Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB S 350, 2006, W221 - Magnus
#1
Mudel: Mercedes-Benz S 350
Kere: W221
Väljalaskeaasta ja -kuu: 2006. a september
Läbisõit: 268 560 km
Võimsus: 200 kW - 268 hp
Mootori valem: 3.5 V6
Pikkus: 5070 mm
Täismass: 2475 kg

VARUSTUS
Turva- ja ohutusvarustus: roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, turvapadi, immobilisaator, stabiilsuskontroll, pidurdusjõukontroll, veojõukontroll, lisapidurituli, vihmasensor, turvavööde eelpingutid esiistmetel
Mugavusvarustus: kliimaautomaatik, elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid (soojendusega), katuseluuk (klaasist, elektriline), püsikiiruse hoidja, parkimisandurid (ees, taga), toonitud klaasid, peeglid päikesesirmides, kohtvalgustid
Sisustus: nahkpolster, elektriliselt reguleeritavad istmed, istmesoojendused, nahkkattega rool, multifunktsionaalne rool, reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus, elektriliselt), käetugi ees (laekaga), käetugi taga (laekaga), iluliistud salongis (puitdekoor), jalamatid (kummist)
Audio, video, kommunikatsioon: stereo (CD, originaal), helivõimendi, kõlarid, subwoofer, ekraan (ees), navigatsiooniseade, autokompuuter. autotelefon, käed vabad süsteem, GSM antenn
Rehvid ja veljed: talverehvid (lamellrehvid), valuveljed (19, Original)
Tuled: Xenon (lähituled), esitulede pesurid, udutuled (eesmised, tagumine), valgustuspakett
Muu varustus: välistemperatuuri näidik, tagaklaasi soojendus

Muud: Värvus on iridium grey, passis helehall.

Esialgu on all 19" originaalvaluveljed M+S rehvidega.

Veel:

Hooldatud ja heas tehnilises korras auto. Õhkvedrustus töötab laitmatult ja ei vaju alla. Kõik arved tehtud tööde kohta on olemas.

Viimased eelmise omaniku tehtud tööd:
- jahutusradiaator vahetatud
- käigukasti aju vahetatud, lisaks ōli ja filter
- soft'i uuendamine viimasele versioonile
- sillad remonditud
- mootoris küünlad, õli ning filter vahetatud
- lämbda-andurid vahetatud
- õli-radiaatori tihend vahetatud
- start-aku vahetatud uue vastu

Interjöör on must, istmed nahast ventileeritavad ja terved.

Lisaks on paigaldatud masinale gaasiseade, mis hetkel on välja küll lülitatud.

Esialgsed vead: käsipidur ei tööta.

Plaanid: käsipiduri vea väljaselgitamine ja remont. Gaasiseadme kordaseadmine.

[Pilt: 40246919983_5268ab4a58_b.jpg]

[Pilt: 40246915963_fa6d63eb0c_b.jpg]

[Pilt: 46488469344_31098c6113_b.jpg]

[Pilt: 33336350048_d44828b169_b.jpg]

[Pilt: 40246901603_76173ce9b1_b.jpg]

[Pilt: 47159699312_09fabc9e39_b.jpg]

[Pilt: 33336344008_513677ba39_b.jpg]

Spidomeetri asendamine ühe nupuvajutusega night-vision-režiimiga on pimedal maanteel üsna mugav
[Pilt: 47159690122_a51ecfdd1f_b.jpg]

[Pilt: 46488441994_6811a5e8b0_b.jpg]

Lisaks talvisele soojendusele pakub suvist jahutust ka ventileerimisfunktsioon istmetel
[Pilt: 40246880573_28dac2d80a_b.jpg]

[Pilt: 33336331768_d5bb82f7ce_b.jpg]

[Pilt: 47159678632_25766e8262_b.jpg]

Loogiline jätk minu S-i lembusele Eusa_drool
Vasta
#2
Aina kallinev kütus pani mõtlema säästlikuma alternatiivi peale ning sai paigaldatud LPG-süsteem koos kvaliteetsete pihustite, reduktori ja ajuga firmalt KME. Varasem kokkupuude on olnud BRC-ga.

[Pilt: 40675830013_7fbac07c11_b.jpg]

Veel enne talve lõppu ei avanenud ühel kargel hommikul uksed kesklukust ning võtmega sisenedes oli elektrooniline spidokas pooleldi hämardunud. Kahtlustada võis vananenud lisaakut, mis facelift’i-eelsel mudelil asub tagumises pagasis katte taga. Kuna plaadid olid sulfateerunud, tuli soetada uus.

[Pilt: 32700010957_3ba631df2c_b.jpg]
Vasta
#3
Äkki lihtsam ökonoomsem auto soetada, kui kütusekulu liiast on?
Vasta
#4
Tänan soovituse eest! Äkki tõesti.

(20-04-2019, 03:30 PM).Alar. Kirjutas: Äkki lihtsam ökonoomsem auto soetada, kui kütusekulu liiast on?

Vasta
#5
Auto pagasiruumis vedelesid soetamisest saati kvaliteetsed Lemförderi eesmised stabika otsavardad ja mitte ilmaasjata. Ostu-eelne kontroll näitas ka nende vahetamise vajadust ja nüüd oli aeg käes.

[Pilt: 40938888433_1060a76f76_b.jpg]

Ikka juhtub, et lähituledel mõni pirn läbi läheb. H4-taoliste hindadega harjununa erinevate uunikute puhul tundus vajamineva HID Xenon pirni D1S hind röögatu...
Vasta
#6
(20-04-2019, 03:30 PM).Alar. Kirjutas: Äkki lihtsam ökonoomsem auto soetada, kui kütusekulu liiast on?

Ei saa päris aru, et miks see lpg gaas mõnele inimesele ette jääb. Esiteks on igaühe enda asi mida ta oma autoga teeb, tahan löön mersumärgi asemele kruvikeeraja kapoti peale.

Äkki hoopis põhjendad, miks LPG ei tasu panna autole peale? Sellepärast, et sulle ei meeldi?

Kui teema autor arvab, et asi läheb läbuks siis teen puhastuse.

Teema sisse ka, endal w220 5.0 oli samuti pandud KME ja toimis kenasti, sai kuskil 70 k km peale keritud.

Vasta
#7
LPG vastu ei ole, kuid CNG on küll kahtlane, eriti juhul kui ei suudeta süsteemi hiljem kontrollida. Balloon taga ribadeks lendab, ei ole hea tunne.
LPG kõige suuremaks miinuseks näen mina paagi asukohta. Kui selle saab varuratta asemele panna või maasturitel põhja alla, siis on viisakas. Aga need kus avad pagasiruumi ja balloon vastu vaatab.

Kui palju paigaldus maksma läheb ja mitu kilomeetrit peaks sõitma tasuvuseks?
Vasta
#8
(24-05-2019, 08:45 AM)HotPapa Kirjutas: Kui teema autor arvab, et asi läheb läbuks siis teen puhastuse.

Kõik arvamused on oodatud, läbu pole, midagi puhastama ei pea Wink
(24-05-2019, 09:10 PM)väikemees Kirjutas: Kui palju paigaldus maksma läheb ja mitu kilomeetrit peaks sõitma tasuvuseks?

Vanadest asjadest oli ainsana kasutatav paak, kuid see tingis ka soodsama paigalduse < 1000 €. Peale läks komplekt KME NEVO PROFESSIONAL 6cyl

Tasuvuse kohapealt peaks aastase 30 000 km läbivuse puhul end viie kuuga tagasi tegema ideaalkalkulaatoriga.
Juba autot ostes oli teada mure elektrilise käsipiduriga, vastav kiri ilutses punaselt-hoiatavalt ka igal käivitamisel. Nupule vajutamine toimet ei avaldanud ja Star-diagnostika lõpetas vigade täpsustamise seal, kus lõppeb elekter. Kõige lihtsam oli tellida algatuseks pimesi uus mootor soodsalt Hiinast.

[Pilt: 48398215727_833b4a88f5_b.jpg]

Elektroonilise käsipiduri mooduli vabastamisel trosse lahti arutades selgus, et signaaljuhtme klemmid on korrodeerunud. Puhastamise järel siiski seade toimetama ei hakanud — mustast karbist kostis koledat ebamäärast kõrinat. Teada oli vaid, et ilmselt mikromootor on seega korras.

[Pilt: 48398214292_6fe7386c90_b.jpg]

Tagumise vasema trossi vabastamisel oli näha kahjude suurem ulatus: murdunud oli käändmiku küljest alumiiniumkõrv, mis trosse toestab ning süsteem käis ketta all olevas silindris rummu peal ringi. Lisaks uutele klotsidele ja vedrudele oli vajalik terve käändmik ühes plekiga, kuna hetkel peal olnud defektsel käändmikul olid plekis roosteaugud ning klotse kinnitada ei saanud kuidagi.

[Pilt: 48398212242_18fb4cd561_b.jpg]

Päev läks õhtusse, tekkis huvi, mis on müstilisel mustal kastil tegelikult häda.

[Pilt: 48398071026_b44d3fda5b_b.jpg]

Elektrilise käsipiduri mootor töötas, kuid selle otsas asuvast valgest plastikust reduktorist kostis hirmuäratavaid hääli. Asja lahti lammutades selgus, et ühe hammasratta vedru on laiali lennanud ja seetõttu puudub hambumus. Põhjuseks oli stopperseibi äratulek tänu murdunud plastist äärisele, mille mitmekomponendilise vahendiga taastasin. Kui pisikese keermelati otsa kinnitatud trossid said ka oma pesades liikuma, võis detaili tagasi autole panna.

[Pilt: 48398069666_1055d681e9_b.jpg]


Doonorkäändmik ühes korraliku pleki ja pressitud laagriga kohale jõudnud, sai veel kolmandal päevalgi mitmikhoobsüsteeme lammutatud, et terve jupp vahele saada.

[Pilt: 48398067501_aae5aa4c86_b.jpg]

Veel täiendav tund või kaks ja asi oli seda väärt. Käivitamise järel puudusid igasugused kollased ja punased P-märgid ning hoiatavad kirjad kesksel LCD-l. Nupu vajutusega rakendus reguleeritult soliidselt käsipidur ja nupu tõmme toimis sama efektiivselt vabastades tagumised rattad ning kustutades tule ekraanil.

[Pilt: 48398066566_c6cacbe847_b.jpg]

Ilmselt oli tänu veale käsipiduri mooduli reduktoris tagumised rattad blokeeritud ja eelmine (või üle-eelmine) omanik polnud teadlik hädaabina vabastamise võimalusest (bensiinipaagi luugi alla jookseb käsipiduri moodulist täiendav kummiluti all olev tross, mille abil saab süsteemi mehaaniliselt vabastada). Seetõttu lõpptulemusena ka klotse toestanud alumiiniumist kõrv ühel käändmikul murdus.
Vasta
#9
Ma ise pole viitsinud seda käsipiduri musta kasti nii laiali lammutada, et viga tuvastada Eusa_clap aga olen näinud mitmeid gaasi kätte surnuid automootoreid seega sobib gaas ainult toidu valmistamiseks imo
Vasta
#10
(31-07-2019, 09:09 AM)OberHenn Kirjutas: Ma ise pole viitsinud seda käsipiduri musta kasti nii laiali lammutada, et viga tuvastada Eusa_clap aga olen näinud mitmeid gaasi kätte surnuid automootoreid seega sobib gaas ainult toidu valmistamiseks imo

Kas oled ehk näinud ka mõnda surnud mootorit, mis pole gaasi tarbinud, mis nüüd siis saab? Mida või keda süüdistada? Või tead mõnda mootorit, mis veel gaasi toitel töötab? Missuguseid oled rohkem näinud?
Külajuttude asemel tuleks mehaanika algtõed selgeks teha, siis saab päriselt teada, miks miski juhtub... muidu hirmutad asjata teisi oma umbluu jutuga.

Kogemusteta tegemine ei tähenda kunagi head...ei üheski sektoris. Olgu tehnika, toitlustamine vms.
Lihtsalt gaasitajaid, chippijaid jne mingil ajal järsult populaarseks (lihtne ja kiire tasu) saanud teenuseid tahtsivad ju kõik teha.
Kus on nõudlus, seal tekitatakse pakkumine....Kui paljud neist reaalselt asja jagavad??? Igaüks võib teha...olenemata kogemustest/oskustest.


'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#11
Endal ka S500 LPG'ga. Eelmine omanik lasi paigaldada. Samuti enne seda olnud CLK230 oli ostes juba LPG lisaga.
CLK'ga sõites hakkas LPG niivõrd meeldima, et otsustasin ka järgmise auto sellise vaadata, millel LPG juba peal. Kui tuleb isu bensii peal vajutada, siis on selleks salongis ilusti nupp olemas Smile SEda võin küll öelda, et gaasiga ei ole auto edasiminek nii hea, kui bensiiniga. Aga nagu juba mainisin, üks nupu vajutus ja...

Ausaltöeldes, eiteagi mis bensiini hind hetkel on...1.4eur vms? Igaüks võib arvutused ise teha, LPG'd saan hetkel 48s/L (: 60liitrine LPG paagi täitmine läheb maksma alla 30 euri.
Ca kord aastas käin ka alati hooldusel- vahetatakse filtrid ka kontrollitakse lekked. 3 ja pool aastat LPG autodega sõitnud ja pole märganud ühtegi anomaaliat, mida oleks põhjustanud gaasiga sõitmine.
Vasta
#12
Maad võttis süvenev mühin/kohin esisillast, süüdlaseks kundepoolne rattalaager (aasta alguses tehnokontrollis tuvastati vahetusvajadus). Autot tõstes oli rattas tajutav tuntav loks.

[Pilt: 48549001252_4618c5a88d_b.jpg]

Stopperid lahti, vanad koonusrull-laagrid nii seest kui väljast eemaldada ning uued korraliku hulga rohelise liitiummäärdega sisse nagu ikka. Pressimisel läks käiku “mossemeeste” klassika: vanade laagriäärikute sisse rellakaga sälgud, et need žabloonina kasutamisel pärast pressimist ka kätte saada.

[Pilt: 48549000032_bc1f9147e7_b.jpg]

Õnnes ei hüüa tulles! Varuratas on igati vajalik ja kui ikka rehv maanteel ribadeks, siis parandusvaht enam ei aita. Kuna tagavararatta asemele oli autole paigaldatud LPG-paak, siis ratas esiotsa puudus — võtsin laenuks W220 massiivse varu-valuka ja rehvi lõhkemisel läks see ka kohe kasutusse. Vajalikuks osutus tagumise silla rehvijooksu vahetus ning sirgendamisteenusest ei pääsenud ka velg.
Viimaks õnnestus leida mõistliku hinnaga ka tänapäevane ohtrate kiiruspiirangutega õbluke originaal plekkvelg pagasisse koodialgusega “221”, boonuseks poldid kaasas. Võtab vähemalt vähe ruumi.

[Pilt: 48548852756_74b0709d9a_b.jpg]
Vasta
#13
Vaadates seda rehvi siis see ikka hüüdis küll enne õnnetust. Kahtlustan, et see ratas on kunagi esisilla küljes olnud. Taga vast niimoodi külge ei söö. Aga kõik võib olla.
Vasta
#14
[Pilt: 48906214951_a7c7a4634d_b.jpg]
Ühtäkki süttis augusti lõpus teel Pärnusse armatuuris ABSi, ESP ja teiste seotud süsteemidega seoses “disko” valgustus. ICarSoft MB V2.0 näitas viga esimeses rattaanduris.

[Pilt: 48905692443_b7ee5fed26_b.jpg]
“Jõuluehted” värviliste tulukeste näol kustusid alles eesmise magneetilise ABS-rõnga vahetamise järel. Ka diagnostika näitas lõpuks kõigil ratastel kinnituseks loogilisi kiirusi.

[Pilt: 48906214671_95fce68861_b.jpg]
Läbi põlenud lambid nii ees kui taga tähendavad sellise auto puhul rohkem lammutamist ja kohati ka suuremaid väljaminekuid: kui kevadel kustus ees parem silm, siis nüüd vasem.

[Pilt: 48906421697_fba88fd186_b.jpg]
Katkine rattakapsel on autoostust alates silma riivanud. Vahel kulub ära ka vana hea rasvanöör — üllatuslikult hakkas lekkima remonti saanud tagumine velg uue rehviga tänu rattasse sõidetud kruvile.

Vasta
#15
Väga viis teema. Kohe näha, et autoga ka sõidetakse.

Mis gaasistamisse puutub, siis ainult gaas ei tapa mootorit ära. Küll tapab mootori ära õliga koonerdamine ja gaasistamise järel tegemata jäetud seadistus. Kui ikka segu on lahja, siis peabki mootor otsa saama. Kuigi esialgu on soe ja mõnus...

Kas varurattale õnnestus gaasipaagi juurde pesa ka tekitada või sõidab lahtiselt kaasas?
Vasta
#16
Toroidne paak on hõivanud terve pesa ja varuratas sõidab lahtiliselt kaasa — õnneks on plekist ja õhuke. Lahtine tagavararatas on kunagise W115-e ajast tuttav lahendus, olgugi kehva: kurbsilmal oli varurattal pesa ära mädanenud ja pagasipõhi ühtlaselt sirgeks kinni keevitatud metalltahvlitega...

