mida kasutada uute liidete tegemisel, oskab keegi kogenum jagada.
Vasta
#3
Mina prooviks natuke lihtsamalt esialgu.Lase autol padjad täis pumbata ja siis akujuhe maha.Ja las siis seisab(saad teada kumb nöögib, kas elektroonika või padjad.Tõenäoliselt on sul patjadel elektriliselt juhitavad klapid)Mul on kunagi nöökinud patjade juhtblokk.









9
Tühja-Tähja tootmiskoondis
Restuaureeritud Webasto komplektid "plug and play" ja ole soojas.
Müüa Star C3 , Star C4
Online WIS ASRA EPC 1kuu/10 Eur-i.  12kuud/80 Euri
Kergkaubariiulud-koju-garaazi-keldrisse-tööstusesse
Vasta
#4
Äkki leidub kellelgi ultraheli lekke "kuulajat". Sellega peaks kõik sellised asjad suht lihtsasti välja tulema?

No tundub nii


H.
Vasta
#5
Selge, proovin järgi selle akuvariandi esmalt. Aga eest läheb taha kaks voolikut, kumbki siis eraldi tagumisse patja ma eeldan? Samas tagasilla juures on alt näha ka kolme vooliku ristumine seal(selline liitekolmik vahel), tundub justkui kaks voolikut tuleks emmast kummast padjast ja kolmas liiguks ette, samas kindel ka pole. Kas kellegil on olemas mingisugust joonist, mis näitaks ära lahendsue, kuidas nneed voolikud seal jooksevad ja mismoodi ühendatud? Googeldades nagu ei suutnud leida seda.
Vasta
#6
Sain siis täna veel vähe infot juurde. Kas vastab tõele, et seda tüüpi õhkpatjadel on see elektriliselt juhitav tagasivooluklapp patja sisse ehitatud juba? Ja see juhitav klapp saab õhku välja lasta ainult siis, kui pinge peale tuleb sinna, seega kui täis lasen kompressoril pumbata, akujuhtme maha korjan ja ikka tühjaks jookseb, siis ongi asi selge ikkagi ja leke peab padjas endas olema?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W124 ASD testimine ja vea nullimine Sm. Västrik 15 33,890 02-03-2011, 02:11 PM
Viimane postitus: hents99



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne