Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ke-jet pritsepea puhastamine
#1
Kas keegi on proovinud ja mingi tulemuse saanud.
Ühte silindrisse enam kütet ei tule, tundub mingi mustus ujub sees, korra liikus viga kõrval olevasse silindrisse ja siis uuesti tagasi.
Turbo
Vasta
#2
https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=...R&_sacat=0
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#3
Ma enne ei tahaks lahti võtta kui teine on varuvariandina kõrval.
Turbo
Vasta
#4
(29-08-2020, 02:09 PM)sm. pelle Kirjutas: Kas keegi on proovinud ja mingi tulemuse saanud.
Ühte silindrisse enam kütet ei tule, tundub mingi mustus ujub sees, korra liikus viga kõrval olevasse silindrisse ja siis uuesti tagasi.

Sa töötava mootoriga oled pihustitorusid ikka lahti keeranud igakuiselt? Sealt kipub ka huvitavat kraami tulema enne, kui meie "standardile vastav bensiin" voolama hakkab. Poolest ringist on küll, et sodi välja pääseks.

Ära siis oma autot põlema pane, kui bensiin seekord juhtubki olema kergestisüttiv.
Vasta
#5
(31-08-2020, 12:28 PM)v6sa Kirjutas:
(29-08-2020, 02:09 PM)sm. pelle Kirjutas: Kas keegi on proovinud ja mingi tulemuse saanud.
Ühte silindrisse enam kütet ei tule, tundub mingi mustus ujub sees, korra liikus viga kõrval olevasse silindrisse ja siis uuesti tagasi.

Sa töötava mootoriga oled pihustitorusid ikka lahti keeranud igakuiselt? Sealt kipub ka huvitavat kraami tulema enne, kui meie "standardile vastav bensiin" voolama hakkab. Poolest ringist on küll, et sodi välja pääseks.

Ära siis oma autot põlema pane, kui bensiin seekord juhtubki olema kergestisüttiv.

Kas neid peab igakuiselt lahti keerama Icon_rolleyes
Mul kutsikas ei käi ka päris puhtalt, arvatavasti ei ole 37 aastat neid torusi keegi keeranud...
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#6
See roostene sodi tuleb pigem terastoru ja selle otsa vahelt, kui bensiin peseb seda puhtaks.
Aga ei, ei ole keeranud lahti igakuiselt, ma ei näe sellel mõtet, miks ta liite vahelt peaks puhtaks pesema ja miks ta läbi mootori ei pese.
Mõõtsin täna pealetuleva surve ära, 5.6bar.
Homme proovin teiselt autolt EHA.

Mis teinud veel, panin mingi kütusesüsteemi puhastusaine sisse, pritse pealt hakkas nö visuaalselt jälle kõikidest silindritest võrdselt kütet tulema.
Sõitsin natuke aega ja vahetasin pihustid ära uute vastu. Nüüd üle 2000rpm töötab ja alla selle esineb puterdamist korralikult.
Segu keerasin ca10% rikkamaks, veits paremaks läks. Võimalik, et selle pesuga hukkasin eha ära.
Proovib veel vana jagajat ja rootorit.
Turbo
Vasta
#7
(31-08-2020, 03:38 PM)secman Kirjutas: ...
Kas neid peab igakuiselt lahti keerama Icon_rolleyes
...

Ei pea.

Aga ma olen viimasel paaril aastal neid avanud, kui õhupuhasti on maas olnud. Ning iga kord tuleb igast liitest paar tilka roostesegust ollust, mis kangesti veena käitub...

Kütusena 98, tanklast.

Pesu ise vaevalt seda pead rikkus, aga igatsugu tihendavad pinnad võivad küll lekkima hakata.

Millest ei saa üle ega ümber: mehh. pritse kulub. Hülsi pilud kuluvad suuremaks, samas kütuses olev sodi kasvatab neid koomale. Autod on ju wanad.
Vasta
#8
Proovisin teist EHA, sellega muutusi ei ole kui siis gramm kehvem isegi.
Hetkel käitub nii, alla 2000rpm koormuse all ei jaksa süüdata, kohapeal ilma koormuseta töötab ilusti. Korra vahetasn jagaja kaane ka ära, see samuti midagi ei muutnud.
Hetkel tundub, et tekkis 2 viga korraga. Nii kütuse kui süüte. Proovin poolist alates vana süüte panna. Keegi oskab öelda kas m103 pool ka sobib? Kui koode vaadata siis m103 2.6 ja m102 poolid on samad.
Turbo
Vasta
#9
(01-09-2020, 08:57 AM)sm. pelle Kirjutas: ...
Hetkel tundub, et tekkis 2 viga korraga. Nii kütuse kui süüte. Proovin poolist alates vana süüte panna. Keegi oskab öelda kas m103 pool ka sobib? Kui koode vaadata siis m103 2.6 ja m102 poolid on samad.