(16-10-2019, 08:26 AM)v6sa Kirjutas: Kas varurattale õnnestus gaasipaagi juurde pesa ka tekitada või sõidab lahtiselt kaasas?
Vasta
#17
Tere! 
Ostsin nädal tagasi Saksamaalt MB S-350 bensiin (VL: 07/2006) läbisõit 250000km olnud põhiliselt 1 isiku käes, ajalugu töökoja paberitel kirjas.
Auto on igati korralik, ideaalsed sõiduomadused, kuid ikka ilmnesid väiksed vead alles tehnilise ülevaatuse käigus.
1. El. käsipidur hakkas ulguma ja armatuuris tuli vilgub??? Kust otsida viga? 
Kas on saata mõni link You Tubest - kus sellega tegeldakse või mõni meistermehe kontakt, kes selle parandab - Harjumaal.
2. Alumisel õõtshoova liigendil kerge loks sees. - See on vahetatav. Õnneks rehvi pole veel kulutanud.
Ees ootab õlide , filtrite jm vedelike vahetus. 
Automaat käigukast?  Kas tasub selle õli vahetada. Olen kuulnud, et tagajärjed võivad olla halvemad.....
Kas on kogemust nimetatud tööd tegemiseks Kroon Servises (Värvi tn.14). 
Tore kui saaksin teada ja targemaks.
Ette tänades,
Toivo
Tel: 5010820
Vasta
#18
(17-10-2021, 10:07 AM)TOIVO Kirjutas: Tere! 
Ostsin nädal tagasi Saksamaalt MB S-350 bensiin (VL: 07/2006) läbisõit 250000km olnud põhiliselt 1 isiku käes, ajalugu töökoja paberitel kirjas.
Auto on igati korralik, ideaalsed sõiduomadused, kuid ikka ilmnesid väiksed vead alles tehnilise ülevaatuse käigus.
1. El. käsipidur hakkas ulguma ja armatuuris tuli vilgub??? Kust otsida viga? 
Kas on saata mõni link You Tubest - kus sellega tegeldakse või mõni meistermehe kontakt, kes selle parandab - Harjumaal.
2. Alumisel õõtshoova liigendil kerge loks sees. - See on vahetatav. Õnneks rehvi pole veel kulutanud.
Ees ootab õlide , filtrite jm vedelike vahetus. 
Automaat käigukast?  Kas tasub selle õli vahetada. Olen kuulnud, et tagajärjed võivad olla halvemad.....
Kas on kogemust nimetatud tööd tegemiseks Kroon Servises (Värvi tn.14). 
Tore kui saaksin teada ja targemaks.
Ette tänades,
Toivo
Tel: 5010820

Kui kostub käsipiduri ulgumist, siis tagumiste rataste vahel olevas elektrimoodulis on plastikhammasratas katki, väike elektrimootor samas toimetab kõristades purunenud detaile. Ametlikult vahetatakse seda karpi terve mooduli kaupa aga võimalik lahti harutada ja täpsemalt vaadata. Hiinast on tellitav elektrimootor, hammakaid saada eraldi üksikult pole: min tellimise kogus on 10 https://www.elvmotor.com/shopdvr/product...21_S5.html
kui asi selles. Ise liimisin epoga katkise ratta kokku ja pingutas lati peal joostes nii vasakut kui paremat trossi.
Käigukastide osas olen varasematel kuni 722.6-ni vahetanud õli ise, ags W221-l 722.9 7-käigulisel automaadil puhul puudub õlivarras, samuti konduktorplaat kodeeritav — sinna pole koduste vahenditega asja.
Parimaid kogemusi on pakkunud Lesven!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB R320 4Matic, Long ,2006 MBR320 25 9,616 30-11-2023, 11:21 PM
Viimane postitus: MBR320
  MB Gl 350 x166 2014, ignar ignar 50 8,273 10-05-2023, 11:00 PM
Viimane postitus: ignar
  Mercedes-Benz 350 SL, 2003, R230 - Kalla Kalla 0 692 25-10-2022, 08:24 PM
Viimane postitus: Kalla
  MB S 500/550 L, 2005, W221 djmaq 8 5,252 24-08-2020, 07:54 PM
Viimane postitus: djmaq
  MB E280 CDI 2006 S211 Tuska12 0 2,875 25-04-2020, 12:56 AM
Viimane postitus: Tuska12
  MB S 280, 1993, w140 - Magnus djmaq 12 16,006 25-03-2020, 03:08 PM
Viimane postitus: djmaq
  MB SLK 230 KOMPRESSOR, 1997, R170 - Magnus djmaq 7 6,173 21-03-2020, 04:48 AM
Viimane postitus: djmaq
  Mb s500l 2005 w221 fedja fedja 4 4,481 23-09-2019, 07:41 AM
Viimane postitus: Oliver.L
  MB S 500, 2001, W220 - Magnus djmaq 8 9,134 13-02-2019, 01:01 AM
Viimane postitus: djmaq
  MB W211, 280CDI E, 2006 - Karl92 Karl92 0 2,574 12-05-2018, 07:44 PM
Viimane postitus: Karl92



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne