Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Läbimõõdu ja laiuse poolest pressix need vast alla küll, aga ET on mööda, ehk 20 ET korral jäävad 8,5'' veljed märkimisväärselt koopast välja ja 10'' veljed kõvasti koopast välja.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ei aita seal ainult ET sobitamine, 10" laia ei mahuta sinna koopasse mingi valemiga ära. Või õigemini, sinna peale ei mahu enam rehv.
Algne rehkendus tehases tehti vist 185/70R14 rehvile 42 nihutusega 6" laiale veljele? Selle puhul oli rehvi paigaldusäärik veljel ratta kinnitusäärikust (piduriketta välispinnast rummul) 6*25,4=152,4/2=76,2+42=118,2 mm kaugusel. Välisserv on seega 6*25,4=152,4/2=76,2-42=34,2 mm kaugusel. Rehvi servad siis vastavalt 185/2=92,5+42=134,5 ja välisserv 185/2=92,5-42=50,5 mm kaugusel.
Plaanitud asendus 8" laiusena ja ET 20 puhul liigub siseserv sissepoole 8*25,4=203,2/2=101,6+20=121,6 mm võrra. Kuna enne oli 118, siis seega liigub velje serv sissepoole vaid 3 mm: 121,6-118,2=3,4 mm. See ruum on kindasti olemas ehk mahub pöörlema küll.
Välisserv liigub väljapoole 8*25,4=203,2/2=101,6-20=81,6 mm. Vat siin tuleb vahet kõvasti: 81,6-34,2=47,4 mm. See kaks tolli ei mahu mingi valemiga tiivaserva alla ära.
10" peale tee ise rehkendus, aga ilusamaks see ei lähe kuskilt ostast. Sissepoole palju liigutada ei saa - auto konstruktsioon tuleb ette. Väljapoole nihutamine näeb lihtsalt tobe välja. Aga Sinu auto - Sinu luba.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas keegi oskab öelda, kui palju on sääraste koledate rullide allatoppimisel sisemisi plekke haamerdatud 10" laiade velgede pöörlemamahutamiseks?
Isegi juhul, kui rehvi sinna üldse ei panda (25 kõrgusega kummiriga ei ole rehvi nimetust väärt), on velje laius väljast vähemalt 260 mm ja see ei peaks mingi valemiga sinna ära mahtuma. Kui väljast pole rullitud (ja piltide järgi nagu ei oleks), siis peab olema sees midagi tehtud.
No iseenesest on seal tõesti plekk, mida kannatab sisse taguda.
Olgu siinkohal meeldetuletuseks öeldud, et ET=0 korral on velje istepind täpselt rehvi paigalduspinna keskel.