Ma ei tea, kui palju see Sind aitab, aga mul on Kiirliftil M103 kolmeliitrisena. Täiesti toimiv isend oli. Kui tahad, võid siit pealt komponente proovimiseks laenata. Sooja garaaži ei oleSad

Tõsi, enne laenamist peaks korraks käima ajama, et veenduda asja toimimises.

Kokkuleppel võin kuhugi katuse alla ka tuua - autole meeldib katuse all. Ühelt õuelt teisele tasuta sõidutama ei hakka isegi Sinu jaoksWink
Vasta
#10
Õnneks mul kupeest kõik vajalikud asjad alles. Lisaks veel üks 300e kust saan prooviks laenata. Aga tänud pakkumast.
Turbo
Vasta
#11
Proovisin 3.0 m103 pooli. Erinevus on selles, et pistikud ja jagaja ots on peegelpildis. Juhtmed suht halvasti ulatuvad. Töötab juba peaagu hästi. Vana eha panin ka tagasi. Mulle tundub, et viga on pigem kehvades kontaktides, polnud väga aega puhastada, veits kruvika otsaga tegin. Mingi päev teen need korralikult ja proovin veel vana pooli. Vaatan ühendused ja massid sl kolle küljes ka üle, kuigi need sai juba tehtud kõik mingi aeg.
Keegi kuskil väljamaa foorumis maadles ka sama probleemiga ja kehvad ühendused olid põhjuseks.
Hetkel sattus kuidagi kaks probleemi ühte hetke tundub.
Turbo
Vasta
#12
Kehvad ühendused on alati üks häda. Hangi kontaktipuhastuse vurtsu ka - kraapimine kiirendab uue korrolooma arengut.

Selle üle, milline on parim konserveerimise moos, käib pidev kaklus, aga mina pean parimaks elektriasjade kaitsjaks vasemääret. Selle puhul tuleb muidugi arvestada, et võib elektrit juhtida, mistap pihustatavad ei ole hea lahendus. Kõrvatikud sobivad hästiSmile
Vasta
#13
Kokkivõttes, oligi 2 probleemi, algas mustusest pritsepeas ja lõppes süüte juhtmetega.
Pritsepea mustuse probleemi lahendas motoneti kütusesüsteemi puhastusvahend, igaks juhuks panin ka uued pihustid.
Süüte juhtmed olid uued(magneti marelli), nüüd läksid berud (tegelikult teatsin ja mind hoiatati ka, et peale beru pole mõtet midagi proovida).
Turbo
Vasta
#14
Vasemääre ei juhi mitte mingit elektrit. Ei teagi, miks ta nimi vasemääre on, sest teoreetiliselt ju võiks juhtida.

Tester ei hakka isegi megaoome näitama.
(Würthi määrdega samasuguse huvi pärast testitud)
Seega võib kontaktidele panna küll. Ja pihustamise asemel võiks anyway määrida, muidu on kõik ilus uunikumi kapotialuse seda punast sodi täis...Eusa_dance

P.S. Jeti puhastamine ei käi nii, et võtad mingi toru lahti; sest sodi üldse torusse ei jõuagi.
Puhastamise manuaal on mitu A4 lehekülge. Plus lisandub kulujuppide nimekiri. (need on põhiliselt need tihendid seal võileiva vahel, muud seal suurt ei vahetata)

Teemaalgataja: pihustid said ikka uued uued või teise mehe vanad uued?

Sest see pihusti on samuti teatavasti kuluosa, mida vahetatakse korrapäraselt. (oli mingi 120 tuhhi vist välp; üle selle on juba puder ja kapsas)
Noo umbes nagu õlifilter jne ja teise mehe vana õlifiltrit ju ei pane omale.
Või umbes nagu 124 diisli pihustigi, mis ei ole samuti eluaegne.
Vasta
#15
Ikka uued. Mul 3 komplekti m103 vanasi pihusteid, suruõhu ja brakega läbi lastes ja nähes seda pihustamist siis väga mõtet ei tulnud neid isegi proovida peale.
Lahti ma veel ei söendanud võtta, enne kui teine kõrval olemas. Ja see puhastusaine tundus, et midagi tegi. Kütus jõuab taas silindritesse ja küünlad kõik ilusad ühesugused.
Turbo
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  KE-Jet tagasivool paaki v6sa 6 6,666 13-09-2014, 08:29 PM
Viimane postitus: v6sa
  Tekstiili (istmete) puhastamine. coeng 13 21,573 03-07-2010, 08:40 PM
Viimane postitus: indrek
  Kroomvelgede puhastamine? Pets77 1 2,351 21-05-2008, 12:22 PM
Viimane postitus: eDiCk
Question Velgede puhastamine-värvimine? jansa 11 8,661 17-04-2007, 12:32 AM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne